Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Speciální pístové pohonné jednotky letounů všeobecného letectví
Motyčka, Ivo ; Zablatzký, Jiří (oponent) ; Imriš, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce jsou speciální pístové pohonné jednotky v letectví. V první části je nastíněna historie vývoje pístových pohonných jednotek a princip činnosti pístových pohonných jednotek. Dále je prostor věnován už konkrétním speciálním pístovým pohonným jednotkám, jejich přínosům pro letectví, nevýhodám, principu a rozšíření v oblasti všeobecného letectví. Jsou zde zohledněny požadavky předpisů JAR-FCL 1 při certifikaci pohonných jednotek. Dále je práce věnována provozním podmínkám letounů. V závěru je provedeno srovnání speciálních pístových pohonných jednotek s jednotkami, které jsou běžně používány.
Zavedení typového výcviku pod FTO
Chromek, Petr ; Imriš, Pavel (oponent) ; Šošovička, Róbert (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je podrobně rozebrat postup pro získání statusu TRTO. Jsou uvedeny jednotlivé kroky od poţadavků nutných k získání Osvědčení a udrţení aţ po okolnosti za kterých zaniká. Dále je popsán samotný výcvik pro letoun Super King Air B200 a jsou sestaveny osnovy typového výcviku.
Porovnání provozních, technických a ekonomických parametrů letounů pro výsadkovou činnost.
Louman, Petr ; Raudenský, Miroslav (oponent) ; Imriš, Pavel (vedoucí práce)
Tato závěrečná bakalářská práce porovnává letadla AN-2, C206, SMG-92, L410 a PAC750XL na základě analýzy provozních, technických a ekonomických parametrů. Obsahuje informace a popis vlastností letounů z pohledu využití pro výsadky parašutistů včetně letových charakteristik z pohledu pilotáže, náročnost na výcvik, požadavků a způsobů zápisu do pilotních licencí. Výsledkem práce je vyhodnocení nejvhodnějšího letounu pro dané účely a doporučení nejvhodnějších typů pro danou činnost.
Implementace nových požadavků JAR-FCL 1 v teoretické přípravě dopravních pilotů v oblasti letecké meteorologie.
Kotoučková, Michaela ; Imriš, Pavel (oponent) ; Krška, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce zpracovává přehled legislativních změn pro výuku dopravních pilotů z hlediska letecké meteorologie. Obsahuje změny v závazných osnovách výuky a změny, které je třeba upravit ve stávajících učebnicích.
Porovnání provozních, technických a ekonomických parametrů vlečných letounů.
Slováček, Jan ; Daněk, Vladimír (oponent) ; Imriš, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je porovnat parametry vlečných letounů na základě analýzy provozních, technických a ekonomických parametrů. Obsahuje rozbor jednotlivých parametrů a popis vlastností letounů z pohledu využití pro vlečení. Výsledkem této práce je vyhodnocení nejvhodnějšího letounu pro účel vlekání.
Příprava pro provedení letu po trati LKTB-ULLI letounem L-200A
Hornych, Petr ; Imriš, Pavel (oponent) ; Raudenský, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je předložení kompletního plánu provedení letu za podmínek IFR po zadané trati, včetně bezpečnostních rizik a potřebného vybavení pro let v střední a východní Evropy. Práce obsahuje popis podmínek pro lety IFR, které se musí dodržet při provádění letů do těchto území a dále poukazuje na meteorologické podmínky, legislativu a obecně zeměpisnou charakteristiku daných států. Zadaný let do Ruska je rozdělen do několika ramen. Všechny informace jsou uvedeny dle stávajících AIP.
Porovnání provozních a ekonomických parametrů výcvikových letounů L-200, Da-42TDI a Tecam P-2006T
Müller, David ; Šošovička, Róbert (oponent) ; Imriš, Pavel (vedoucí práce)
Tato závěrečná bakalářská práce porovnává zadaná letadla L200, Da42Tdi a Tecnam P2006T z hlediska ekonomického a provozního pro letecké školy (FTO). Obsahuje podorbný popis a všechny specifické informace včetně historie výrobců a ekonomiky každého letadla pro nejpřesnější porovnání těchto letadel. Výsledkem práce je stanovení, který letoun se hodí pro jaké účely a vytvoření ekonomického porovnání provozních nákladů a toto znázorněno přehledně v grafu.
Přehled technických aspektů vývoje leteckých proudových motorů
Doseděl, Filip ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Imriš, Pavel (vedoucí práce)
Závěrečná bakalářská práce přehledně zpracovává technické aspekty vývoje proudových motorů. Zabývá se jejich historickým vývojem, dále obsahuje přehled jednotlivých koncepcí motorů. Rozebírá současné motory použivané v civilním letectví a stručně nastiňuje jejich možný vývoj.
Příprava pro provedení letu po trati LKTB-OMDB letounem Zlín Z-143
Pískatý, Slavomír ; Raudenský, Miroslav (oponent) ; Imriš, Pavel (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je předložení kompletního plánu provedení letu po zadané trati, včetně bezpečnostních rizik a potřebného vybavení pro let v oblasti Středního východu. Práce obsahuje popis podmínek pro lety IFR, které se musí dodržet při provádění letů do těchto území a dále poukazuje na meteorologické podmínky, legislativu a obecně zeměpisnou charakteristiku daných států. Zadaný let do Spojených arabských emirátů je rozdělen do několika etap, čímž je usnadněna orientace při vyhledávání daných lokalit. Všechny informace jsou uvedeny dle stávajících AIP a AIC.
Vyhodnocení technicko-ekonomických parametrů letounů pro výcvik pilotů PPL(A)
Hloucal, Aleš ; Imriš, Pavel (oponent) ; Daněk, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je na základě rozborů statistiky a vlastní analýzy stanovit nejvhodnější typ výcvikového letounu pro základní výcvik pilotů PPL(A). Tedy vyhodnotit požadavky předpisu JAR-FCL 1 na vhodný výcvikový letoun pro základní výcvik pilotů pro získání průkazu způsobilosti PPL(A). Provést průzkum trhu, zpracovat a vyhodnotit podrobnější statistiku používaných typů v této kategorii letounů. Analýza by měla zahrnovat nejen technické aspekty, ale také ekonomické aspekty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.