Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hluboké neuronové sítě pro posilované učení
Ludvík, Tomáš ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je použití hlubokých neuronových sítí na problém v posilovaném učení. Používám moji úpravu 2D hry Tuxánci jako testovací prostředí. Jedná se o úpravu, která zajišťuje možnosti využití hry jako prostředí pro strojového učení. Následně řeším problémy s naučením agenta pomocí posilovaného učení algoritmem Double DQN. Pomocí experimentů si prokazuji správné nastavení funkce odměn. 
Aplikace pro Microsoft HoloLens s využitím mobilního telefonu
Stano, Matej ; Kapinus, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Táto práca sa zameriava na využitie okuliarov Microsoft HoloLens pre rozšírenú realitu a ich prepojenie a komunikáciu s mobilným telefónom za účelom ovládania hologramu. V telefóne sú využité pohybové a polohové senzory ako akcelerometer alebo gyroskop, vďaka ktorým zariadenie slúži ako ovladač produkujúci potrebné dáta. Na základe vyprodukovaných údajov dochádza k pohybu a rotácii objektu vytvoreného okuliarmi. Komunikácia prebieha prostredníctvom internetového spojenia. Implementačná časť sa skladá z dvoch osobitných aplikácií pre jednotlivé zariadia. Aplikácia pre telefón naväzuje spojenie a dáta získané zo senzorov zasiela okuliarom. Aplikácie pre HoloLens dáta spracúva a následne vytvára a obsluhuje jednotivé hologramy. Výsledkom je jednoduchá hra pre rozšírenú realitu.
Krátké minihry pro více hráčů
Woska, Adam ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace herního dema, jehož obsahem jsou krátké mini hry pro více hráčů. K implementaci dema bylo použito Unity 3D a Photon Engine. Demo se skládá z třech samostatných mini her. Dalším obsahem této práce je průzkum a analýza her podobného žánru. V práci je dále popsán návrh aplikace a její implementace. Výsledek práce byl poté testován reálnými uživateli.
Navigace uvnitř budov v rozšířené realitě
Rainoch, Oliver ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím rozšířené reality pro navigaci v budovách. Cílem je vytvořit mobilní aplikaci s prvky rozšířené reality pro navádění uživatele. K určení polohy jsou využity vizuální markery a technologie SLAM. Výsledná aplikace je implementována s pomocí knihovny ARCore a herního enginu Unity. Uživatel naskenuje marker, vybere hledanou místnost a pomocí plánku a šipky v rozšířené realitě je naváděn k cíli. Díky této aplikaci je možné se efektivně a snadno dostat k hledané místnosti. Testování uživatelské zkušenosti a experimenty s výslednou aplikací probíhaly v budově Centrum Univerzita Tábor na šesti účastnících. Použité principy mohou být využity k navigování i v rozsáhlých areálech škol, společností a skladech.
Automatická tvorba mapy terénu dronem
Zaviačič, Tomáš ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce popisuje nástroj pro automatickou tvorbu mapy oblasti zmapované dronem. Mapování probíhá systematickým pořizováním leteckých snímků zemského povrchu. Pořízené snímky jsou následně zpracovány pomocí navržených metod, o kterých práce pojednává. První metoda je postavená na polohovacích metadatech v každém snímku a zbývající dvě metody provádějí analýzu obrazu pomocí algoritmů počítačového vidění. Tyto metody jsou zrealizovány v programovacím jazyce Python za pomocí knihovny OpenCV, Numpy a Exif. Pro experimenty se na vlastní datové sady aplikovaly navržené metody. Vstupem nástroje jsou snímky, které se pomocí jedné z navržených metod zpracují a vytvoří se z nich na výstup výsledná mapa.
Editor kooperativního prostředí ve VR
Schneider, Michael ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření editoru v herním enginu Unity, ve kterém lze jednoduše sestavit svět pro virtuální realitu.     Práce seznamuje s aktuálními VR technologiemi a jejich omezeními. Také se zabývá návrhem a implementací VR aplikace v Unity, včetně potřebných pluginů. Součástí řešení je i VR multiplayer, který umožňuje sdílet vytvořený svět s ostatními hráči VR.  Pro funkčnost takovéto aplikace bylo potřeba vytvořit komplexní systémy pro správu prostoru, dále vytvořit implementaci serveru, který podporuje klienta ovládaného pomocí virtuální reality a systémy interakcí, aby svět okolo hráčů zůstal interaktivní.  
Vizualizační nástroj pro velitele letky dronů ve VR
Sladký, David ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnutí funkcí a uživatelského rozhraní ve VR pro velitele letky dronů tak, aby mohl rychleji a efektivněji řídit misi, které se účastní. Tyto funkce a uživatelské rozhraní jsem implementoval do již existující aplikace DroCo pro pilotování drona za využití rozšířené virtuality. Díky tomu může velitel vytvářet kamerové zkratky ve virtuálním prostředí, na které se může teleportovat nebo nahlížet na jejich náhled a tím sledovat průběh mise na různých místech. Podobné zkratky jsem přidal i na drony, aby velitel měl co možno největší přehled o všech dronech. Nakonec jsem do aplikace naimplementoval i uživatelské rozhraní, které poskytuje rychlý přehled o všech kamerách a dronech.
Generating Terrain with Animated Water Surface in Unity
Karavasilev, Boris ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Within this thesis a procedural terrain generator and a water surface shader was designed. These components were used in the implementation of a generator of infinite worlds composed of islands in the sea. Traditional methods to world partitioning and object placement were modified to best suite this purpose. Additionally, an approach for generating terrain of islands with diverse shapes by pseudo-randomly generating points defining the terrain's properties was devised. The implemented island generator running in real-time is capable of challenging the existing similar tools for Unity.
Mobilní aplikace "Pejsek záchranář" - cévní mozková příhoda
Rosinská, Monika ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit vzdělávací hru pro děti ve věku 7-10 let na téma první pomoc při cévní mozkové příhodě. Aplikace byla vyvíjena pro operační systém Android ve vývojovém prostředí Unity. Při vývoji byla zohledněna psychologie, emoce a vzdělávání dětí a byla aplikována gamifikace. Děti, které aplikaci vyzkoušely, byly poté schopny popsat příznaky mrtvice a věděly, co mají v takové situaci dělat. Přínosem této práce je, že děti umějí podat první pomoc a kontaktovat zdravotnickou záchrannou službu, pokud je to potřeba. Umějí také rozpoznat příznaky cévní mozkové příhody neboli mrtvice.
Interaktivní demo rozšířené reality s haptickou odezvou
Drexler, Filip Emanuel ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je spojiť funkcionalitu zariadení Stratos Explore a Hololens 2, to znamená vytvorenie virtuálneho objektu, ktorý bude zobrazený pomocou rozšírenej reality ako hologram a pri dotyku tohto objektu bude cítiť jeho haptickú odozvu vďaka ultrazvukovým vlnám.   Výstupom sú aplikácie, pre Stratos Explore a Hololens 2, ktoré spolu komunikujú sieťovou komunikáciou. V aplikáciach je hologram gule, ktorý má haptickú odozvu a je ním možné buď manipulovať v jednej aplikácií, alebo ho rukou odrážať v aplikácií s mini hrou, kde je cieľom rozpučiť guľou chrobáky, ktoré sa pohybujú po zemi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Bambušek, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.