Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 71 záznamů.  začátekpředchozí66 - 71  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklama ve vybrané firmě
NOVÁKOVÁ, Zuzana
Cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat reklamu a reklamní prostředky ve firmě J.K.R. spol. s r.o. a to prostřednictvím podkladů a informací, které mi tato firma poskytla. Je to společnost, která se zabývá vývojem a implementací ERP systémů třídy BYZNYS. Firma podniká v oboru, který je v oblasti reklamy specifický. Na základě této analýzy jsem reklamu a reklamní prostředky zhodnotila a nastínila návrhy na zlepšení.
Diagnostka firmy Omega Optix, s.r.o. se zaměřením na analýzu mezinárodních vztahů
Nováková, Zuzana ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem diplomové práce je posoudit finanční zdraví společnosti Omega Optix, s.r.o. a zhodnotit její postavení jak na českém trhu, tak na trzích zahraničních. Jejím jádrem je finanční analýza doplněná o strategickou analýzu a v praktické části o analýzu mezinárodních vztahů. Teoretická část je zaměřena na metody finanční analýzy. Obsahuje horizontální a vertikální analýzu rozvahy a výkazu zisku a ztráty, dále analýzu rozdílových a poměrových ukazatelů, bilanční pravidla a souhrnné modely hodnocení podniku. V praktické části jsou jednotlivé metody finanční analýzy aplikovány na společnost Omega Optix, s.r.o. v letech 2004-2008. Strategická analýza doplňuje finanční informace o charakteristiku makrookolí a mikrookolí podniku. Samostatnou kapitolou je analýza mezinárodních vztahů. Výsledkem provedených analýz je SWOT analýza společnosti Omega Optix a z ní plynoucí závěrečná doporučení.
České podniky ve vztahu k daňovým rájům
Nováková, Zuzana ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem této práce je analýza podnikatelského prostředí v České republice ve vztahu k daňovým rájům. V teoretické části se práce zabývá daňovými ráji, jejich charakteristickými znaky a nejčastějšími právními formami využívanými v daňových rájích. Praktická část práce řeší příčiny přesunu českých firem do daňových rájů a mapuje sektor offshore služeb v České republice, které se v souvislosti s daňovými ráji využívají. Součástí bakalářské práce je také dotazník pro podnikatele na téma daňové ráje. V závěrečné kapitole je provedena analýza českých firem vlastněných z daňových rájů.
DOPADY ZÁPLAV A POVODNÍ ROKU 1997 A 2002 NA ČESKÉ POJIŠŤOVNICTVÍ
Nováková, Zuzana ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce)
Povodně se na našem území vyskytují stále častěji, a proto je potřeba se jimi zabývat. Konkrétně povodně v letech 1997 a 2002 patřily mezi nejničivější za poslední staletí. Řešení a ohodnocování rizika povodně a záplavy prošlo v posledním desetiletí velkým množstvím změn, kterými se bude zabývat i tato bakalářská práce. Než se dostaneme k důsledkům povodní, tak si nejprve vymezíme základní pojmy týkající se povodní, možné příčiny vzniku povodní a plynule přejdeme k důsledkům, které povodně přinášejí.
Příčiny neúspěchu podnikání malého nebo středního podniku
Nováková, Zuzana ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Práce pojednává o možných příčinách neúspěchu v podnikání, se zaměřením na malé a střední podniky. Využívá dostupných průzkumů na toto téma, především ČSÚ a Hospodářské komory. Také využívá zkušeností autorky z tohoto oboru. Práce byla zpracovávána v době světové hospodářské krize a proto je částečně zaměřena i na toto aktuální téma. Jejím cílem je zhodnotit možné příčiny a navrhnout možná řešení, především však upozornit na možné překážky, na které by si měl dát začínající podnikatel pozor, které ho mohou překvapit a zbytečně přivést do problémů.
Výstavy a veletrhy jako nástroj marketingových komunikací
Nováková, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Výstavy a veletrhy zaznamenávají v celosvětovém měřítku nepřetržitý růst. Představují prostředek, díky kterému dochází ke shromažďování lidí podobných či stejných zájmů na jednom určitém místě v předem vymezeném časovém prostoru. Představují osvědčený nástroj marketingové komunikace, který v souvislosti s okolním dynamickým, technologickým a technickým rozvojem bude v rámci ostatních nástrojů stále více v centru pozornosti. Cílem práce je provedení analýzy výstav a veletrhů z hlediska marketingových komunikací a možnosti jejich využití do budoucnosti. Praktická část je zaměřena na aplikaci teoretických znalostí na konkrétním příkladě společnosti Výstaviště v Lysé nad Labem. Záměrem tohoto úseku je zhodnocení výstaviště v Lysé nad Labem jako možného prostředku prezentace podnikatelů v regionu. Hlavním přínosem této bakalářské práce by mělo být zhodnocení výstav a veletrhů jako možného nástroje marketingových komunikací, analýza současné situace ve výstavnictví a zhodnocení výstaviště v Lysé nad Labem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 71 záznamů.   začátekpředchozí66 - 71  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 NOVÁKOVÁ, Zora
59 NOVÁKOVÁ, Zuzana
1 Nováková, Z.
11 Nováková, Zdenka
11 Nováková, Zdeňka
7 Nováková, Zora
2 Nováková, Zuzana,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.