Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový význam ženských a mužských rolí
Šimíková, Kristýna ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na význam ženských a mužských rolí v marketingu. Jejím cílem je jednak zmapovat zobrazování mužů a žen v inzerci, ale i získat informace o postojích respondentů k této problematice a následně porovnat tyto dva výsledky. Teoretická část práce objasňuje postavení mužů a žen ve společnosti, reklamu a pochopitelně i metody výzkumu, které jsou náplní praktické části. Pokud jde o praktickou část, nejprve se věnuje výzkumům prostřednictvím jednotlivých metod a to dotazníkového šetření a obsahové analýzy a následně vzájemně porovnává výsledky těchto dvou výzkumů.

Viz též: podobná jména autorů
1 Šimíková, Karla
1 Šimíková, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.