Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Třídní schůzky
Hanzalová, Klára ; Viktorová, Ida (vedoucí práce) ; Smetáčková, Irena (oponent)
Cílem prácc je popis komunikace probíhající na třídních schůzkách mezi rodiči a pedagogem. Prácc sc zabývá popisem a interpretací různých typů třídních schůzek, které byly vedeny dvěma učitelkami na dvou pražských základních školách. Základní část prácc tvoří interpretace jednotlivých zaznamenaných třídních schůzek, sleduje především bchaviorální projevy rodičů i pedagoga, zajímavé momenty, projednávaná témata, metody přístupu učitele k dětem a k jejich hodnocení a pedagogovy žádosti směrem k rodičům. Byly identifikovány různé typy třídních schůzek i kategorie komunikace a způsob jakým jsou informace rodičům sdělovány. V další části prácc celkově hodnotí koncepty vedení třídních schůzek jednotlivými učitelkami. V další kapitole jc provedena interpretace a analýza rozhovoru s učitelkami, vedeném za účelem zjištění jejich stanovisek, názorů a postojů kc komunikaci na třídních schůzkách. Skutečnosti, které na základě interpretací vyplynuly jsou dány do souvislosti s učitelskými výpověďmi a bylo provedeno srovnání u obou učitelek. Poslední část prácc jc věnována komparaci jednotlivých pedagogických přístupů. Jsou identifikovány možné důvody a příčiny pedagogova projevu během konání schůzek, dále jsou zkoumány reakce rodičů a způsob jakým rodiče vnímají probíhající komunikaci. Díky tomu, žc byl teoretický i...
Třídní schůzky
Hanzalová, Klára ; Viktorová, Ida (vedoucí práce) ; Smetáčková, Irena (oponent)
Cílem prácc je popis komunikace probíhající na třídních schůzkách mezi rodiči a pedagogem. Prácc sc zabývá popisem a interpretací různých typů třídních schůzek, které byly vedeny dvěma učitelkami na dvou pražských základních školách. Základní část prácc tvoří interpretace jednotlivých zaznamenaných třídních schůzek, sleduje především bchaviorální projevy rodičů i pedagoga, zajímavé momenty, projednávaná témata, metody přístupu učitele k dětem a k jejich hodnocení a pedagogovy žádosti směrem k rodičům. Byly identifikovány různé typy třídních schůzek i kategorie komunikace a způsob jakým jsou informace rodičům sdělovány. V další části prácc celkově hodnotí koncepty vedení třídních schůzek jednotlivými učitelkami. V další kapitole jc provedena interpretace a analýza rozhovoru s učitelkami, vedeném za účelem zjištění jejich stanovisek, názorů a postojů kc komunikaci na třídních schůzkách. Skutečnosti, které na základě interpretací vyplynuly jsou dány do souvislosti s učitelskými výpověďmi a bylo provedeno srovnání u obou učitelek. Poslední část prácc jc věnována komparaci jednotlivých pedagogických přístupů. Jsou identifikovány možné důvody a příčiny pedagogova projevu během konání schůzek, dále jsou zkoumány reakce rodičů a způsob jakým rodiče vnímají probíhající komunikaci. Díky tomu, žc byl teoretický i...

Viz též: podobná jména autorů
1 HANZALOVÁ, Karolína
4 HANZALOVÁ, Kateřina
1 Hanzalová, Kamila
4 Hanzalová, Kateřina
5 Hanzalová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.