Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí68 - 77další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizualizační nástroj pro velitele letky dronů ve VR
Sladký, David ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnutí funkcí a uživatelského rozhraní ve VR pro velitele letky dronů tak, aby mohl rychleji a efektivněji řídit misi, které se účastní. Tyto funkce a uživatelské rozhraní jsem implementoval do již existující aplikace DroCo pro pilotování drona za využití rozšířené virtuality. Díky tomu může velitel vytvářet kamerové zkratky ve virtuálním prostředí, na které se může teleportovat nebo nahlížet na jejich náhled a tím sledovat průběh mise na různých místech. Podobné zkratky jsem přidal i na drony, aby velitel měl co možno největší přehled o všech dronech. Nakonec jsem do aplikace naimplementoval i uživatelské rozhraní, které poskytuje rychlý přehled o všech kamerách a dronech.
Aplikace pro efektivní řízení dronu s využitím rozšířené virtuality
Hubinák, Róbert ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je identifikovať problematické situácie, ktoré môžu nastať pri pilotovaní dronu a na ich základe navrhnúť prvky užívateľského rozhrania, ktoré by tieto problémy eliminovali. Navrhnuté prvky boli implementované do už existujúcej aplikácie na ovládanie dronu. Výsledné riešenie využíva technológiu rozšírenej virtuality a rozšírenej virtuality, kedy sú podporne vizualizačné prvky vkladané priamo do 3D scény a reálnych dát z dronu. V mojej práci som vytvoril systém, ktorý umožňuje pilotovi definovať záchytné body v scéne formou misie, rozširuje aplikáciu o navigačný systém k týmto bodom a pridáva do aplikácie prvky, ktoré pilotovi ukazujú smer a vzdialenosť blížiacich sa prekážok.
Preview of Wall Color by Augmented Reality in a Smartphone
Vagala, Dominik ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to design and implement a mobile application for Android, that allows user to change colors on a wall using augmented reality. The user can try different colors directly in the room where he is located and then decide which color he likes best for painting the walls. Sobel edge detector is used to detect wall boundaries, where the bounded section of the wall is filled with color using a modified Queue-Linear Flood Fill algorithm. The 2D coordinates where the user clicked on the wall are roughly converted to 3D coordinates in space. These are then tracked using the ARCore library, so that the wall remains colored even when the user moves around the room.
Controlling Virtual Avatar in Microsoft HoloLens with Use of Real-World Elements
Fajtová, Klaudia ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Aim of this paper is to study the problem of surface scanning and mapping in augmented reality using the Microsoft HoloLens headset and to introduce the solution on how to dynamically generate virtual content that would be able to respond to dynamic environment changes. The goal is to collect the data about the real environment in order to gain the knowledge of its modifications, to process it and understand. To accomplish this goal, HoloLens native components for spatial awareness were used. The final application that demonstrates this functionality contains a virtual avatar that moves around the environment in order to collect randomly generated targets. The character is able to react on dynamic environment changes and is controlled by the gamepad, connected to the headset via Bluetooth.
Rozšířená realita na Android - potlačení reálných objektů
Katrušák, Jaroslav ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh způsobu, jakým lze ve scéně rozšířené reality překrýt vybrané reálné objekty za účelem lepšího zobrazení virtuálních objektů a tento způsob následně implementovat v podobě aplikace pro operační systém Android. Výsledná aplikace, založená na technologii ARCore, umožňuje, kromě skrývání vybraných objektů, vkládání virtuálních objektů a následnou manipulaci s nimi. Práce se zaměřuje na návrh a implementaci takové aplikace a rozebírá vlastnosti zvoleného řešení.
