Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace vnímání značek Gant a Ralph Lauren u studentů UK a VŠE
Bui Dang Manh, Hoang ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato práce se zabývá kvalitativním výzkumem vnímání dvou módních značek Gant a Ralph Lauren u studentů Univerzity Karlovy a Vysoké školy ekonomické. Produkty a propagované hodnoty těchto firem vycházejí z tzv. "preppy" subkultury, která je spjata s kulturním prostředím elitních vysokých škol v USA. Tato subkultura však v ČR neexistuje. Nejprve v práci popisuji stručnou historii a marketingové mixy obou značek, kde se zaměřuji na charakteristiku jejich firemní identity a image. Nastíněny jsou též způsoby marketingové komunikace, práce se jim však primárně nevěnuje. V další části uvádím výsledky skupinových rozhovorů, které zkoumaly názory a dojmy studentů UK a VŠE na hodnoty obou značek a na předložené ukázky vizuálních materiálů z let 2009 až 2011. Cílem práce bylo zjistit, zda respondenti spatřují rozdíly ve vizuální komunikaci obou značek. Dále také jestli jsou schopni pochopit hodnoty značek a ztotožnit se s nimi, i přes zjevnou absenci "preppy" subkultury v ČR. Na závěr uvádím několik dalších způsobů, jak zkoumat procesy vnímání a doporučuji cesty ke zlepšení firemní identity obou značek v očích českých studentů.
Jsou studenti NF více racionálně sobečtí než ostatní studenti VŠE?
Bui Dang Manh, Hoang ; Komrska, Martin (vedoucí práce) ; Brožová, Dagmar (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou, zda se studenti Národohospodářské fakulty chovají racionálně sobečtěji, než studenti ostatních fakult Vysoké školy ekonomické. Konkrétní výzkumnou metodou je zde ultimativní hra a jejím doplňkem je hra diktátorská. Dataset testuji pomocí regresní a deskriptivní analýzy. Podle souhrnných výsledků lze usuzovat, že studenti NF jsou odlišní, nicméně rozdíly nejsou natolik významné, aby potvrdily hypotézu o racionálně sobeckých sklonech. Nejvíce se mezi 160 účastníky experimentu objevilo osob, které dělily celkovou částku 200 korun rovnostářsky. Závěry srovnání bakalářského a magisterského stupně studia na NF také nasvědčují spíše působení modelu selekce, než modelu učení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.