Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 147 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání v realitním sektoru
Zmátlík, Rostislav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je doporučit nejvhodnější kombinaci nástrojů jednotlivých sociálních sítí pro podnikatelskou činnost v oblasti realit. Teoretická část práce seznamuje s principy fungování sociálních sítí a důvody využívání sociálních sítí v oblasti podnikání služeb. Vedle pozitivních dopadů využívání sociálních sítí při realizaci podnikatelské činnosti práce zmiňuje také negativa, mezi která mimo jiné spadá také fakt, že sociální sítě, ač jsou v současnosti velmi populární, nejsou vhodné pro prezentaci všech podnikatelských aktivit. Z důvodu možného posouzení spojení využití sociálních sítí v oblasti podnikání s realitami, je v práci zařazena kapitola pojednávající o specifikách realitního trhu a kapitola seznamující s nástroji vybraných sociálních sítí, které jsou pro podporu podnikatelské činnosti realitních kanceláří nejčastěji využívány. Praktická část je věnována analýze využívání jednotlivých nástrojů čtyř sociálních sítí -- Facebooku, Google Plus, Twitteru a YouTube dvaceti nejvýznamnějšími českými realitními společnostmi. Na základě získaných výsledků a autorových vlastních praktických zkušeností je výstupem práce doporučení vhodné kombinace nástrojů sociálních sítí, která mají v praxi vést ke zvýšení efektivity v oblasti komunikace s potenciálními zákazníky a ke zvýšení viditelnosti společnosti obecně.
Komparace systémů inteligentního domu
Hofrichterová, Kateřina ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je se zabývá komparací systémů inteligentního domu. Cílem práce je vybrat vhodné metody a přístupy pro návrh inteligentního domu, navrhnout aplikaci a zavedení vybraných technologií v různých cenových kategoriích, dále zhodnotit využití navržených řešení pro různé kategorie uživatelů. V první části je uskutečněno mapování aktuálnosti problematiky inteligentního bydlení a trendů. Jsou specifikovány funkcionality, nákladovost a návratnost klasické a inteligentní elektroinstalace. V druhé části je určena topologie systémů GILD a Loxone, jejich vzorové kalkulace, definice rozšiřitelnosti a ovládání. Třetí část představuje komparaci bodovací metodou v oblastech cenového srovnání, rozšiřitelnosti a ovládání, standardizace a uživatelské přívětivosti.
Analýza konkurenčního prostředí podnikových inkubátorů v ČR
Feszanicz, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá aplikací metod Competitive Intelligence v prostředí podnikatelských inkubátorů v České republice. Hlavním cílem práce je analyzovat konkurenční prostředí českých podnikatelských inkubátorů a vyvodit závěry vedoucí k možnému zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Teoretická část popisuje problematiku competitive intelligence včetně vybraných analytických metod, systém podpory rozvoje malých a středních podniků, role státu v jejich podpoře a aspekty inovačního podnikání. V další části se práce zabývá charakteristikou podnikatelské inkubace, základním rozdělením podnikatelských inkubátorů a jejich významem pro rozvoj MSP. Dále je popsána historie inkubátorů ve světě a způsob jejich fungování v ČR, včetně popisu základních poskytovaných služeb. Praktická část nejprve analyzuje širší konkurenční prostředí na území celé ČR, pomocí analýzy Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Dále je sestaven kompletní seznam všech provozovaných a připravovaných inkubátorů v ČR, které jsou zakresleny do mapy s rozdělením na jednotlivé kraje. Pro detailní konkurenční analýzu bylo vybráno šest inkubátoru ze Středočeského kraje a Hl. m. Prahy, kde je konkurenční prostředí nejsilnější. Na základě provedených analýz jsou navržena závěrečná doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti inkubátorů a celkové zlepšení situace v oblasti podnikatelské inkubace.
Vývoj marketingu ve spojení s informačními technologiemi a neurotechnologiemi
Smržová, Pavlína ; Pavlík, Ján (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce "Vývoj marketingu ve spojení s informačními technologiemi a neurotechnologiemi" se zabývá novodobými marketingovými metodami v oblasti informačních technologií, zejména na internetu (online marketing) a v oblasti neurotechnologií (neuromarketing). Klade si otázky, kam může dále marketing v této podobě směřovat do budoucna a sleduje vývoj a potenciál jednotlivých marketingových směrů v rámci moderních informačních technologií. Do jaké míry bude mít spotřebitel možnost svobodné volby v budoucnu? Jaké mohou být negativní a pozitivní přínosy vývoje marketingu ve spojení s technologií? Jaký vliv má online marketing a neuromarketing na lidské emoce a myšlení? Odpovědi a problematiky moderního marketingu jsou hledané zejména skrze SWOT analýzu z pohledu spotřebitele a z pohledu firmy. Dále je zkoumán program FaceReader pro analýzu mimiky respondentů v obličeji při sledování vybraných reklamních spotů. V neposlední řadě se práce snaží najít spojitosti s rozeznáváním upravených log bez názvu značky různými typy spotřebitelů za pomoci online dotazníku.
Digitální dědictví v sociální síti Facebook
Chvojka, Cyrill ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce zkoumá pojem digitální dědictví optikou sociálních sítí, se zaměřením na prostředí sítě Facebook. Ve spojitosti s pojmem digitální dědictví na sociální síti Facebook, se zaměřuje na popis uživatelského chování, popis možností sítě jak nakládat s osobními daty uživatelů, možnosti uživatelů jak ovlivnit jejich digitální dědictví ve formě profilu na síti Facebook, a předkládá a interpretuje výsledky dotazníkového šetření mezi uživateli na toto téma. Dále práce nabízí možné vývojové směry, v oblasti návrhu nových řešení pro digitální dědictví v prostředí sociální sítě, a nabízí také stručný a přehledný návod pro laického uživa-tele, ve kterém definuje proč by se o něj měl zajímat, a jak by mohl své digitální dědictví ošet-řit.
