Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řetězové filtry s šikmým úhlem řezu dvojlomných destiček
Melich, Zbyněk ; Šolc st., Ivan ; Klimeš st., Jan
V článku jsou uvedeny výsledky zkoušek se třemi typy úzkopásmových řetězových polarizačně-interferenčních filtrů, ve kterých bylo použito dvojlomných destiček s obecným úhlem řezu, vzhledem k optické ose krystalu. Takové filtry se osvědčily jako náklonem přeladitelné předsádky před hlavní chromosférický filtr, pracující ve více zajímavých spektrálních čarách.
Dosavadní zkušenosti s pozorováním s filtrem v čáře „K“
Klimeš st., Jan ; Melich, Zbyněk ; Šolc, Ivan
V článku jsou uvedeny nové úpravy na prototypu a výsledky ze zkoušek řetězového filtru Šolcova typu pro pozorování v čáře K, především výsledky uspořádání s různou pološířkou filtru.
Řetězový filtr s šikmým úhlem řezu dvojlomných destiček
Melich, Zbyněk ; Šolc, Ivan ; Klimeš st., Jan
V článku je popsáno řešení úzkopásmového řetězového polarizačně-interferenčního filtru, ve kterém je využito dvojlomných destiček s obecným úhlem řezu v krystalu. Vhodnou volbou orientace řezu bylo dosaženo linearizace přeladitelnosti ve spektru při náklonu filtru.
Statistické metody tvorby modelů náchylnosti území ke vzniku svahových deformací
Klimeš, Jan
Článek pojednává o používaných statistických metodách hodnocení náchylnosti území k sesouvání.
Inventory maps and modelling of slope movements using Arc View software
Klimeš, Jan ; Guzzetti, F. ; Cardinali, M.
Article deals with methods and results of landslide inventory mapping in the region of Umbria, Italy and District of Vsetín, Czech Republic. Possibilities of prediction of spatial distribution of shallow landslides using landslides inventory maps and SINMAP Arc View extension were also discused.
Hodnocení svahových deformací v oblasti Vsetínska a Mladoboleslavska: zpráva za 2. etapu
Rybář, Jan ; Bůžek, Jan ; Jánoš, Vít ; Klimeš, Jan ; Nýdl, Tomáš ; Stemberk, Josef
Čtyři mapy 1:10 000 vsetínské oblasti a jedna mapa oblasti mladoboleslavské, připravené v roce 2001, dokumentovaly celkem 248 pásem zemních sesuvů.
Model náchylnosti území k sesouvání pro CHKO Bílé Karpaty
Pechanec, V. ; Klimeš, Jan
Příspěvek se zabývá vytvořením mapy náchylnosti území k sesouvání pro CHKO Bílé Karpaty a využitím této mapy pro management chráněného území.
TV vysílání přes internet se zaměřením na on-line vysílání České televize
Švehla, Radim ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klimeš, Jan (oponent)
Práce se zabývá fenoménem dnešní doby ? vysíláním přes Internet. Především je orientována na vysílání televizní. První část seznamuje čtenáře se základními prvky televizního vysílání a s technickými principy vysílání on-line. Druhá část je věnována internetovému vysílání České televize. Část závěrečnou tvoří koncepce on-line videopůjčovny navržené pro Českou televizi.
Internet jako marketingový nástroj
Sekerka, Radko ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klimeš, Jan (oponent)
Internet je fenoménem dnešní doby, postupně se v něm vytváří digitalizovaný obraz skutečného světa. Trvající nárůst uživatelů a zvyšující se internetová gramotnost láká i ty nejotrlejší internetově sterilní podnikatele a společnosti do světa internetového obchodování. V současné době internetových obchodů neustále přibývá, ale úroveň poskytovaných služeb bývá různá. Z pohledu zákazníka není jednoduché ihned odhalit kvalitu těchto služeb. Pro internetového uživatele se spletitá džungle internetových obchodů stává prostředím, ve kterém upřednostňuje hodnoty zaručující bezproblémový a bezpečný nákup. Důvěryhodnost značky a záruky se stávají klíčovým atributem úspěchu v elektronickém podnikání a kvalitní marketing je jedním z nástrojů jak tohoto úspěchu dosáhnout. Díky neustálému rozvoji internetu se odkrývají stále nové možnosti komunikace s jeho uživateli a tedy potencionálními zákazníky. Jaký komunikační nástroj zvolit a jak postupovat ve snaze zlepšit prodejnost a efektivitu internetového obchodu má za cíl právě tato práce. V jednotlivých kapitolách budou postupně popsány možnosti internetu, marketingu, komunikačních nástrojů a jejich integrace do marketingového plánu elektronického obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Klimeš, J.
7 Klimeš, Jakub
1 Klimeš, Jan,
2 Klimeš, Jaromír
17 Klimeš, Jiří
3 Klimeš, Jonáš
1 Klimeš, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.