Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spotřebitelský úvěr jako nástroj získávání nových zákaznických segmentů
Holubinková, Hana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce)
Podle údajů České Národní banky má zadlužování českých domácností stoupající trend. V květnu jejich dluhy u bank a finančních institucí vzrostly o 11,16 miliardy korun na 456,5 miliardy. Za minulý rok 2005 vzrostly dluhy domácností o více než 100 miliard korun. ČNB poskytuje tuto statistiku každý měsíc v národním měnovém přehledu, který je odvozen z bilancí měnových finančních institucí. Za posledních 12 měsíců už dluhy domácností vzrostly o necelých 112 miliard korun, to je nárůst o 32.5%. Česká republika přebírá model západoevropských domácností, které využívají úvěrů k financování svých potřeb. Část těchto úvěrů jsou hypotéky, které nepatří mezi rizikové, protože jsou kryty nemovitostmi, ale tempo růstu zadlužení domácností spotřebitelskými úvěry se při stávajícím dynamice může stát rizikové. Podle pana Racocha z České národní banky jsou problémem převážně některé spotřebitelské půjčky pocházející zejména z nebankovního sektoru. Jedná se o to, že úvěry jsou teď dostupné pro každého, kdo má stálý příjem. Ne každý si je schopen propočítat, zda si úvěr může dovolit, zda břemeno splácení unese a zda se nedostane do spirály zadlužování. Reklama lákající spotřebitele je velmi sugestivní. Jaké vlivy působí na zákazníka během nákupu, jaký rozhodovací proces se v něm odehrává bych ráda rozebrala v mé práci. Chci také zjistit, proč je nyní jednoduché získat úvěr a proč se finanční instituce rozhodly, že nalákají nové zákazníky právě na spotřebitelské úvěry? Jaké segmenty zákazníku jsou majoritní a jak je tyto instituce přesvědčily k větší spotřebě a následnému zadlužení? Jedním z dalších podstatných problémů je to, že některé nebankovní subjekty nabízejí u spotřebitelských úvěrů nepřiměřeně vysoké úroky. To se zdá býti na první pohled nezákonné, ale jelikož tyto subjekty na trhu stále působí, asi tak jednoduché to nebude říci, že jednají proti zákonu. Dívám se proto na spotřebitelské úvěry i z legislativního hlediska, na to, jak je o nich pojednáno v zákoně a kdo je reguluje. Slovo lichva již znali i staří Římané, zná ji tedy i český?
Strategie uvedení nového výrobku řady Kerium značky La Roche-Posay na český trh
Holubinková, Hana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Ve své práci popisuji strategii uvedení přípravku proti vyapdávání vlasů na český trh. Uvedení proběhlo v říjnu 2008 společností L'Oreal. Značka La Roche-Posay má ve své politice striktní pravidla, zásadně nevyužívá ATL aktivit. Jedná se o značku značně medikální, je v dipsozici pouze v lékárně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.