Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kreativní proces českých copywriterů
Dobisík, Jan ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá českými copywritery a jejich kreativním procesem. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy související s tématem, copywriting je zasazen do strategického rámce, je prozkoumán aktuální stav copywritingu v zahraničí i v ČR a představeny jsou také kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody. Ty jsou následně využity v analytické části práce, kdy je nejdříve pomocí dotazníkového šetření zjištěn sociodemografický profil českých copywriterů a jejich pracovní náplň. Pomocí hloubkových polostrukturovaných rozhovorů je dále zkoumán samotný kreativní proces českých copywriterů, jak při práci využívají AI jazykové modely a jaký je jejich pohled na českou copywriterskou komunitu. Na základě dat získaných od 120 respondentů dotazníkového šetření můžeme za typického českého copywritera považovat ženu ve věku 25-35 let pracující v Praze, která má vysokoškolské vzdělání, pracuje na volné noze a copywriting tvoří 50-75 % její pracovní náplně. Hloubkové rozhovory s 6 českými copywritery vybranými z reklamních agentur, freelance a komerčního i nekomerčního sektoru pak poskytují náhled do kreativního procesu respondentů, který dle výsledků výzkumu nejvíce ovlivňuje klientské zadání, vlastní rešerše dodatečných informací a blížící se deadline. Výsledky rovněž poukazují na...
Marketing FbŠ Bohemians a jeho vliv na popularizaci florbalu v České republice
Dobisík, Jan ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingu v českém florbalovém prostředí. Florbal je v České republice stále poloprofesionálním sportem, práce se tedy zaměřuje zejména na aktivity, které slouží k rozvoji a popularizaci florbalu u nás. České kluby a organizace si jsou rychlého růstu a potenciálu florbalu vědomy, proto využívají několika nástrojů k tomu, aby nejen samy sebe, ale i sport samotný popularizovaly a přiblížily ho tak ke sportům profesionálním. Jedním z těchto nástrojů je pak právě marketing, který je hojně využíván zkoumanými subjekty, organizací Český florbal a klubem FbŠ Bohemians, ve kterém autor této práce působí jako hráč. Práci tvoří představení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingu ve sportu, analýza a zhodnocení aktivit již zmíněných subjektů a kvantitativní výzkum, jehož cílem je pomocí dotazníkového šetření zjistit pohled fanoušků klubu FbŠ Bohemians na marketingové aktivity a celkovou komunikaci klubu. V závěru práce autor hodnotí nejen analyzované aktivity, ale i samotnou myšlenku podobné analýzy či výzkumu ve florbalovém prostředí a její limity. Výsledkem práce je mimo zmapování marketingových snah o rozvoj a popularizaci florbalu již zmíněných subjektů také pohled 188 respondentů na marketingové aktivity a celkovou komunikaci klubu FbŠ Bohemians, který...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.