Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza rodinného pivovaru Bernard, a.s.
Němcová, Eva ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zpracovat strategickou analýzu firmy Rodinný pivovar Bernard, a. s. pomocí vybraných metod interní a externí analýzy. Charakterizuji silné a slabé stránky vnitřního prostředí firmy a příležitosti a hrozby vnějšího prostředí. Srovnám konkurenční pozici sledované firmy s jejími konkurenčními firmami na trhu. Zpracuji finanční analýzu pivovaru za období 2007, 2008 a 2009 pomocí výpočtu některých poměrových ukazatelů rentability, aktivity a zadluženosti. Na základě zhodnocení firmy dle vybraných metod strategické analýzy nastíním firmě strategii a doporučení pro její další rozvoj.
Čipová karta jako elektronický identifikátor pojištěnce v ČR a EU.
Němcová, Eva ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent)
Tato diplomová práce analyticky zkoumá východiska a podmínky zavedení čipové karty jako elektronického identifikátoru pojištěnce v České republice s vazbou na Evropskou unii. Popisuje návrh systému jednoznačné elektronické identifikace a možnosti využití různých technologií i jejich úskalí v souvislosti s nedostatky v právním řádu, které by zřetelně definovaly zacházení s osobními údaji, jejich zabezpečení a přístup k nim. Jsou zde porovnány přednosti a nevýhody zavedení či naopak nezavedení elektronického identifikátoru metodou cost-benefit analýzy, která dává odpovědi na ekonomickou otázku realizace projektu, a také popisuje přínosy pro jednotlivé skupiny beneficientů.
Finanční analýza ve firmě Valeo Compressor Europe, s.r.o.
Němcová, Eva ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Pevná, Jana (oponent)
Cílem práce je objektivní zjištění finanční analýzy ve firmě Valeo Compressor Europe, s. r. o. za tři předcházející období. Provést horizontální a vertikální analýzu rozvahy a výkazu zisku a ztráty za účelem zhodnocení činnosti uvedené firmy z hlediska efektivnosti, vzájemného porovnání vypočtených údajů a zjištění příčin různých výsledků. Na základě zhodnocení dosažených finančních výsledků přijmout opatření, která by umožnila zlepšit postavení dané firmy do budoucna.
Mezinárodní marketing sítě Bosch Car Service v České republice
Němcová, Eva ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou přechodu servisní sítě Bosch Car Service v České republice na franchisingový řetězec, analyzuje jednotlivé prvky franchisového balíku. Cílem práce je identifikovat hlavní problémové oblasti tohoto procesu a navrhnout možnosti jejich řešení. Významným nástrojem pro kladné přijetí této změny partnery je účinná komunikační strategie firmy Bosch, jejíž jednotlivé prvky práce rozebírá.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
25 NĚMCOVÁ, Eva
2 Němcová, Edita
4 Němcová, Eliška
1 Němcová, Emílie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.