Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí46 - 55dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Detekce dopravních značek a semaforů
Chocholatý, Tomáš ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá detekcí dopravních značek a semaforů v obraze s využitím konvolučních neuronových sítí. Cílem je vytvoření vhodného detektoru pro detekci a rozpoznání dopravního značení v reálném provozu. Za účelem trénování konvolučních neuronových sítí byly vytvořeny vhodné datové sady, které se skládají ze syntetické i reálné datové sady. Pro syntetickou datovou sadu byl vytvořen generátor, který simuluje různé deformace značek. Vyhodnocení kvality detekce je prováděno pomocí vlastního programu pro  kvantitativní vyhodnocování. Podařilo se dosáhnout úspěšnosti 84\% detekovaných značek nad vlastní testovací datovou sadou. Výsledky umožňují zjistit důležitost zastoupení reálné či syntetické datové sady v trénovací sadě a vliv jednotlivých deformací syntetické datové sady na konečnou kvalitu detekce.
Detekce dopravních přestupků na křižovatkách
Karpíšek, Miroslav ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Špaňhel, Jakub (vedoucí práce)
Předložená bakalářská práce se zabývá navržením vhodného postupu pro detekci jízdy na červenou. V rámci teoretické části práce jsou popsány aktuální postupy využívané pro zpracování obrazu. Praktická část práce se zabývá vlastním návrhem programu pro automatickou detekci jízdních pruhů, sledování vozidel a určení aktuálního stavu semaforu. V práci jsou též diskutovány výsledky získané experimentováním s vytvořeným programem a diskutovány další možnosti jeho dalšího zlepšení.
Anonymizace videa
Mokrý, Martin ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je navrhnutie a vytvorenie automatického systému pre anonymizáciu videí. Tento systém na svoju činnosť využíva rôzne detektory objektov v obraze a taktiež aj aktívne sledovanie takto zdetekovaných objektov. Na zdetekované objekty je následne aplikovaná úprava, ktorá zabezpečí dostatočnú mieru anonymizácie. Hlavným prínosom takéhoto systému je urýchlenie anonymizácie videí, ktoré bude následne možné zverejniť.
Automatická kalibrace dopravní kamery pro měření rychlosti vozidel
Nociar, Marián ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Špaňhel, Jakub (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a tvorbou systému pre automatickú kalibráciu dopravnej kamery za účelom merania rýchlosti vozidiel. Práca obsahuje teoretický úvod do problematiky kalibrácie kamery, popisuje princípy metód použitých v implementácií a zobrazuje navrhované riešenie, ktoré bolo implementované v jazyku Python3 s využitím knižníc OpenCV a NumPy. Dosiahnuté výsledky boli vyhodnotené nad datasetom BrnoCompSpeed, pričom priemerná chyba merania rýchlosti dosahuje hodnoty 6,71 km/h.
Matení algoritmů počítačového vidění
Hrabal, Matěj ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo zkoumání existujících metod matení počítačového vidění a rozpoznávání. Zaměřil jsem se zejména na metody typu pixel attack.Dále jsem porovnal jednotlivé metody obrany proti těmto útokům. Jednotlivé metody typu pixel attack a možnosti obrany proti těmto útokům jsem implementoval v jazyce python s využitím knihovny Keras. V rámci práce jsem vytvořil nástroj, který umožňuje provést útok metodou pixel attack na uživateli zvoleném obrázku, a z informací získaných při útocích dokáže generovat statistiky. Nástroj také umožňuje detekovat možné útoky v obrázcích.
