Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 307 záznamů.  začátekpředchozí278 - 287dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Globální sourcing v MO (na příkladu firmy Siemens)
Šimíková, Pavlína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pavlíček, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce se především zabývá úkoly a jednotlivými činnosti strategie globálního sourcingu, které jsou uvedeny na příkladu firmy Siemens. Dále objasňuje hlavní cíle této strategie, její výhody a nevýhody. Touto cestou přináší také výhled globálního sourcingu do budoucnosti.
Komunikační strategie leteckých společností
Oberreiterová, Barbara ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Jelínek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se převážně zaměřuje na společnost Singapore airlines. Jejím cílem bylo zhodnotit a představit firmu a zaměřit se na její komunikaci s okolím a klienty. Mezi důležité body patří i důvody, proč jsou lidé k firmě loajální a to je taktéž v práci vysvětleno.
Strategie uvedení nového výrobku řady Kerium značky La Roche-Posay na český trh
Holubinková, Hana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Ve své práci popisuji strategii uvedení přípravku proti vyapdávání vlasů na český trh. Uvedení proběhlo v říjnu 2008 společností L'Oreal. Značka La Roche-Posay má ve své politice striktní pravidla, zásadně nevyužívá ATL aktivit. Jedná se o značku značně medikální, je v dipsozici pouze v lékárně.
Strategie značky BeBe Dobré ráno na českém trhu
Faráriková, Aneta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je strategie značky BeBe Dobré ráno na českém trhu.
Podpora distribuce v Rusku a vstup produktů R. Jelínek na trhy Pobaltí
Voříšková, Petra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
V této práci je popsán návrh vstupu na trhy Pobaltí a rozšíření obchodní činnosti v Rusku pro společnost RUDOLF JELÍNEK a.s.
Komunikační strategie společnosti IMOPRA s.r.o.
Moštěk, Stanislav ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hýbl, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením jednotlivých druhů komunikace firmy, jejíž zaměření je výroba součástek pro automobilový průmysl. Práce analyzuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu používané firmou. Dále se zabývá specifickou komunikací, která vyplývá pro firmu certifikovanou dle mezinárodní technické specifikace ISO/TS 16949:2002. Závěr práce obsahuje doporučení pro dílčí zlepšení současného stavu komunikace ve firmě.
Strategie značky L'Oréal "Redken" na českém trhu
Matseushuk, Ewgeniya ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vlková, Anna (oponent)
V práci jsou popsány marketingové strategie společnosti Redken s větším soustředěním na komunikační strategie. Během práce je charakterizována přítomnost společnosti na trhu České Republiky. Byl proveden průzkum nákupního chování mladých lidí a analýzy jejich postoje ke značce Redken po kterém byly popsány silné a slabé strany pozice značky pomoci SWOT analýzy a byly předloženy možné opatření pro posílení pozice dané značky.
Porovnání marketingové strategie značky Nespresso na francouzském a českém trhu
Bouberlová, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; ¨Mašlarová, Diana (oponent)
Cílem diplomové práce na téma ?Porovnání marketingové strategie firmy Nespresso na francouzském a na českém trhu? je zejména analýza marketingové strategie a její použití na francouzském a českém trhu.. Analyzovány jsou specifika konceptu Nespresso, rozhodnutí brand managementu o značce a detailně je popsán historický vývoj značky. Práce rozebírá klíčové faktory úspěchu značky Nespresso na francouzském trhu a navrhuje určitá doporučení pro vývoj značky na českém trhu.
Exportní strategie firmy FV - Plast a.s.
Vladyková, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Scholleová, Hana (oponent)
Tématem této diplomové práce je popis exportní strategie a jednání zástupců české firmy FV ? Plast a.s. a její srovnání s teoretickými doporučeními pro vývoz na zahraniční trhy. Firma FV ? Plast a.s. dává jasný přiklad exportní strategie úspěšné v praxi a ne jen v hlavách ekonomů ? teoretiků. Cílem této diplomové práce je srovnat teorii s praxí. Má potvrdit nebo vyvrátit pravdivost informačních zdrojů.
Využití internetu v marketingových aktivitách mezinárodní firmy SGS
Pešková, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Chochol, Jan (oponent)
Diplomová práce analyzuje možnosti využití internetu v marketingu se zaměřením na webové stránky a jejich roli v rámci marketingové strategie; elektronickou poštu a její dominantní postavení v rámci komunikace, extranet a jeho využití v rámci komunikace se zákazníky a intranet pro interní komunikaci. Část práce je také věnována reklamě na internetu. Konkrétně je práce věnována využití těchto nástrojů ve společnosti SGS.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 307 záznamů.   začátekpředchozí278 - 287dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Halík, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.