Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zobrazování atmosférických jevů v krajině
Olexa, Jan ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a implementovat grafickou aplikaci zobrazující atmosférické jevy v krajině, například déšť či mlhu. Program je napsán v jazyce C++ za využití knihovny OpenGL verze 4.0.
Path tracing na GPU
Novák, David ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je implementace a následná akcelerace algoritmu sledování cest. Algoritmus bude implementován na GPU pomocí OpenGL. Nad vykreslovanou scénou bude sestavena akcelerační datová struktura oktalový strom. Dále bude naměřeno, jakého zrychlení bylo dosaženo pomocí dané akcelerační datové struktury.
Zobrazování atmosférických jevů v krajině
Olexa, Jan ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a implementovat grafickou aplikaci zobrazující atmosférické jevy v krajině, například déšť či mlhu. Program je napsán v jazyce C++ za využití knihovny OpenGL verze 4.0.
Interaktivní stavebnice pomocí OpenGL
Klepáčková, Karolína ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je implementace interaktivní stavebnice typu LEGO pomocí OpenGL. Aplikace umožňuje tvorbu modelů pomocí kostek, u nichž lze měnit barva a typ. Vytvořené modely lze ukládat i načítat. Každá kostka navrženého modelu má svou kombinaci typu a barvy. Výstupem je údaj o počtu kostek každé kombinace, která se v aplikaci nachází. Díky tomu lze navržený model následně realizovat. Výsledná implementace je uskutečněna pomocí jazyka C++ rozšířeného o knihovny.
Porovnání stínových metod
Kiss, Marcel ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá porovnávaním techník vrhania tieňov objektov v rámci scény. V teoretickej časti popisuje a porovnáva možné riešenia vrhania tieňa a podrobnejšie postupy metód Shadow Mapping a Shadow Volumes, ktoré patria medzi najpoužívanejšie techniky tieňovania v reálnom čase. Hlavnou časťou je návrh a implementácia týchto dvoch tieňových metód s využitím knižnice OpenGL. V časti merania porovnáva podľa grafov s nameranými hodnotami a na záver zhodnotenie výsledkov.
Interaktivní aplikace na trénování prostorového myšlení
Mladý, Jakub ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá tvorbou aplikácie, ktorá slúži na rozvoj logického a priestorového myslenia. Popisuje návrh aplikácie ako aj výber použitých logických hier a ich následnú implementáciu. Ako logické hry boly vybraté dve obdoby 3D piškôrok a 3D znovuzostavenie tvarov. Aplikácia bola implementovaná v jazyku C++ za použitia grafickej knižnice OpenGL.
Path tracing na GPU
Novák, David ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je implementace a následná akcelerace algoritmu sledování cest. Algoritmus bude implementován na GPU pomocí OpenGL. Nad vykreslovanou scénou bude sestavena akcelerační datová struktura oktalový strom. Dále bude naměřeno, jakého zrychlení bylo dosaženo pomocí dané akcelerační datové struktury.
Survival hra v procedurálním světě
Macháček, Luboš ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Projekt je zaměřený na vývoj 3D počítačové hry využívající procedurální generování pro tvorbu herního světa. Součástí je i herní engine, který danou hru pohání. Při vývoji jsou využívané různé experimentální přístupy a techniky, a cílem je odzkoušet jejich použitelnost v praxi.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Marek, Jan ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou grafického intra s omezenou velikostí. Zabývá se metodami využitými pro jeho tvorbu. Popisuje metody pro snížení velikosti spustitelného souboru. Mezi ty se řadí například využití procedurálního generování a využití exe packeru. Výsledkem je grafické intro zobrazující start rakety s velikostí nepřesahující 64 kB.
Rozšíření programu VRUT o zobrazovací plugin v rozhraní Vulkan
Káčerik, Martin ; Tóth, Michal (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá zobrazovaním trojrozmerných CAD modelov v reálnom čase pomocou rozhrania Vulkan. Zároveň skúma možnosti prepojenia tohoto rozhrania s aplikáciou VRUT, komplexným riešením pre zobrazovanie modelov vyvíjaným v spoločnosti ŠKODA AUTO a.s. Predstavuje návrh takéhoto spojenia vo forme zobrazovacieho modulu založeného na rozhraní Vulkan v prostredí aplikácie VRUT. Výkon navrhnutého modulu je porovnaný s iným dostupnými modulom, založeným na iných technológiach zobrazovania.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Toth, Miroslav
4 Tóth, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.