Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tiskové zprávy jako nástroj oboru public relations a efektivita jejich uplatnění v českých denících Hospodářské noviny, MF Dnes a Právo
Šťastná, Alžběta ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Kartous, Bohumil (oponent)
Bakalářská práce "Tiskové zprávy jako nástroj oboru public relations a efektivita jejich uplatnění v českých denících Hospodářské noviny, MF Dnes a Právo" pojednává o všeobecně nejvyužívanějším nástroji oboru public relations, kterým jsou tiskové zprávy. Cílem mé bakalářské práce je v teoretické části definovat obor public relations a k pochopení podstaty oboru analyzovat, z jakých konceptů se skládá. Zaměřuji se především na vývoj veřejného mínění. Dále se věnuji nástinu historie oboru public relations, proč vznikl a jak se v průběhu historie formoval, včetně významu public relations v soudobé společnosti. V druhé teoretické části popisuji spolupráci se sdělovacími prostředky, protože obor public relations je založen na principu, že veřejnost lze ovlivnit zejména prostřednictvím masových médií. Popisuji techniky a formy oboru public relations, především se věnuji tiskovým zprávám. Poslední teoretická část pojednává velmi stručně o mediálních teoriích a analyzuje činnost médií, které ovlivňují četné vnitřní a vnější vlivy rozhodující o finální podobě sdělení. V případové studii - kvalitativní analýze - jsem se pokusila analyzovat náhodně vybrané tiskové zprávy v omezeném 4 měsíčním časovém období, které byly posléze otištěny v denících Hospodářské noviny, MF Dnes a Právo. Konkrétně sleduji následujících pět...
Efektivita Public Relations v českých prezidentských volbách 2013
Šťastná, Alžběta ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce Efektivita public relations v českých prezidentských volbách 2013 se zabývá analýzou efektivity public relations nástrojů, které mají klíčový vliv při budování pozitivní image kandidátů v politických volbách, a to na konkrétním případě volební kampaně Karla Schwarzenberga v historicky prvních prezidentských volbách v České republice. V první části se práce zabývá teoretickým vymezením public relations v jejich obecné rovině a následně i v užším pojetí ve vztahu k politice, tj. přizpůsobování se specifickým potřebám politické komunikace, např. využívání tzv. endorsementu nebo pozitivní a negativní kampaně ve volebních kláních. Pozornost je věnována i možnostem spolupráce se sdělovacími prostředky, nastolování agendy a jejího rámcování. V druhé, praktické, části práce je nejprve představeno pozadí prezidentských voleb společně s podrobným profilem Karla Schwarzenberga, po nichž následuje analýza jeho volební kampaně v období srpen 2012 až leden 2013, a to z hlediska účinnosti jednotlivých nástrojů public relations, které byly v kampani použity, a jejich úspěšnosti v promítání se do mediálního obsahu. Pozornost je věnována také tematickému rámcování Karla Schwarzenberga z hlediska public relations nebo využívání media relations v jeho volební kampani, zejména pak tiskových zpráv, které...
Tiskové zprávy jako nástroj oboru public relations a efektivita jejich uplatnění v českých denících Hospodářské noviny, MF Dnes a Právo
Šťastná, Alžběta ; Kartous, Bohumil (oponent) ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Tiskové zprávy jako nástroj oboru public relations a efektivita jejich uplatnění v českých denících Hospodářské noviny, MF Dnes a Právo" pojednává o všeobecně nejvyužívanějším nástroji oboru public relations, kterým jsou tiskové zprávy. Cílem mé bakalářské práce je v teoretické části definovat obor public relations a k pochopení podstaty oboru analyzovat, z jakých konceptů se skládá. Zaměřuji se především na vývoj veřejného mínění. Dále se věnuji nástinu historie oboru public relations, proč vznikl a jak se v průběhu historie formoval, včetně významu public relations v soudobé společnosti. V druhé teoretické části popisuji spolupráci se sdělovacími prostředky, protože obor public relations je založen na principu, že veřejnost lze ovlivnit zejména prostřednictvím masových médií. Popisuji techniky a formy oboru public relations, především se věnuji tiskovým zprávám. Poslední teoretická část pojednává velmi stručně o mediálních teoriích a analyzuje činnost médií, které ovlivňují četné vnitřní a vnější vlivy rozhodující o finální podobě sdělení. V případové studii - kvalitativní analýze - jsem se pokusila analyzovat náhodně vybrané tiskové zprávy v omezeném 4 měsíčním časovém období, které byly posléze otištěny v denících Hospodářské noviny, MF Dnes a Právo. Konkrétně sleduji následujících pět...

Viz též: podobná jména autorů
4 ŠŤASTNÁ, Adéla
1 ŠŤASTNÁ, Alena
4 Šťastná, Adéla
1 Šťastná, Alice
4 Šťastná, Andrea
9 Šťastná, Aneta
6 Šťastná, Anna
1 Šťastná, Anna-Marie
1 Šťastná, Ariela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.