Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovace módní e-komerce
Sojka, David ; Ing.Vít Hanák (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomické problematiky módní e-komerce. Na základě teoretických východisek posuzuje analýzu současného stavu včetně aktuálně používaných metod pro minimalizaci této problematiky. Dále je navrženo řešení, na jehož základě lze zredukovat ekonomický i ekologický dopad na udržitelný rozvoj této obchodní činnosti. Výstupem této práce je ucelený, kvalitní a realizovatelný návrh inovace, který bude založen na adekvátních postupech pro jeho realizaci.
Nakupní chování spotřebitelů na trhu s masem v České republice
Hanák, Vít
Hanák, V. Nákupní chování spotřebitelů na trhu s masem v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním na trhu s masem v České republice. Analyzuje faktory, které ovlivňují spotřebitele při jejich nákupním procesu. Dále určuje, kde spotřebitelé své nákupy realizují a proč. Pro sběr dat je využit marketingový výzkum.
Inovace módní e-komerce
Sojka, David ; Ing.Vít Hanák (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomické problematiky módní e-komerce. Na základě teoretických východisek posuzuje analýzu současného stavu včetně aktuálně používaných metod pro minimalizaci této problematiky. Dále je navrženo řešení, na jehož základě lze zredukovat ekonomický i ekologický dopad na udržitelný rozvoj této obchodní činnosti. Výstupem této práce je ucelený, kvalitní a realizovatelný návrh inovace, který bude založen na adekvátních postupech pro jeho realizaci.
Nakupní chování spotřebitelů na trhu s masem v České republice
Hanák, Vít
Hanák, V. Nákupní chování spotřebitelů na trhu s masem v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním na trhu s masem v České republice. Analyzuje faktory, které ovlivňují spotřebitele při jejich nákupním procesu. Dále určuje, kde spotřebitelé své nákupy realizují a proč. Pro sběr dat je využit marketingový výzkum.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hanák, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.