Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obohacení funkcionality nástrojů G Suite za pomocí App Script
Tuček, Michal ; Leipert, Jiří (vedoucí práce) ; Tocháček, Daniel (oponent)
Tato práce se zabývá teorií cloudu, přičemž se následně úzce zaměří na platformu G Suite a její nástroje. V další části představuje Google App Script, pomocí něhož můžeme jednotlivé nástroje G Suite mezi sebou vzájemně propojovat a obohacovat jejich vlastní funkcionalitu. Na několika praktických ukázkách vysvětlí metodiku práce s Google App Script a čtenáře zasvětí do této problematiky na úroveň začátečníka.
Využití softwarových nástrojů pro týmovou spolupráci ve škole
Slabý, Jiří ; Vaňková, Petra (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
NÁZEV: Využití softwarových nástrojů pro týmovou spolupráci ve škole AUTOR: Jiří Slabý KATEDRA: Katedra informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. ABSTRAKT: Práce se zaměřuje na problematiku softwarových nástrojů pro týmovou spolupráci včetně jejich porovnání a nasazení v pilotním řešení na střední škole. S využitím rešerší literatury a internetových zdrojů, které souvisí s danou problematikou, je definována základní terminologie týkající se týmové spolupráce a jsou vytyčeny činnosti probíhající při týmové spolupráci. Je také provedena analýza softwarových nástrojů pro týmovou spolupráci, jsou stanovena vhodná kritéria výběru a jejich váhy a na jejich základě je kriteriální analýzou provedena komparace vybraných softwarových nástrojů. Cílem je zvolit vhodný nástroj pro týmovou spolupráci a navrhnout jeho využití ve škole. Na základě výsledků porovnání je vybrán a nasazen nástroj pro týmovou spolupráci Microsoft Teams, který nejlépe odpovídá požadavkům konkrétní školy. Přínosem práce je přehled a porovnání nástrojů umožňujících týmovou spolupráci a komunikaci; přínosem jsou zároveň navržené scénáře a praktické informace ohledně využití softwarových týmových nástrojů ve škole. Přínos práce spočívá také v popsání postupu nasazení a zprovoznění vybraného nástroje...
Sbírka úloh pro využití tabulkového kalkulátoru pro SŠ
Kafka, Miloš ; Černochová, Miroslava (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření sbírky úloh, které by řešili žáci středních škol, středních odborných učilišť a víceletých gymnázií pomocí aplikace tabulkový procesor. Sbírka úloh bude reagovat na teoretická východiska, která vycházejí zejména z požadavků na osvojení znalostí a dovedností práce s tabulkovým procesorem v kurikulárních dokumentech českého a slovenského středního školství a standardech ECDL. Dalšími teoretickými východisky jsou analýza učebních úloh v knižních publikacích a dotazníkové šetření mezi učiteli středních škol, pomocí kterého zjistíme, jak se s tabulkovým procesorem pracuje a jaké úlohy s ním žáci řeší. Sbírka učebních úloh bude nabízet široké spektrum učebních úloh různé náročnosti umožňující mezipředmětové využití. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Elektronická agenda a online služby se zaměřením na elektronické testování
Poesová, Marie ; Leipert, Jiří (vedoucí práce) ; Brdička, Bořivoj (oponent)
NÁZEV: Elektronická agenda a online služby se zaměřením na elektronické testování AUTOR: Marie Poesová KATEDRA: Katedra informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jiří Leipert, Ph.D. ABSTRAKT: Bakalářská práce se věnuje problematice agendy vzdělávání, zejména možnostem procvičování učiva a jeho evaluaci. Popisuje online systémy, které umožňují testování či procvičování na internetu. Dále porovnává systémy, které slouží ke sběru dat. Na základě možností testových otázek a srovnání vybraných systémů byl vybrán jeden z nich, v kterém byly nakonec vytvořeny testy s možností autoevaluace. Vybraným systémem jsou Google Formuláře s doplňkem Flubaroo. KLÍČOVÁ SLOVA: školní agenda, testování, cloud, sběr dat, Google Formuláře, Flubaroo

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.