Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Maladaptivní užívání hudby z hlediska žánru u lidí s vysokou depresivitou
Bašová, Kateřina ; Keřková, Barbora (vedoucí práce) ; Vítek, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem maladaptivního užívání hudby. Tento fenomén je diskutován v širším kontextu emoční regulace, depresivity, hudebních emocí a hudebních preferencí. Cílem teoretické části je poskytnout ucelený přehled současných poznatků o maladaptivním užívání hudby a vysvětlit konstrukty a nejdůležitější teorie, které se objevují v empirické části. Cílem empirické části je ověřit, jaké existují souvislosti mezi adaptivními a maladaptivními způsoby užívání hudby a mírou depresivity u populace českých studentů. Dle našich výsledků má maladaptivní užívání hudby signifikantní pozitivní vztah s mírou depresivity, zatímco adaptivní užívání nemá signifikantní vztah s mírou depresivity. Dále je zkoumáno, jak míra depresivity prostřednictvím maladaptivního užívání hudby ovlivňuje vjem hudebních emocí. V našem vzorku nepredikuje míra deprese ani maladaptivního užívání hudby vjem hudebních emocí, což bylo v rozporu s naším očekáváním. Explorativně je zkoumán vliv preferencí skupin hudebních žánru na maladaptivní užívání hudby. Z pohledu hudebních preferencí a jejich vlivu na maladaptivní užívání hudby jsme nenašli žádnou souvislost mezi specifickými skupinami žánrů a výskytem maladaptivního užívání hudby. Dílčím cílem empirické části je překlad a ověření psychometrických vlastností dotazníku...
Budování značky Google a jeho specifické postavení na poli internetových služeb
Bášová, Kateřina ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Budování značky Google a její specifické postavení na poli internetových služeb Abstrakt Bakalářská práce na téma "Budování značky Google a její specifické postavení na poli internetových služeb" se zabývá významem a podobou procesu budování značky jedné z nejbohatších firem světa. Cílem mé práce je poukázat na faktory, které stojí za úspěchem značky Google, představit ji v kontextu brand buildingové strategie a nastínit specifický a neortodoxní přístup společnosti k tomuto problému. Tato práce dále seznamuje čtenáře se základními atributy úspěchu značky, provádí je historií od vzniku společnosti až po současnost a představuje její proslulou firemní kulturu. Po teoretickém výkladu konceptu hodnoty značky je podrobně rozebrána marketingová strategie značky Google, jednotlivé kroky procesu budování značky a jednotlivé části marketingového mixu. Klíčovou část mé bakalářské práce představují kapitoly zaměřené na analýzu současné tržní pozice včetně definování nejtíživějších problémů společnosti a na určení konkurenčního postavení Googlu na různých trzích.
Výzkum účastníků trhu pro společnost Roman Báša-Mapei
Bášová, Kateřina ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Práce je zaměřena na rozbor spokojenosti zákazníků a zhodnocení konkurenčního postavení stavební společnosti v oblasti péče o zákazníka. Cílem práce je vytipování slabých míst v oblasti péče o zákazníka, navržení možných způsobů, řešení, dále identifikace hlavních konkurentů společnosti a porovnání kvality komunikace a zákaznické péče jednotlivých firem.

Viz též: podobná jména autorů
3 Bašová, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.