Informační systém a uživatelské rozhraní pro den kariérních příležitostí
Pavlík, Tadeáš ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Dobeš, Petr (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh a implementaci informačního systému a uživatelského rozhraní pro den kariérních příležitostí na olomouckém gymnáziu. Cílem práce je navrhnout takový informační systém a uživatelské rozhraní, pomocí kterého se budou moci prezentující přihlašovat na ročník akce, organizátoři řídit tuto akci a interagovat s návštěvníky události. Práce se zaměřuje na implementaci přehledného a snadno použitelného uživatelského rozhraní. Zvolený problém je řešený pomocí frameworku Laravel, jazyka PHP a knihovny Bootstrap 3. Práce představuje návrh a implementaci struktury databáze, případů užití, informačního systému a uživatelského rozhraní. Testování bylo provedeno za pomocí účastníků předešlých ročníků. V práci je vytvořen informační systém, který je připraven k nasazení. Přínosem této práce je zjednodušení práce organizátorů, poskytnutí informací návštěvníkům na jednom místě a možnost získávat přehledně informace i na mobilních zařízeních.
Webová aplikace pro snadnou editaci krátkých textů s omezeným slovníkem
Poláčeková, Simona ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je návrh, implementácia a následne testovanie jednoduchej a užívateľsky prívetivej webovej aplikácie, ktorá používa obmedzený slovník pre kontrolu jazyka. Obmedzeným slovníkom  je myslený slovník najčastejšie používaných českých slov.  Aplikácia sa dá využiť pre jednoduché písanie textu. Užívateľ si môže vyskúšať, či vie nejakú zložitú myšlienku, vetu alebo text napísať len pomocou najčastejšie používaných slov. Úvod tejto práce popisuje technológie využité pri vytváraní tejto aplikácie, ich funkčnosť a spôsob použitia. Následne je popísaná implementácia aplikácie a na záver je zhrnutý priebeh testovania aplikácie s užívateľmi a celkové výsledky tejto bakalárskej práce.
Hra Set pro Android
Vlach, Antonín ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit adaptaci karetní hry Set pro zařízení s operačním systémem Android. Požadovaná aplikace měla být jednoduchá na ovládání. Dalším požadavkem bylo, aby začínající uživatel nemusel znát pravidla hry předem, ale mohl se je naučit právě používáním této aplikace. Výsledkem je nativní aplikace pro Android s jednoduchým material designem. Její hlavní částí je hra na čas. V pochopení pravidel může novým uživatelům pomoci vysvětlení pravidel doplněné grafickými příklady nebo také výukový mód - tutoriál, při kterém lze stupňovat obtížnost a hráč si může kdykoli vyžádat nápovědu. Dokončení jedné hry trvá zhruba 3-10 minut (podle úrovně hráče), proto je hra ideální pro ukrácení dlouhé chvíle (např. při čekání na hromadnou dopravu).
Mobilní aplikace: Supersnadný sdílený nákupní seznam
Krhovský, Patrik ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro sdílení nejdůležitějších věcí v domácnosti, kanceláři nebo studentském bytě mezi uživateli a upozornit ostatní, pokud nějaká z věcí dochází. Sdílení těchto věcí mezi uživateli probíhá v reálném čase pomocí databáze Google Cloud Firestore. Aplikace je implementována v React Native a je dostupná pro iOS a Android zařízení. Pro chod mobilní aplikace bylo implementováno i REST API v Node.js, které se mimo jiné stará například o odesílání push notifikací. Práce se zaměřuje na návrh mobilní aplikace, její implementaci a průběžné testování. Výsledná aplikace je publikována v Apple App Store a Google Play. Uživatel by díky ní neměl nikdy zapomenout koupit to, co opravdu potřebuje.
Mobilní aplikace pro vyhledání fotek účastníků
Červený, Martin ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cieľom práce je navrhnúť a implementovať aplikáciu pre vyhľadanie účastníkov stretnutí, ich fotiek a menšiu správu týchto stretnutí s možnosťou písania poznámok. Aplikácia by mala zefektívniť prípravu na tieto stretnutia. Pre úspešný vývoj bol najskôr vykonaný prieskum cieľovej skupiny, analýza požiadavkov a následne návrh a implementácia. Výsledkom je funkčná mobilná aplikácia, ktorá je otestovaná s ohľadom na použiteľnosť užívateľského rozhrania.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí46 - 55dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Bartl, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.