Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový význam body image pro generaci Y
Barvínek, Jakub ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hais, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá určením významu body image pro generaci Y, jejím cílem je identifikace vnímání body image mladou generací a porovnání tohoto vnímání s komunikovaným body image v reklamních sděleních cílících na příslušníky české generace Y. Pro přiblížení tématu popisuje teoretická část této práce historický vývoj pohledu na ideál krásy, vliv médií na vnímání prvků body image a teoretické uchopení body image pro účely segmentace trhu. Praktická část se zabývá analýzou komunikace vyhodnocením obsahové analýzy reklamních sdělení a popisem postojů generace Y k prvkům souvisejícím s body image a životním stylem cílové skupiny. Postoje cílové skupiny jsou popsány na základě analýzy dat MML -- TGI. Na základě výsledků této práce je možné posoudit důležitost významu složek body image pro cílovou skupinu mladých lidí a interpretovat zjištěné údaje pro účely segmentace trhu a marketingové komunikace.
Péče o zákazníky ve společnosti Lego Trading
Břoušková, Miroslava ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hais, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku péče o zákazníky ve společnosti LEGO Group Česká republika, především pak na získávání a udržování zákazníků. V teoretické je práce zaměřena na definování marketingového mixu, zákazníka a jeho nákupního chování, dále na popis a trendy týkající se konkurence. Úvodní oddíly analytické části jsou věnovány představení společnosti LEGO, zahrnuty jsou také části týkající se hodnocení značky, ekonomického přehledu, popisu zákazníka, přehledu portfolia a analýza konkurence. Hlavní oddíl je založen na datech z vlastního výzkumu, na jehož podkladě je představena stávající situace a především návrhy na vylepšení daného stavu a možného posunu blíže k zákazníkovi.
Analýza komunikačního mixu společnosti IKEA Česká republika
Wotřelová, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hais, Libor (oponent)
Má práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu jedné z předních nábytkářských společností v České republice -- IKEA Česká republika. Tato společnost má v České republice dlouholetou tradici a vysoké povědomí o značce mezi širokou veřejností. Cílem této práce je nejdříve prozkoumat teoretická východiska marketingové komunikace, zmapovat nábytkářský trh v České republice a charakterizovat konkurenci. Dále se práce věnuje analýze komunikačního mixu společnosti a výzkumu o vnímání marketingové komunikace společnosti. Nakonec se práce věnuje zhodnocení marketingové komunikace společnosti a případnému navržení nápadů na její vylepšení.
Analýza komunikačního mixu Dopravního podniku hlavního města Prahy, a. s.
Hais, Libor ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Dostál, Ivo (oponent)
Práce je analýzou marketinového komunikačního mixu Dopravního podniku hl. města Prahy. Blíže je zaměřena na cílovou skupinu zahraniční návštěvníci, přijíždějící do Prahy. Vychází ze statistických dat příjezdů turistů, hledá, popisuje a řeší nedostatky v komunikaci s nimi. Cílem práce je najít vhodné řešení zlepšení situace, což je splněno návrhem informačního letáku, který bude přeložen a distribuován ve více světových jazycích.

Viz též: podobná jména autorů
1 HAIS, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.