Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí43 - 52další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro sledování dopravy
Tesař, Filip ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detekcí a sledováním pohybujících se objektů ve videosekvenci. Cílem práce je návrh a implementace aplikace, která z videosekvence zachycující dopravní provoz získá statistická data o jednotlivých vozidlech, například odhadne rychlost vozidla a určí jeho jízdní pruh. Vytvořená aplikace používá metodu odečítání pozadí Mixture of Gaussians a umožňuje sledování více dopravních úseků současně nezávislými kamerami, výstupní údaje ukládá do databáze a uživateli umožňuje jejich zobrazení ve formě grafů skrze jednoduché webové rozhraní.
Nerealistické zobrazení videa
Širůček, Pavel ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá způsoby pro nerealistické zobrazení videa. Jsou zde shrnuty techniky pro zpracování videa, hlavní zaměření je na malířské techniky a zpracování videa těmito technikami. Pozornost je věnována jednotlivým operacím při zpracování snímku a způsobům pro zajištění koherence mezi snímky videa. Součástí práce je aplikace na zpracování videa, využívající knihovnu OpenCV.
Rozpoznávání objektů v obraze na platformě Android
Šimon, Martin ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku rozpoznávání objektů v obraze ve spojení s mobilní platformou Android. Rozebírá existující metody a postupy z oboru rozpoznávání objektů stejně jako dřívější řešení podobné problematiky. Z těchto základů čerpá a navrhuje praktickou aplikaci, která má ambice stát se schopným pomocníkem při houbaření. Při návrhu a implementaci bere v potaz také cílové zařízení, které je omezené jak výkonem, tak pamětí. Výsledky jsou vyhodnoceny na základě několika experimentů, včetně uživatelského testování. Implementace výsledné aplikace je součástí práce.
3D Object Rendering into Real Environments Using Mobile Devices
Švehla, Ján ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
This bachelor thesis is aimed at the problems and issues which are encountered over development of application for mobile devices using augmented reality. As a developed application was chosen a simple tower-defense game. This thesis will guide the reader through general topics and issues of augmented reality, its usage and possibilities with mobile devices and actual design and implementation of developed application. Results of this work can be used for development of mobile games or general purpose augmented reality applications.
Sledování pohybu osob ve video sekvenci
Johanová, Daniela ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá detekcí postavy ve videu pomocí Kinectu. Detektor lidských postav je založený na metodě ComboHod, která využívá barevné i hloubkové informace z obrazu. Cílem práce bylo vytvořit detektor postav, jehož funkci ukáži na statistické aplikaci. Aplikace shromažďuje statistické informace o lidech, kteří prošli kolem výlohy obchodu. Závěrem práce jsou popsány experimenty s detektorem v různých prostředích a podmínkách.
Rekonstrukce 3D scény z obrazových dat
Fuchsík, Ondřej ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí scény pomocí RGB--D senzoru Microsoft Kinect. Cílem práce je z nasnímaných dat vytvořit model místnosti ve formě bodů, ze kterého je následně vytvořen půdorys vnitřních prostor, tvořený čárami. Z velké části se práce zabývá registrací jednotlivých snímků (mračen bodů), tedy existujícími metodami a jejich popisem. Následně projekcí bodů a detekcí hran v obraze pomocí Houhgovy transfomace. Dále se práce experimentálně zabývá vlivem nahrávání na výsledky a také zda závisí na nahrávaném prostředí.
Rozšířené uživatelské rozhraní
Zahrádka, Jiří ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou rozhraní mezi člověkem a počítačem. Zaměřuje se na moderní rozhraní, která využívají projektor a kameru pro rozšíření reálných předmětů o virtuální informace. Součástí práce je také popis kalibrace těchto zařízení. Hlavním cílem této práce je implementace rozšířeného uživatelského rozhraní pro správu aplikačních oken. Systém zahrnuje kameru, projektor a uchopitelné předměty např. papírové desky. Předměty jsou označeny výchozími značkami kvůli jejich sledování ve videosekvenci. Projektor promítá prvky uživatelského rozhraní na stůl a uchopitelné předměty např. aplikační okna na papírové desky. Aplikační okna jsou následně přesouvána a otáčena společně s deskami.
Parametrický geometrický 3D kreslicí nástroj
Vala, Jan ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je seznámení se s 3D parametrickými konstrukčními nástroji a jejich podporou dynamické geometrie. Práce obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti parametrické konstrukce v souvislosti s dynamickou geometrií, shrnutí současného stavu, přehled vybraných aplikací tohoto druhu, vyhodnocení jejich vlastností a návrh knihovny pro 3D parametrickou konstrukci v rámci počítačové grafiky s následným návrhem a implementací dané knihovny a testovací aplikace ukazující její použití.
Simulace hry na theremin pomocí senzoru Leap Motion
Staurovský, Maroš ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci, která bude simulovat hru na hrací nástroj theremin pomocí senzoru Leap Motion za použití protokolu MIDI. Tento senzor umožňuje detekovat pohyb rukou a gest v sledované oblasti. Toho využívá výsledná aplikace na simulování stejného způsobu hraní jaký se využívá v případe thereminu. Na rozdíl od tohoto nástroje ale poskytuje možnost produkovat zvuk různých nástrojů čehož je dosáhnuto za pomocí standardu MIDI. V práci jsou pak blíže popsané vlastnosti senzoru Leap Motion a protokol MIDI.
Detekce objektů pomocí Kinectu
Švec, Ján ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá detekcí objektů pomocí Kinectu. Kinect je pohyb snímající zařízeni od společnosti Microsoft pro hrací konzoli Xbox 360. Cílem práce bylo zhodnotit existující přístupy a postupy používající pro detekci nejen obraz z kamery, ale i hloubkovou mapu (RGB-D senzor). Blíže se práce zabývá nástrojem RoboEarth, jeho instalací, nastavením, tvorbou 3D modelu a detekcí. Samotná detekce byla v práci zkoumána experimentálně a také vyhodnocena.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí43 - 52další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Zahrádka, Jan
8 Zahrádka, Jaromír
1 Zahrádka, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.