Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zavedení marketingové strategie a vliv redesignu na eshop el-ka.cz
Kofroň, Jakub ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce pojednává a řeší problematiku marketingové strategie a tvorby internetového obchodu. Teoretické poznatky zkoumané v práci jsou později prakticky aplikovány na značku spodního prádla El.Ka Underwear, která se tak stává ústředním motivem práce. V úvodu práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou po prezentaci všech realizovaných kroků v závěru práce vyhodnoceny a zodpovězeny. V úplném závěru práce autor shrnuje veškeré dopady na zkoumanou značku a vyvozuje závěry, které zpracováním práce získal. Veškeré vyhodnocení cílů a zodpovězení výzkumných otázek je podloženo získaními interními daty a detailně vyčísleno.
Marketingová komunikace malé firmy na internetu
Knápková, Kamila ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
V diplomové práci se zaměřuji na vybrané nástroje internetového marketingu, které jsou vhodné pro malé firmy.V první kapitole jsou vysvětleny pojmy internetová reklama a nástroje podpory prodeje na internetu.Dostatečný prostor jde zde věnován pravidlům tvorby webových stránek a způsobu jejich optimalizace pro vyhledávače (SEO), i možnostem měření jejich návštěvnosti (Google Analytics).Druhá kapitola se již soustřeďuje na koncept obsahového marketingu a zejména pak na jeho praktické využití v podnikání za účelem zlepšení obchodních výsledků firmy. Představím zde rovněž sociální sítě, které jsou pro šíření vytvořeného obsahu vhodné. Poslední kapitola je vyústěním předchozích kapitol. Teoretické poznatky jsou zde aplikovány na konkrétní firmě. Veškerá doporučení vzešlá z analýzy současné marketingové komunikace firmy jsou následně aplikována při tvorbě webové stránky nové značky firmy drevozesveta, s.r.o.-Nábytek ze světa.V závěru práce porovnávám úspěšnost původní a nové stránky na základě vybraných parametrů.
Internetový marketing živnostníka
Pérková, Eva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu živnostníka. V teoretické části, která se skládá z prvních čtyř kapitol, je představen internetový marketing a jeho nástroje, blíže popsána optimalizace pro vyhledávače (SEO), marketing pro vyhledávače (SEM) a nástroj Google Analytics pro analýzu návštěvnosti. Závěrečná kapitola se zaměřuje na internetový marketing klempíře pana Škocha z Lubné. Rozebírá původní webovou stránku a strategii. Následně popisuje průběh tvorby nové webové stránky, její optimalizaci, tvorbu placených kampaní a Facebookové stránky. V závěru kapitoly dochází ke zhodnocení obou stránek a strategií, uvedena jsou doporučení a zobecněný postup realizace internetového marketingu. Cílem práce je sestavit přehled optimálních nástrojů internetového marketingu všeobecně aplikovatelných především pro živnostníky.
Elektronické knihy a jejich uplatnění v českém vysokém školství
Barvíková, Martina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem diplomové práce je formulovat doporučení českým vysokým školám ohledně vydávání učebnic a odborných textů v elektronických formátech. Zároveň diplomová práce podává komplexní pohled na český trh s elektronickými knihami a učebnicemi -- popisuje historii, formáty a zabezpečení elektronických knih. Je zmíněn proces výroby elektronických knih a také jednotlivá čtecí zařízení s jejich výhodami a nevýhodami. Je porovnán světový a český trhu s elektronickými knihami a učebnicemi a zmapována dostupnost učebnic a odborných textů v elektronických formátech na českých vysokých školách. V rámci diplomové práce je ověřeno, zda mají studenti vysokých škol o učebnice v elektronickém formátu zájem a zda je poptávka studentů vysokých škol dostatečná k zabezpečení rentability výroby elektronických učebnic takovým způsobem, aby nedocházelo k nelegálnímu šíření obsahu díla a porušování autorských práv.
Selected project methodologies in practice
Hubová, Mária ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se zabývá praktickým využitím projektových metodologií v praxi. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako metodologie, projekt, projektový management, průběh projektu, projektové role a jsou v ní popsány vybrané projektové metodologie. V praktické části jsou teoretické aspekty překlenuty do praxe na příkladech konkrétních projektů a je vyhodnoceno jejich reálné využití.
