Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 93 záznamů.  začátekpředchozí74 - 83další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Převodovka přímočarého pneumotoru
Bedeč, Csaba ; Mazal, Pavel (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem mechanismu pro převádění přímočarého pohybu na rotační kývavý pohyb užitý jako pohon dveří v autobusech. V první části je obsažen rozbor a aplikace použitelných druhů mechanismu. V druhé části je analýza a návrh mechanismu vačkového typu. V poslední části je analýza výsledků navržené varianty a výběr optimálních parametrů navrženého mechanismu.
Skladba a použití měřicího systému k výzkumu mazacího přístroje
Brhlík, Rostislav ; Omasta, Milan (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá adaptací měřicího systému pro analýzu funkce děliče maziva. Pro určování vlastností mazacího systému je v rámci nového konstrukčního návrhu využito tlakoměrů, průtokoměrů a dynamických vah; je navržena i měřicí karta pro sběr dat a příslušný software. Dále je zpracována metodika měření a vyhodnocení dat. Při jejím stanovování se vychází z měření realizovaných na mazacím zařízení Tribotec OK 02. Na závěr je uveden návrh kaskádního systému dělení mazací mlhy. Jedná se o nově navržený dělič s inovativním vnitřním uspořádáním. Cílem měření na navrženém systému je optimalizace, která povede k efektivnímu dělení mazací mlhy a nanášení potřebné dávky maziva na okolky.
Simulace funkce obvodu pro rekuperaci energie
Kubíček, Ondřej ; Ficza, Ildikó (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a optimalizací matematického modelu pro simulaci rekuperace energie u hydrostatických systémů. Matematický model by měl spolu s experimentálním stendem sloužit k simulaci provozních podmínek vozidel využívajících hydrostatickou transmisi energie. Jedná se zejména o vozidla pro svoz komunálního odpadu, vozidla městské hromadné dopravy, či o těžké stavební stroje. Práce shrnuje dosavadní pokusy při návrzích analytických modelů, popisuje funkci vytvořeného programu v MATLABU, a dále se věnuje analýze míry vlivu jednotlivých vstupních parametrů na výstup výpočtu.
Equipment to vehicles energy recovery simulation
Ranuša, Matúš ; Jurík, Miroslav (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with design and construction of an experimental device – stand for simulation and recovery energy at utility vehicles. The first parts of the thesis describe principle and process of experiment in the University of Wisconsin Madison and thesis deals with selection of hydraulic components in cooperation with company Bosch Rexroth. The second part of the thesis deals with calculation and construction proposal of the flywheel which meets the requirements of mathematical model and other parts of model. Result of the thesis is complete 3D model of experiment stand suitable for tests energy recovery in applications. Precise determination of the effectiveness of hydrostatic recovery is one of the objectives of experiments that will be implemented at the test stand.
Prvky experimentálního zařízení k výzkumu rekuperace energie vozidel
Vašíček, Jakub ; Jurík, Miroslav (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na volbu hydraulických komponent experimentálního stendu pro výzkum hydrostatické rekuperace brzdné energie těžkých vozidel pro stavebnictví, hromadnou dopravu či komunální služby. Středem pozornosti pro výběr hydraulických prvků je zadávající firma Bosch Rexroth. Práce klade důraz na samotnou volbu a srovnání hydraulických prvků, neřeší konstrukci stendu ani matematický model, část práce je věnována vymezení trendů budoucího vývoje v oblasti hydrostatické rekuperace energie. Účelem stendu je simulace provozních podmínek těžkých vozidel, zjištění efektivnosti rekuperace a návrhu konkrétního konstrukčního řešení pro danou situaci. Konkrétním výstupem experimentálního stendu je analýza vhodnosti užití a navržení konstrukčního řešení pro silniční válec AMMANN AP 240 H.
Mechanickohydraulický model rekuperace energie vozidel
Pisklák, Jan ; Vrbka, Martin (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce rešeršně zpracovává matematicko-fyzikálního model rekuperace kinetické energie vozidla, kterým se zabýval A. Pourmovahed a kolektiv. Využívá metodu determinovaných tepelných časových konstant. Navazuje na vědecké studie Greena W. L. a Otise D. R.. Zahrnuje analytické zpracování, které je poté porovnáno s experimentálními výsledky.
Modely rekuperace kinetické energie vozidel
Fic, Miloslav ; Vaverka, Michal (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem dosavadního poznání v oblasti modelů rekuperace kinetické energie motorových vozidel. Tento rozbor je zaměřen na modely hydraulických rekuperačních systémů. V této práci jsou představeny přístupy vybraných autorů, matematické vztahy a programové prostředky zaměřené na modelování těchto systémů. V neposlední řadě jsou tyto přístupy zhodnoceny a na závěr je nastíněn možný budoucí vývoj ve výzkumu hydraulických rekuperačních systémů. Tato práce nabízí pohled do problematiky rekuperačních systémů a může být teoretickým základem pro další bádání v této oblasti.
Využití modelu rekuperace kinetické energie vozidel
Galda, Michal ; Vaverka, Michal (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Analýza aplikace konkrétního modelu rekuperace kinetické energie vozidel.
Rekuperace energie při brzdění a rozjezdu vozidel
Vodák, Martin ; Fichta, Martin (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit literární rešerši v oblasti rekuperace kinetické energie při brzdění a následném rozjezdu vozidel. První část je věnována rozdělení a vhodnost použití metod rekuperace energie. Druhá část práce vysvětluje princip a použití metod elektrické, mechanicko-elektrické a mechanické využívaných pro osobní automobily. Třetí část je o metodách hydraulických používaných u vozidel na svoz komunálního odpadu a vysokozdvižných vozíků.
Rekuperace energie při brzdění a rozjezdu vozidel
Vodák, Martin ; Fichta, Martin (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit literární rešerši v oblasti rekuperace kinetické energie při brzdění a následném rozjezdu vozidel. První část je věnována rozdělení a vhodnost použití metod rekuperace energie. Druhá část práce vysvětluje princip a použití metod elektrické, mechanicko-elektrické a mechanické využívaných pro osobní automobily. Třetí část je o metodách hydraulických používaných u vozidel na svoz komunálního odpadu a vysokozdvižných vozíků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 93 záznamů.   začátekpředchozí74 - 83další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Nevrlý, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.