Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Potenciál příjezdového cestovního ruchu Australanů do České republiky
Dvořáková, Adéla ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá příjezdovým cestovním ruchem Australanů ve vztahu k České republice a hodnotí jeho potenciál. Teoretická část obsahuje situační analýzu dané problematiky, jejíž součástí je stručný popis příjezdového cestovního ruchu České republiky, marketingové aktivity České republiky jako turistické destinace, podrobná charakteristika Austrálie ze socio-ekonomického hlediska a její výjezdový cestovní ruch. V neposlední řadě je zde hodnocena i nabídka České republiky jako turistické destinace s ohledem na specifika australského trhu. Praktickou část práce tvoří výsledky dotazníkového šetření zaměřené na spotřební chování Australanů v oblasti turismu a na jejich vnímání České republiky.
The Position of Chile in International Tourism
Beňadiková, Jana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá postavením Chile v mezinárodním turismu. Jejím hlavním cílem je zhodnocení postavení Chile v mezinárodním cestovním ruchu na základě konkurenceschopnosti země. Na začátku je charakterizována ekonomicko-politická situace země. Dále jsou analyzovány předpoklady pro rozvoj turismu a konkurenceschopnost země v cestovním ruchu se zaměřením na subregion Jižní Amerika. Kromě toho se práce věnuje rozboru příjezdového, výjezdového a domácího cestovního ruchu s následnou analýzou vlivu cestovního ruchu na ekonomiku Chile. Závěrem, na základě regresní analýzy, je predikován budoucí vývoj mezinárodních příjezdů.
Historie marketingové komunikace Grandhotelu Pupp
Radičová, Martina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Tématem bakalářská práce s názvem Historie marketingové komunikace Grandhotelu Pupp je vysvětlení forem komunikace, které byly používány od vzniku tohoto hotelu a následné vymezení forem současné marketingové komunikace Grandhotelu Pupp. Hlavním cílem této práce je na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, zda je marketingová komunikace společnosti Grandhotel Pupp účinná, zda oslovuje segment mladých lidí a jaké formy komunikace mladí lidé nejvíce v dnešní době využívají. V teoretické části se práce věnuje základním pojmům z oblasti marketingové komunikace, marketingového mixu a segmentace trhu. V praktické části jsou uvedeny informace o společnosti, její marketingový mix, dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení.
Nabídka výjezdového dobrovolnického cestovního ruchu v České republice
Bryndová, Karolína ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výjezdovým dobrovolnickým cestovním ruchem v České republice prostřednictvím dobrovolnických organizací, které nabízejí projekty hlavně pro mladé lidi jakožto smysluplné trávení volného času, ale také organizací, které se podílejí na pomocných akcích při různých živelných katastrofách a jiných mimořádných událostech. Jsou zde vymezeny typy projektů a na konkrétních příkladech z praxe pak sepsány pozitivní a negativní dopady, přínosy a problémy mezinárodního dobrovolnictví. V dotazníkovém šetření je identifikován profil účastníka těchto projektů a na základě toho je odhadnut i další vývoj dobrovolnického CR.
Postavení Islandu na trhu mezinárodního cestovního ruchu
Stibůrková, Michaela ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením postavení Islandu na trhu mezinárodního cestovního ruchu. První kapitola stanovuje základní teoretický rámec práce, zatímco druhá kapitola představuje Island z hlediska základních informací a makroekonomického prostředí. Třetí kapitola je zaměřena na vyhodnocení islandského cestovního ruchu s přihlédnutím na výbuch sopky Eyjafjallajökull v roce 2010 a vymezení důležitosti tohoto oboru pro národní hospodářství Islandu. Čtvrtá část se zabývá otázkou atraktivnosti Islandu pro cestovní ruchu ze strany české klientely, kapitola je postavena na dotazníkovém šetření. Závěrečná kapitola shrnuje hlavní vývojové trendy islandského cestovního ruchu a zaměřuje se na možnosti dalšího rozvoje tohoto oboru. V závěru se stanovena predikce budoucího vývoje příjezdového cestovního ruchu Islandu na základě regresní analýzy.