Aplikace pro Microsoft HoloLens s využitím mobilního telefonu
Stano, Matej ; Kapinus, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Táto práca sa zameriava na využitie okuliarov Microsoft HoloLens pre rozšírenú realitu a ich prepojenie a komunikáciu s mobilným telefónom za účelom ovládania hologramu. V telefóne sú využité pohybové a polohové senzory ako akcelerometer alebo gyroskop, vďaka ktorým zariadenie slúži ako ovladač produkujúci potrebné dáta. Na základe vyprodukovaných údajov dochádza k pohybu a rotácii objektu vytvoreného okuliarmi. Komunikácia prebieha prostredníctvom internetového spojenia. Implementačná časť sa skladá z dvoch osobitných aplikácií pre jednotlivé zariadia. Aplikácia pre telefón naväzuje spojenie a dáta získané zo senzorov zasiela okuliarom. Aplikácie pre HoloLens dáta spracúva a následne vytvára a obsluhuje jednotivé hologramy. Výsledkom je jednoduchá hra pre rozšírenú realitu.
Hra Portal pro Microsoft HoloLens
Bandik, Matej ; Kapinus, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Cieľom práce bolo vytvoriť adaptáciu počítačovej hry Portal pre zariadenie Microsoft HoloLens. Požadovaná aplikácia by mala demonštrovať koncept hry v reálnom prostredí. Ďalším dôležitým požiadavkom bolo užívateľa úplne oprostiť od použitia počítačového príslušenstva a presunúť rozhranie celej aplikácie do reálneho priestoru. Výsledkom je natívna aplikácia pre Universal Windows Platform, ktorá prevádza herné mechaniky a modely hry Portal z počítačového 2D prostredia do reálneho 3D priestoru. V jej hlavnej časti je užívateľ zasadený do role riešiteľa logických hádaniek, v ktorých využíva gestá na manipuláciu s hologramami či aktiváciu rôznych mechanik. Druhá časť užívateľovi sprístupňuje možnosť pretvárať reálne prostredie vkladaním virtuálnych objektov. Ich logickým usporiadaním môže vytvárať rôzne riešiteľné hádanky priamo v priestore, v ktorom sa nachádza. Vytvorená aplikácia efektívne využíva rozšírenú realitu a možnosti zariadenia Microsoft HoloLens na prezentáciu základného konceptu hry Portal.
Aplikace pro vizualizaci animovaných 3D objektů s využitím rozšířené reality na iOS
Minárik, Martin ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre vizualizáciu animovaných 3-D objektov za pomoci rozšírenej reality na zariadeniach s operačným systémom iOS. Práca demonštruje, ako načítať objekt pre zobrazenie v rozšírenej realite, ako aj metódy pre jeho animovanie, zmenu stavu a manipuláciu s objektom. Práca sa zaoberá prípravou objektu, pre zobrazenie, vnútornou štruktúrou súborov s objektami a animáciami a popisom podporovaných formátov. Výsledkom práce je samotná aplikácia naprogramovaná pomocou frameworku ARKit, ktorá umožňuje zobraziť a manipulovať s objektami s možnosťou animácie v rozšírenej realite.
Vizuální programování robotických aplikací
Ling, David ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozšířením funkcionality systému ARTable, který je postavený na frameworku ROS. V rámci práce bylo rozšířeno uživatelské rozhraní tak, aby bylo možné vytvářet nové nebo upravovat stávající programy pro robota PR2 přímo na dotykovém stole. Veškerá rozšíření jsou implementována v jazyce Python za využití frameworků ROS a Qt. Rozšíření je plně funkční a propojené se zbytkem systému ARTable.
Webové rozhraní pro vizuální programování robota
Vích, Štěpán ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem, návrhem a testováním webového uživatelské rozhraní. Toto rozhraní vytváří robotické programy v jazyce Python pro robota PR2 a systém ARTable vyvíjený na VUT FIT v Brně. Rozhraní je navrženo tak, aby jej mohli používat i méně zkušení programátoři a lidé s netechnickým zaměřením. Při návrhu se používá technika vizuálního programování, při které vzniká výsledný kód. Při implementaci se využívá již vytvořené platformy podporující vizuální programování jako je např. Blockly, které celou implementaci značně zjednodušují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí68 - 77další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Bambušek, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.