Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interaktivní knihy pro děti - výzkum informačního chování
Adamcová, Klára ; Slussareff, Michaela (vedoucí práce) ; Landová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou interaktivních knih a jejich vlivu na vzdělávání předškolních dětí, která je v českém prostředí zatím stále neprozkoumanou oblastí. Cílem práce je porovnání papírové knihy s knihou interaktivní v rámci jejich vlivu na učení dítěte a za účelem zjištění, zda má interaktivita vliv na lepší zapamatování informací, než interakce s učitelkou mateřské školy, a zda jsou děti schopny s interaktivní knihou pracovat. Byly stanoveny dvě hypotézy H1: Dítě předškolního věku, které pracuje s interaktivní knihou, si zapamatuje méně informací než dítě, které naslouchá vyprávění z klasické knihy, a H2: Dítě předškolního věku, které pracuje s interaktivní knihou, si lépe zapamatuje obrazové ztvárnění obsahu. Zkoumaný vzorek byl tvořen dětmi předškolního věku ze dvou velikostně odlišných mateřských škol. Pro výzkum byla zvolena metoda zúčastněného pozorování cílové skupiny při práci s interaktivními knihami, doplněná rozhovory s učitelkami mateřských škol, ve kterých byl výzkum prováděn. V teoretické části je stručně popsán vývoj kognitivních funkcí dítěte předškolního věku a vývoj jeho interakce s technologiemi. Dále je zde pojednáno o technologiích a jejich roli v oblasti vývoje dítěte a jako vyvažující a neméně důležitý protipól je představena role četby a knihovny v oblasti...

Viz též: podobná jména autorů
15 ADAMCOVÁ, Kateřina
1 Adamcová, Karolína
15 Adamcová, Kateřina
2 Adamcová, Kristina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.