Stravovací úsek lázeňského domu LD Palace ve Františkových Lázních
Eisenreich, Jindřich ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá provozem a specifiky stravovacího úseku v lázeňském domě LD Palace ve Františkových Lázních. Práce je rozdělena do dvou částí. První část vysvětluje teoretické pojmy, které se týkají stravovacích služeb. Praktická část charakterizuje a pomocí výsledků dotazníkové šetření analyzuje provoz stravovacího úseku v LD Palace. S ohledem na výsledky dotazníkové šetření byly navrženy možné změny, které by hosté uvítali.
Potenciál franchisingu ve vinařství v České republice
Kodetová, Anna ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o franchisingu zaměřeném na vinařství. Cílem této práce je zhodnotit potenciál franchisingu ve vinařství v České republice. První část charakterizuje nejdůležitější aspekty franchisingu. V dalších kapitolách dochází k přiblížení situace franchisingu ve vinařství a pivovarnictví a jejich následnému porovnání. Poté je představen franchisový koncept společnosti Víno Hruška s.r.o. Na tomto příkladu je ukázána možnost využití franchisingu ve vinařství. V závěrečné kapitole je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které zjišťovalo názory respondentů na potenciál franchisingu ve vinařství a jejich případnou ochotu zapojit se do takového konceptu.
Business plan: Bar or restaurant opening
Kocún, Matúš ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Podstatou této diplomové práce je zanalyzovat podnikatelské podmínky pro otevření společensko-restauračního zařízení na pobřeží Černého moře v Bulharsku, které by bylo orientované na slovenských a českých turistův. Hlavním cílem je zjistit, zda by takový projekt byl na jedné straně pro turisty přijat a na druhé straně pro podnikatele finančně lákavý. Proto po sumarizaci všech nasbíraných informací, je třeba rozhodnout se pro určitou variantu podnikatelského plánu, který by byl skutečně realizovatelný. Součástí práce jsou i návrhy dalších podnikatelských možnosti, které by podnikatelské portfolio a aktivní podnikatelský čas během roku zvětšily.
Komparace organizovaného a neorganizovaného cestovního ruchu obyvatel České republiky do USA
Nývltová, Eliška ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o cestovním ruchu obyvatel České republiky do Spojených států amerických a je zaměřena na porovnání organizovaného a neorganizovaného cestovního ruchu do této destinace. První část práce zahrnující první a druhou kapitolu definuje pojmy používané v diplomové práci a shrnuje hlavní atraktivity Spojených států amerických vhodné pro příjezdový cestovní ruch. V druhé části práce (třetí a čtvrtá kapitola) jsou analyzovány možnosti organizovaného a neorganizovaného cestovního ruchu - nabídka služeb cestovního ruchu a zájezdů do Spojených států amerických na českém trhu. Poslední část práce shrnuje výsledky dotazníkového šetření zájmu a preferencí různých segmentů obyvatel České republiky týkající se organizovaného a neorganizovaného cestovního ruchu do Spojených států amerických.
Nové marketingové koncepty v nabídce stravovacích služeb
Mrázková, Hana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Práce se zabývá tématem nových konceptů stravovacích zařízení, představuje některé zajímavé koncepty vzniklé v posledním desetiletí. Cílem práce je tyto koncepty zanalyzovat, zhodnotit zájem mezi potenciálními zákazníky o jiné nové koncepty a navrhnout unikátní koncept stravovacího zařízení. Teoretická část se věnuje definování marketingu a objasnění toho, co marketing obsahuje, v analytické části jsou zkoumány nové koncepty stravovacích zařízení obecně a poté pro vybraný segment rodiče s dětmi. Pro účely diplomové práce byl vytvořen dotazník, díky němuž se zkoumala poptávka po nových konceptech a spokojenost či nespokojenost zákazníků se stávajícími stravovacími zařízeními. Výsledky jsou zpracovány v samostatné kapitole. Závěr práce tvoří návrh nového konceptu, jeho popis, analýza konkurence, marketingový mix.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.