Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Influenceři a marketingové strategie
Beneš, Jan Matyáš ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na influencery dětí, reklamu, přesvědčování převážně v internetovém prostředí a na marketingové a sociologicko-psychologické strategie ovlivňující nejenom dětskou populaci. Zabývá se způsoby a technikami, kterých marketéři využívají při přesvědčování klientů, a hlavně dětí ke koupi a při komunikaci. Součástí práce je základní popis influencerů, kteří se zaměřují na děti; rozbor vybraných sociálních sítí a vydělávání na sociálních sítí. KLÍČOVÁ SLOVA Dětští influnceři, přesvědčování, strategie influencerů, reklama, marketing

Viz též: podobná jména autorů
55 BENEŠ, Martin
26 BENEŠ, Michal
1 Beneš, Marcel
10 Beneš, Marek
55 Beneš, Martin
1 Beneš, Matěj
1 Beneš, Michael
26 Beneš, Michal
1 Beneš, Milan J.
10 Beneš, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.