|
Zhodnocení společenské odpovědnosti vybraných organizací pomocí metody KORP
Jiříčková, Eva ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti organizací. Cílem práce je zhodnotit společenskou odpovědnost vybraných telekomunikačních společností metodou KORP. Vybrala jsem tři telekomunikační společnosti a to T-Mobile Czech Republic, Vodafone Czech Republic a Telefónica 02 Czech Republic. Byly vyhodnoceny všechny tři oblasti společenské odpovědnosti, ekonomická oblast, sociální oblast a environmentální oblast a společnostem jsou navržena zlepšení.
|
|
Společenská odpovědnost firem na Kladensku
Kozáková, Kristýna ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Cílem práce je zmapování úrovně společenské odpovědnosti v konkrétních organizacích různých oborů, včetně neziskového sektoru. Práce přináší také analýzu povědomosti obyvatel Kladna o pojmu společenská odpovědnost firem. Průzkum zahrnuje také vzorek studentů. Práce hodnotí úroveň společenské odpovědnosti, srovnává výsledky s výsledky celorepublikového průzkumu, identifikuje slabá místa a podává doporučení pro zlepšení společenské odpovědnosti na Kladensku.
|
| |
|
Analýza procesu reklamace a implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality ve vybrané organizaci
Tesař, Pavel ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Malý, Jan (oponent)
Podstatou této diplomové práce je realizace analýzy a zhodnocení reklamačního procesu vybrané organizace působící v automobilovém průmyslu. Aplikací nástojů řízení a zvyšování kvality jsou identifikovány příčiny neefektivnosti procesu a vysokého počtu zákaznických reklamací. Diplomová práce poskytuje návrh způsobu implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality v praxi využitelného ke snížení celkového počtu reklamací skrze identifikaci a eliminaci příčin vzniku reklamací vybraného výrobního procesu organizace.
|
| |
| |
|
Příprava společnosti 3E Praha Engineering, a.s. na certifikaci podle ČSN EN ISO 9001:2009
Teplanová, Lucie ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá kvalitou, systémy managementu kvality a dále se věnuje souboru norem ISO řady 9000, konkrétně normu ČSN EN ISO 9001:2009. Praktická část je věnována analýze stavu systému managementu ve společnosti 3E Praha Engineering, a.s. a změnám, které je nutné provést k tomu, aby byla společnost připravena na certifikaci systému managementu podle normy ČSN EN ISO 9001:2009. Zároveň jsou zde uvedena doporučení k dalšímu zlepšování systému managementu kvality.
|
| |
|
Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s.
Davídková, Veronika ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je spokojenost zákazníků. Úvodní teoretické části práce jsou věnovány právě zákazníkovi a jeho spokojenosti, metodám jejího měření a způsobu, jak řešit stížnosti, příp. reklamace v organizacích. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu jakostních reklamací, procesů řešení reklamací a stížností a hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti LASSELSBERGER, a.s., vyrábějící keramické obklady a dlažby. Cílem a vyústěním práce je formulace doporučení vyplývajících z vypracovaných analýz i teoretických poznatků. Tato doporučení mají zlepšit dosavadní průběh analyzovaných procesů s ohledem na kvalitu jejich výstupů a především s ohledem na spokojenost zákazníků.
|
| |