Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ošetřovatelská péče u pacienta se zavedeným intrakraniálním čidlem
Bednaříková, Jana ; Hošťálková, Monika (vedoucí práce) ; Polívková, Jarmila (oponent)
Diplomová práce na téma "Ošetřovatelská péče o pacienta se zavedeným intrakraniálním čidlem" měla za cíl zmapovat ošetřovatelskou péči na odděleních resuscitační péče a neurochirurgických JIP v nemocnicích hlavního města Prahy. Předmětem zkoumání bylo, zda existují na výše uvedených odděleních ošetřovatelské standardy na oš. péči u pacienta se zavedeným intrakraniálním čidlem, dále také jakým způsobem sestry o takové pacienty pečují, zda se někdy během svojí praxe setkali s výskytem komplikace u pacienta se zavedeným ICP čidlem a jestli znají komplikace, které se mohou potenciálně vyskytnout. Teoretická část popisuje nejčastější příčiny poškození mozku a s tím spojené příčiny vzniku nitrolební hypertenze, shrnuje druhy intrakraniálních čidel na monitorování nitrolebního tlaku a způsoby jejich zavedení, a také se věnuje specifikům ošetřovatelské péče u pacienta s monitorováním nitrolební hypertenze. Metodikou práce byl zvolen kvantitativní výzkum. Informace pro výzkum byly shromážděny za pomocí anonymních dotazníků vytvořených pro cílovou skupinu všeobecných sester a sester se speciální způsobilostí. Výsledkem bylo zjištění, že na žádném ze spolupracujících oddělení není vypracovaný ošetřovatelský standard v péči u pacienta se zavedeným ICP čidlem a že většina dotazovaných zdravotnických pracovníků...
Body image v televizních reklamách
Bednaříková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Větrovský, Filip (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zkoumání prvků body image v televizních reklamách. Ve své práci se věnuji body image, marketingové komunikaci a reklamě. Provedenou obsahovou analýzou televizních reklam jsem chtěla ověřit, jací lidé jsou v reklamách vyobrazování. Dále ve své práci zpracovávám data marketingového výzkumu Market & Media & Lifestyle. Data z tohoto výzkumu jsem si vybrala s ohledem na vnímání body image mezi spotřebiteli a zaměřila jsem se na otázky týkající se televizní reklamy.
Finanční analýza ZDV Fryšták
Bednaříková, Jana ; Kopalová, Helena (vedoucí práce) ; Mikulík, Radek (oponent)
Cílem bakalářské práce je pomocí nástrojů finanční analýzy ohodnotit v časovém úseku 2002 - 2006 hospodaření a finanční situaci podniku ZDV Fryšták. Tuto analýzu jsem zpracovala z výročních zpráv podniku. Podnik ZDV Fryšták lze ve sledovaném období považovat za finančně zdravý.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.