Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza sortimentu kosmetické firmy
Čekan, Viktor ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou sortimentu společnosti Cedro sole s.r.o., která působí na českém trhu nehtové kosmetiky. Teoretická část definuje základní pojmy a přináší podklady důležité pro praktickou část. V praktické části se nejprve zabývám představením společnosti Cedro sole, jejími zákazníky a trhem, na kterém působí. Následuje analýza okolí podniku, která blíže popisuje situaci na trhu nehtové kosmetiky. Analýza marketingového mixu přibližuje způsoby stanovení ceny, organizací distribučních cest a komunikačními nástroji a následná analýza sortimentu společnosti se zabývá prodejností výrobků během zkoumaných let spolu s analýzou jejich tržeb a marží. Na základě těchto analýz jsou v závěru vytvořena doporučení na zvýšení prodejnosti a tím i vylepšení pozice na trhu.
Analýza marketingového mixu spol. Moto Morava
Čekan, Viktor ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Moto Morava, která je dealerem vozů Opel. V teoretické části popisuje a rozebírá jednotlivé nástroje marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu výrobků, tedy jednotlivých modelů Opel, jejich prodejnosti a často požadované modifikace, dále na způsoby stanovení ceny, distribční mix a s ním spojené služby a na způsob komunikace, který Moto Morava využívá. V této části jsou také zmíněny nedostatky marketingového mixu. Praktická část je zakončena shrnutím a doporučením návrhů na změny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.