Use of emoticons in business information systems
Štefániková, Mária ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat situace a možnosti emotikonů v podnikových informačních systémech. Pro dosažení vytyčeného cíle byl převeden průzkum české a cizojazyčné literatury a internetových zdrojů zabývajících se daným tématem. Za účelem objasnění problematiky emotikonů byla popsána míra používání a využívání emotikonů v elektronické komunikaci a jejich postavení v syntaktické, pragmatické a sémantické oblasti. Dále jsou zde popsány klíčové pojmy týkající se podnikových informačních systémů, metody zpracování emotikonů a stávající IT nástroje zabývající se jejich tvorbou, vyhledáváním jejich přítomnosti v textu nebo jiné. Největším přínosem práce je zpřístupnění přehledu metod a nástrojů pro zpracování emotikonů, popis jejich funkcionality jakož i návrhy na její rozšíření . Forma prezentování metod a nástrojů umožňuje rychlé zajištění základních informací a jejich porovnávání.
Návrh internetového obchodus využitím sociálních sítí
Fojtík, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem a oživením internetového obchodu Hotversi-onparts.cz, a to s využitím znalostí o podnikání prostřednictvím internetu, interneto-vém marketingu, disciplíně Competitive Intelligence, sociálních sítích, trhu s autodoplňky, a v neposlední řadě s důkladnou znalostí konkurence. Smyslem práce je metodicky přistoupit k danému projektu a postupovat od zjišťování teoretických informací k jejich aplikaci v reálném prostředí. Nosnou částí práce je popis oboru Competitive Intelligence v teoretické rovině, a to se zaměřením na podnikatele - jed-notlivce, za použití nejaktuálnějších nástrojů pro realizaci disciplíny Competitive Intelligence prostřednictvím sociálních sítí. Cílem tohoto teoretické rozboru je aplika-ce zde popsaných metod a principů v praktické části práce, která se zaměřuje na důkladnou analýzu vybraných konkurenčních internetových obchodů. Reálná ukázka aplikace disciplíny Competitive Inteligence v prostředí internetových obchodů je největším přínosem této práce.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání ve zdravotnictví
Masárová, Kateřina ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí v sektoru zdravotnictví v České republice. Jejím cílem je zanalyzovat současný stav využívání sociálních sítí mamografickými centry, a na základě zjištěného stavu určit doporučení, jak komunikaci a aktivity v tomto prostředí lépe využívat pro podporu podnikání. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V první je poskytnut teoretický základ ke zvolenému tématu, kde jsou definovány hlavní pojmy, uvedeny nejpoužívanější sociální sítě v České republice a jejich vlastnosti vhodné pro internetový marketing. Druhá část začíná charakteristikou prostředí českého zdravotnictví, navazuje Porterova analýza pěti sil, která definuje možná omezení pro podnikání v tomto sektoru. Následuje provedení vlastní analýzy využívání sociálních sítí subjekty ve zdravotnictví. Na výsledky průzkumu navazují identifikovaná doporučení, která jsou využitelná pro úspěšné působení mamografických center na sociálních sítích. Tato doporučení jsou určena jak pro konkrétní mamografické centrum, tak při troše abstrakce i na jiné subjekty ze sektoru zdravotnictví.
Metodika budování autoritativního obsahového webu
Totzauer, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Hlavním předmětem práce je návrh metodiky budování autoritativního obsahového webu. V první části práce je analyzován současný stav metodik pro vývoj webových aplikací a softwaru obecně. Dále je analyzována metodika Lean Startup pro tvorbu byznys plánu. V dalších kapitolách je navržena vlastní metodika, která pokrývá všechny kroky tvorby webu. Od samotného nápadu, přechází k tvorbě byznys modelu, vymezení téma webu, určení cílové skupiny, způsobů monetizace, konkurence a konkurenčních výhod. Pokračuje návrhem informační architektury pomocí klasifikační analýzy klíčových slov a multidimenzionálního pohledu na data, kterými jsou vyhledávací dotazy lidí. Pro samotný vývoj webu nabízí analýzu jazyků a nástrojů. Při následném provozu webu online zkoumá možnosti monetizace návštěvnosti. V praktické části je metodika verifikována pomocí definovaných metrik na příkladu návrhu mezinárodního webu v anglickém jazyce na téma recepty na vaření. Výstupem práce je navržená metodika pro autoritativní obsahový web a návrh webu unirecipes.com.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Nešpor, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Chmelíček, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití sociálních sítí pro podporu podnikání a zvýšení konkurenceschopnosti dané společnosti. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které úzce souvisí se sociálními sítěmi. První část je zaměřena na sociální média a jejich využití v českých, respektive evropských podnicích, což je následně podloženo statistickými údaji. Dále jsou charakterizovány nejpoužívanější světové sociální sítě a jejich praktické využití v rámci Competitive intelligence. Poslední kapitola teoretické části se zabývá analytickými nástroji, sloužící k monitoringu a analyzování sociálních sítí. Praktická část navazuje na teoretický základ práce a je tvořena z velké části detailní konkurenční analýzou největších konkurentů společnosti Antee, která mapuje chování těchto konkurentů na vybraných sociálních sítích. Hlavní výstup praktické části je založen na předešlé analýze a obsahuje návrh vhodné strategie pro úspěšný vstup společnosti Antee na sociální sítě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 147 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.