Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 84 záznamů.  začátekpředchozí55 - 64dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení společenské odpovědnosti vybraných organizací pomocí metody KORP
Jiříčková, Eva ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti organizací. Cílem práce je zhodnotit společenskou odpovědnost vybraných telekomunikačních společností metodou KORP. Vybrala jsem tři telekomunikační společnosti a to T-Mobile Czech Republic, Vodafone Czech Republic a Telefónica 02 Czech Republic. Byly vyhodnoceny všechny tři oblasti společenské odpovědnosti, ekonomická oblast, sociální oblast a environmentální oblast a společnostem jsou navržena zlepšení.
Společenská odpovědnost firem na Kladensku
Kozáková, Kristýna ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Cílem práce je zmapování úrovně společenské odpovědnosti v konkrétních organizacích různých oborů, včetně neziskového sektoru. Práce přináší také analýzu povědomosti obyvatel Kladna o pojmu společenská odpovědnost firem. Průzkum zahrnuje také vzorek studentů. Práce hodnotí úroveň společenské odpovědnosti, srovnává výsledky s výsledky celorepublikového průzkumu, identifikuje slabá místa a podává doporučení pro zlepšení společenské odpovědnosti na Kladensku.
Analýza aktivit Commerzbank AG v oblasti společenské odpovědnosti a návrhy na zlepšení
Márová, Klára ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností organizací (CSR). V teoretické části přibližuje oblast trvale udržitelného rozvoje a společenské odpovědnosti organizací. Pozornost je věnována směrnici G3 Global Reporting Initiative, které je využito i v praktické části k sestavení zprávy o společenské odpovědnosti Commerzbank AG. Stěžejní část práce je zaměřena na zmapování aktivit této banky v oblasti společenské odpovědnosti a na návrh doporučení ke zlepšení.
Analýza procesu reklamace a implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality ve vybrané organizaci
Tesař, Pavel ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Malý, Jan (oponent)
Podstatou této diplomové práce je realizace analýzy a zhodnocení reklamačního procesu vybrané organizace působící v automobilovém průmyslu. Aplikací nástojů řízení a zvyšování kvality jsou identifikovány příčiny neefektivnosti procesu a vysokého počtu zákaznických reklamací. Diplomová práce poskytuje návrh způsobu implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality v praxi využitelného ke snížení celkového počtu reklamací skrze identifikaci a eliminaci příčin vzniku reklamací vybraného výrobního procesu organizace.
Analýza a zhodnocení plnění požadavků normy ISO 9001 ve společnosti Skleněné kameny spol. s r.o.
Tvrdík, Petr ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je zprostředkovat současný stav společnosti Skleněné kameny spol. s r.o. z pohledu normy ISO 9001 a doporučit možnosti zlepšení fungování organizace. Teoretická část poskytuje informace o pojmu kvalita a popisuje normy ISO řady 9000.
Analýza přínosů integrace systémů managementu kvality, environmentu a BOZP v organizaci DSP a.s.
Katzer, Jiří ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Jiroušek, Jiří (oponent)
Tématem této práce jsou systémy managementu kvality, environmentu a BOZP a možnosti jejich integrace. V rámci práce jsou identifikovány možnosti integrace systémů řízení a na příkladu konkrétní organizace jsou následně demonstrovány přínosy integrace. Práce obsahuje doporučení k prohloubení integrace a závěrečné hodnocení efektivnosti integrovaného systému řízení.
Příprava společnosti 3E Praha Engineering, a.s. na certifikaci podle ČSN EN ISO 9001:2009
Teplanová, Lucie ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá kvalitou, systémy managementu kvality a dále se věnuje souboru norem ISO řady 9000, konkrétně normu ČSN EN ISO 9001:2009. Praktická část je věnována analýze stavu systému managementu ve společnosti 3E Praha Engineering, a.s. a změnám, které je nutné provést k tomu, aby byla společnost připravena na certifikaci systému managementu podle normy ČSN EN ISO 9001:2009. Zároveň jsou zde uvedena doporučení k dalšímu zlepšování systému managementu kvality.
Možnost zavedení a využívání metody SPC ve výrobě v organizaci s.n.o.p CZ, a.s.
Kouba, Pavel ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Příbramská, Zdeňka (oponent)
Práce je věnována prověření možnosti aplikace metody SPC a předvádí vyhodnocení statistické zvládnutelnosti a způsobilosti výrobního procesu ocelových dílů v píseckém závodě s. n. o. p. cz a.s. Druhá část praktické části se snaží navrhnout optimální podobu metody SPC při jejím využívání v určeném výrobním procesu.
Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s.
Davídková, Veronika ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je spokojenost zákazníků. Úvodní teoretické části práce jsou věnovány právě zákazníkovi a jeho spokojenosti, metodám jejího měření a způsobu, jak řešit stížnosti, příp. reklamace v organizacích. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu jakostních reklamací, procesů řešení reklamací a stížností a hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti LASSELSBERGER, a.s., vyrábějící keramické obklady a dlažby. Cílem a vyústěním práce je formulace doporučení vyplývajících z vypracovaných analýz i teoretických poznatků. Tato doporučení mají zlepšit dosavadní průběh analyzovaných procesů s ohledem na kvalitu jejich výstupů a především s ohledem na spokojenost zákazníků.
Porovnání požadavků normy ČSN EN ISO 9001 se skutečností ve společnosti Altran Austria GmbH
Dvorská, Kateřina ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je posoudit situaci ve společnosti Altran na základě porovnání s požadavky normy ISO 9001 a navrhnout kroky ke zlepšení současného stavu. V teoreticko-metodologické části je vymezen pojem jakost, představeny normy řady ISO 9000, včetně poslední revize normy ISO 9001. V praktické části jsou posouzeny jednotlivé prvky normy v kontextu situace ve společnosti Altran.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 84 záznamů.   začátekpředchozí55 - 64dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Hykš, Ondřej
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.