Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 278 záznamů.  začátekpředchozí253 - 262dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pístní a ojniční skupina zážehového motoru
Adam, Petr ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na konstrukční návrh pístní a ojniční skupiny, kde byl pro návrh vybrán čtyřdobý šestiválcový zážehový motor s výkonem 252kW. Při návrhu je tedy vycházeno z již existujícího motoru, na jehož základě jsou navrženy i jednotlivé součásti pístní a ojniční skupiny. Následně je pak sestaven matematický model kinematiky a dynamiky. Závěrem je z dynamiky vycházeno pro provedení pevnostní kontroly.
Pístní a ojniční skupina vznětového motoru
Řehůřek, Lukáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem pístní a ojniční skupiny vybraného vznětového motoru. Před samotným návrhem je vytvořena stručná rešerše pístů a ojnic vznětového motoru. Dále je proveden rozbor klikového ústrojí, který je využit při pevnostní kontrole pístu a ojnice. Práce také obsahuje výkresovou dokumentaci.
Sací trakt vozů Formule Student
Ševčík, Miroslav ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem používaných konstrukčních řešení sacích traktů vozů Formule Student. V první části jsou rozebrány pravidla soutěže. Ve druhé části pak jednotlivé komponenty sacího traktu. Ve třetí kapitole jsou popsány různé způsoby přeplňování a vozy, které je používají. Poslední kapitola nabízí přehled možných novinek v pravidlech pro rok 2015.
Motory motocyklů MotoGP
Pacut, Patrik ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je popis konstrukčních řešení motorů, které se používají u závodních motocyklů. Pozornost je zaměřena na závodní motocykly v třídě MotoGP. Práce popisuje jejich vývoj, technické parametry a konstrukční řešení.
Palivové systémy s tlakovým zásobníkem
Buchta, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vstřikovací systém s vysokotlakým zásobníkem Common Rail pro vznětové motory. Je zde popsán princip funkce, historie systému a jednotlivé funkční součásti. Práce se zabývá aktuálně používanými systémy předních výrobců, aplikací těchto systému v motorech osobních automobilů a jejich vlivem na emise škodlivin ve výfukových plynech. Ze závěru této práce vyplývá, že systém Common Rail je v současnosti tím nejlepším, co lze ve vznětových motorech osobních automobilů použít.
Technologie selektivní katalytické redukce pro osobní automobily
Jurík, Juraj ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Predložená bakalárska práca sa zaoberá technológiou selektívnej katalytickej redukcie. Týka sa znižovania emisií oxidov dusíka u naftových motorov. Opisuje jej jednotlivé časti, ich funkciu a umiestnenie v systéme. V súvislosti s opisovanou technológiou sú v prvej časti popísané jednotlivé škodlivé látky výfukových plynov. Druhá časť sa zaoberá emisnými limitmi a ich plnením. V ostatných častiach je popísaná samotná technológia vrátane popisu riešení niektorých výrobcov.
Aplikace bezdozvukových komor
Lasota, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Prokop, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o určování akustických veličin a možnostech užívání bezdozvukové komory. Pro tento účel jsou zde popsány fyzikální požadavky kladené na bezdozvukové komory. Podstatná část této práce je také věnována měření zvukového signálu z důvodu výpočtu hladiny akustického tlaku. Závěrečná část této práce obsahuje zvukové signály ze dvou pozic mikrofonu pořízených během měření zdroje zvuku a jejich následné zpracování a vyhodnocení.
Moderní způsoby přeplňování
Strouhal, Pavel ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na současně používané způsoby přeplňování spalovacích motorů osobních vozidel. Rozebírá nejen možnosti zlepšení celkové charakteristiky pohonné jednotky, ale i konstrukci a uspořádání plnících agregátů, jejich regulaci a možné poruchy. Nahlíží také do problematiky snižování emise škodlivin výfukových plynů a ukazuje její závislost na daném způsobu přeplňování. Krátká zmínka pak patří některým dnes používaným motorům a jejich vzájemnému porovnání. Výsledkem je tak souhrn vědomostí potřebných k pochopení základního principu přeplňování, což je dnes nejpoužívanějším prostředkem pro zvyšování výkonu a hospodárnosti spalovacích motorů.
Lokomotivní motory ČKD
Kovář, Lukáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
Práce obsahuje přehled lokomotivních vznětových motorů ČKD a popis základních specifikací těchto motorů a jejich srovnání s moderními motory vybraných výrobců. Věnuje se také specifickým podmínkám motorů používaných v drážních vozidlech.
Filtry pevných částic a způsoby jejich regenerace
Stareček, Jakub ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o vzniku pevných částic a jejich regulací ve výfukových plynech. Je zde vysvětlen princip filtrů pevných částic, charakteristika jednotlivých typů, rešerše výrobců a v závěru je krátké zamyšlení nad budoucností filtrů pevných částic u benzínových motorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 278 záznamů.   začátekpředchozí253 - 262dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
22 JANOUŠEK, Martin
1 JANOUŠEK, Matěj
2 Janoušek, M.
22 Janoušek, Martin
4 Janoušek, Milan
3 Janoušek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.