Analýza online komunikace Českých center a návrh nové strategie online komunikace
Jelínková, Adéla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce na téma Analýza online komunikace Českých center a návrh její nové strategie v teoretické části představuje specifika marketingu a komunikace na internetu, nejčastěji využívané kanály a trendy jejich užití. Popisuje rovněž vybrané aspekty kulturní diplomacie a objasňuje činnost a poslání Českých center, příspěvkové organizace Ministerstva zahraničních věcí. Praktická část zahrnuje analýzu současného stavu online komunikace centrály i poboček organizace, konkurenční analýzu internetové komunikace kulturních institutů Slovenska, Polska a Maďarska a nejlepší příklady v oblasti představující výběr online prezentace British Council, Goethe-Institutu a Dánského kulturního institutu. Další část se věnuje výsledkům interního průzkumu názorů pracovníků Českých center. Závěrečná část navrhuje novou strategii online komunikace, její cílové skupiny, cíle a komunikační mix. Cílem práce bylo ukázat postavení online komunikace Českých center na konkurenčním trhu a doporučit organizaci směr k jejímu zlepšení mimojiné propojením a důslednějším využitím online kanálů, přestavbou webu a zvýšením aktivity na sociálních sítích.
Analýza účinnosti affiliate marketingu na trhu letenek
Spolek, Jiří ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje oblasti affiliate marketingu z pohledu affiliate prodejce a rovněž z pohledu affiliate společnosti. V teoretické části je charakterizován pojem affiliate marketing, a jsou definovány základní subjekty. Dále je nastíněna problematika affiliate společností, které se zabývají affiliate prodejem letenek v České republice. V praktické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány a spolu s výsledky z hypotéz jsou stanovena taková doporučení, která vedou ke zvýšení účinnosti affiliate marketingu jak na straně affiliate prodejce, tak na straně affiliate společnosti.
Podpora počítačové výuky pro seniory
Ščotková, Zlatica ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem této bakalářské práce, jež spojuje téma informačních a komunikačních technologií a vzdělání přímo ve svém názvu, je vytvoření e-learningové opory pro Univerzitu třetího věku Vysoké školy ekonomické v Praze (U3V) a vyzkoušení opory přímo se seniory z U3V. Pro vytvoření e-opory je esenciální nejdříve nastínit problematiku e-learningu jako takového, proto je práce dělena na teoretickou část a praktickou část. Hlavním přínosem práce je vytvoření e-opory pro studenty U3V pomocí nejnovějších programů, umístění opory na Internet (konkrétně server YouTube), vyzkoušení vytvořené opory přímo se seniory během výuky na U3V a osvětlení pojmu e-learning v kontextu moderní doby.
Business Intelligence a problematika datového skladu
Kopalová, Pavlína ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
V mé bakalářské práci se zabývám relativně novou problematikou Business Intelligence. Zaměřuji se zejména na problematiku datových skladů. Na jejich tvorbu, údržbu a efektivitu. Zabývám se datovým skladem jako základním kamenem pro aplikace Business Intelligence (BI). V mé práci se zabývám tvorbou datového skladu, jeho efektivitou, jak jej vytvořit a udržovat. V praktické části popisuji a hodnotím budování datového skladu ve společnosti Nutricia, a.s. Tohoto projektu jsem se osobně účastnila a čerpám z poznatků z praxe. Popisuji a hodnotím zakládání datového skladu. V mé práci se zabývám možnými datovými zdroji. V závěru mé práce hodnotím celkovou efektivitu datového skladu a pokusila jsem se o několik pravidel, které je podle mého názoru dobré dodržovat, pokud datový sklad zakládáme.
Monitorování sociálních médií
Švejnohová, Tereza ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem práce je doporučení optimálního postupu pro efektivní využití a monitorování sociálních médií firmou na základě měření výkonnosti a dosahu profilů firmy na sociálních médiích a rovněž doporučení pro účelnou správu profilů. Cíle práce má být dosaženo na základě metod pozorování, komparace a případové studie. Teoretická část je věnovaná všeobecnému výkladu pojmu sociální média a druhům produktů pro jejich správu a monitorování. Praktická část se pak zabývá případovou studií a analýzou v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.