|
Automobilový zdroj pro notebooky
Cupák, Pavel ; Šotner, Roman (oponent) ; Kubíček, Michal (vedoucí práce)
Notebook dnes vlastní téměř každý. Umožňuje jednoduché přenášení pracovního prostředí a s výdrží několika hodin umožňuje práci téměř kdekoliv. Baterii je ale potřeba vždy dobít a ne vždy máme po ruce síťovou zásuvku. Často je to při cestě automobilem a tak se nabízí napájení z automobilové zásuvky. Tato bakalářská se zabývá návrhem a realizací spínaného zdroje pro napájení notebooků z automobilové zásuvky. Zdroj má jednoduše nastavitelné výstupní napětí pro jednoduchou volbu správného napájecího napětí notebooku, které je zobrazeno na displeji. Zdroj je řízen mikrokontrolérem ATmega8.
|
|
Komunikační strategie
Šumíčková, Tereza ; Cupák, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro firmu Vzduchoservis s.r.o. Je to ucelený soubor informací o komunikační strategii a jejích metodách. Práce popisuje postup analýzy firmy, jeho vyhodnocení a návrh nejefektivnějšího řešení komunikační strategie.
|
|
Automobilový zdroj pro notebooky
Cupák, Pavel ; Šotner, Roman (oponent) ; Kubíček, Michal (vedoucí práce)
Notebook dnes vlastní téměř každý. Umožňuje jednoduché přenášení pracovního prostředí a s výdrží několika hodin umožňuje práci téměř kdekoliv. Baterii je ale potřeba vždy dobít a ne vždy máme po ruce síťovou zásuvku. Často je to při cestě automobilem a tak se nabízí napájení z automobilové zásuvky. Tato bakalářská se zabývá návrhem a realizací spínaného zdroje pro napájení notebooků z automobilové zásuvky. Zdroj má jednoduše nastavitelné výstupní napětí pro jednoduchou volbu správného napájecího napětí notebooku, které je zobrazeno na displeji. Zdroj je řízen mikrokontrolérem ATmega8.
|
|
Komunikační strategie
Šumíčková, Tereza ; Cupák, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro firmu Vzduchoservis s.r.o. Je to ucelený soubor informací o komunikační strategii a jejích metodách. Práce popisuje postup analýzy firmy, jeho vyhodnocení a návrh nejefektivnějšího řešení komunikační strategie.
|