Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Znalosti sester v ošetřování cévních vstupů
Fialová, Denisa ; Tomová, Šárka (vedoucí práce) ; Nikodemová, Hana (oponent)
Znalosti v ošetření cévních vstupů je jednou ze základních znalostí a dovedností ošetřovatelského personálu. Řadí se k jednomu z důležitých aspektům v ošetřovatelském procesu. Cílem této práce bylo porovnat dvě odlišné ošetřovatelské jednotky, a to III Chirurgickou kliniku 1. LF UK a FN Motol a Interní kliniku 2 LF UK a FN Motol. Zároveň měl výzkum proběhnout i na I Chirurgické klinice 2. LF UK a FN Motol, ale zde jsem nedostala odpověď se souhlasem. Dalším cílem bylo porovnat jaká klinika v převazování cévních vstupů má bohatší zkušenosti. Zjistit, zda jipová péče je kvalitnější oproti standardnímu oddělení. Teoretická část je zaměřena na možnosti zavedení cévního vstupu. Jaké druhy cévních vstupů jsou v dnešní době dostupné a jaký benefit pro pacienta představují. Cévní vstupy jsou rozdělené podle možné doby pro zavedení do těla. V této kapitole jsou popsány vhodná místa pro zavedení, indikace, kontraindikace a správný postup při ošetření cévního vstupu. Empirická část zahrnuje výzkum vlastní konstrukce s grafovým a tabelárním přehledem výsledků. Dotazníky byly rozdány na výše zmíněných klinikách. Výsledky tohoto šetření poukazují na to, že sestry na interní klinice mají více zkušeností a vědomostí v oblasti ošetřování cévních vstupů než sestry na chirurgické klinice.
Zhodnocení marketingové komunikace
Fialová, Denisa ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Tématem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace. V teoretické části práce je provedena literární rešerše, v rámci které jsou charakterizovány pojmy podstatné pro její vypracování. Jsou jimi marketing, komunikace, marketingová komunikace, komunikační mix a marketingový výzkum. V druhé části práce jsou teoretická východiska aplikována do analýzy marketingové komunikace konkrétního ekonomického subjektu, kterým je pro účely této práce společnost JV Pohoda, s. r. o., zabývající se prodejem luxusního nábytku. Zhodnocení marketingové komunikace je v praktické části doplněno o dotazníkové šetření, které proběhlo na veletrhu v Praze a v Bratislavě. Cílem šetření bylo zjistit, jaké je nákupní chování návštěvníků veletrhu, jaké je jejich povědomí o komunikačních nástrojích a jestli jsou veletrhy pro společnost přínosnou formou komunikace. Na základě výsledků šetření budou společnosti předloženy návrhy na zeefektivnění jejích komunikačních aktivit, které jsou výstupem a součástí praktické části této práce.

Viz též: podobná jména autorů
9 FIALOVÁ, Daniela
4 Fialová, Dagmar
6 Fialová, Dana
9 Fialová, Daniela
2 Fialová, Dominika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.