Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti rozvoje tvořivosti žáků speciálních škol v prakticky zaměřených předmětech
Finková, Kamila ; Vodáková, Jitka (vedoucí práce) ; Beránek, Vladislav (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na rozvoj nonverbální tvořivosti u žáků základní školy praktické. V první části mé diplomové práce se věnuji teoretickým východiskům. Druhá, praktická část je postavena na experimentu, ve kterém se snažím zjistit, je-li možné pomocí vhodně zvolených činností nonverbální tvořivost rozvíjet. V této části jsem použila dvou testových metod, které jsem zařadila jak na počátku, tak po skončení experimentu šesti žákům 4.třídy základní školy praktické. První použitou metodou byl Torranceho test doplňování kruhů, jako druhý jsem použila Tvarový skládaný test s použitím sedmidílného tangramu. Součástí praktické části je také mnou vytvořený tvořivě motivační program na rozvoj nonverbální tvořivosti. Tento program byl realizován v průběhu tří měsíců ve třídě, ve které experiment probíhal. Po ukončení a vyhodnocení jsem dospěla k závěru, že nonverbální tvořivost lze u lehce mentálně postižených žáků vhodně zvolenými činnostmi rozvíjet.
Etika pracovníků v mateřských školách
FINKOVÁ, Kamila
Anotace Bakalářská práce Etika pracovníků v mateřských školách se v teoretické části zabývá vymezením problematiky při předávání morálních hodnot učitelů dětem. V empirické části je kladen důraz na rozdílné vnímání potřeby psaného etického kodexu rodiči a pedagogy. Hlavním prostředkem výzkumu byl dotazník.

Viz též: podobná jména autorů
2 FINKOVÁ, Kamila
2 Finková, Kateřina
2 Finková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.