Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
MCTS pro hru Metro
Venta, Václav ; Hric, Jan (vedoucí práce) ; Babka, Martin (oponent)
Metoda MCTS byla poprvé představena v roce 2006 a okamžitě uspěla ve hře GO. Její největší výhodou je, že nepotřebuje ohodnocovací funkci, která se ve spoustě her často obtížně navrhuje. Místo toho je založena na náhodných simulacích. Tato práce popisuje principy metody MCTS a zabývá použitelností MCTS v deskové hře Metro. V textu jsou popsány vlastnosti hry Metro, díky kterým je pro metodu MCTS vhodná. Součástí práce je software Metro sloužící jako herní prostředí upravené Metro. V něm je naimplementována umělá inteligence založená na metodě MCTS. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Obecná karetní hra s uživatelsky definovanými pravidly
Bilanský, Michal ; Babka, Martin (vedoucí práce) ; Marek, Lukáš (oponent)
Cílem práce je navrhnout a implementovat obecnou karetní hru pro více hráčů. Pravidla hry jsou definována uživatelem pomocí dostupné sady pravidel a příkazů. Hra probíhá po síti, součástí je i jednoduchá umělá inteligence umožňující lidský faktor nahradit počítačem. Program bude vytvořen pro .NET na platformě Windows v programovacím jazyku C#. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Workflow management systém pro řízení redakce
Pospíšil, Martin ; Kopecký, Michal (vedoucí práce) ; Babka, Martin (oponent)
Nazev prace: Workflow management system pro fizeni redakce Autor: Martin Pospisil Katedra / Ustav: Katedra softwaroveho inzenyrstvi Vedouci bakalafske prace: RNDr. Michal Kopecky, Ph.D., Katedra softwaroveho inzenyrstvi Nazev prace: Workflow management system pro fizeni redakce Autor: Martin Pospisil Katedra / Ustav: Katedra softwaroveho inzenyrstvi Vedouci bakalafske prace: RNDr. Michal Kopecky, Ph.D., Katedra softwaroveho inzenyrstvi Abstrakt: Obsahem prace je navrh a implementace redakcniho systemu podporujiciho fizeni procesu ve spolecnosti zabyvajici se provozovanim webovych portalu zamefenych na tematiku lekafske vedy a mediciny. Cilem je zefektivnit praci redakce, zpfehlednit jeji fizeni tak, aby ubylo manualnich cinnosti, ktere pracovnici redakce provadeji, a tim snizit naklady na provoz redakce. Redakcni system zajist'uje kompletni evidenci a fizeni procesu vzniku a vydavani clanku. Nasledne umoznuje automaticke vytvafeni vykazu prace, ktere slouzi jako podklady pro vyplaceni odmen pracovnikum redakce. Klicova slova: redakcni system, workflow management, zdravotnictvi Abstrakt: Obsahem prace je navrh a implementace redakcniho systemu podporujiciho fizeni procesu ve spolecnosti zabyvajici se provozovanim webovych portalu zamefenych na tematiku lekafske vedy a mediciny. Cilem je zefektivnit praci...
Self-organizing linear lists
Kulman, Igor ; Koubková, Alena (vedoucí práce) ; Babka, Martin (oponent)
Samoupravující seznamy Samoupravující seznamy jsou datové struktury sloužící k rychlému vyhledávání za předpokladu, že některé prvky v nich uložené jsou vyhledávány častěji než jiné, přičemž pravděpodobnosti přístupu k jednotlivým prvkům obecně nejsou předem známy. Efektivnějšího vyhledávání je dosaženo použitím různých permutačních pravidel, která průběžně mění uspořádání seznamu tak, aby častěji vyhledávané prvky byly blíže k jeho začátku. V této práci je uveden přehled známých algoritmů pro řešení tohoto problému (s uvedením teoretických výsledků o jejich složitosti, jsou-li známy) a experimentální studie o jejich chování (s využitím vlastních nebo volně dostupných implementací a programových prostředků pro generování vstupních dat, testování algoritmů a zpracování výsledků experimentů).
Unified Editor for CEGUI
Preisler, Martin ; Babka, Martin (vedoucí práce) ; Balyo, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je vytvořit GUI aplikaci zvanou CEGUI Unified Editor. Aplikace je z převážné části psaná v Pythonu a licencovaná pod GPLv3. Jejím cílem je tvorba a změna grafických rozhraní realizovaných knihovnou CEGUI. Podporovány jsou mimo jiné management projektů, editace imagesetů a editace layoutů. Data pro starší verze CEGUI jsou převáděna za běhu pomocí vrstev kompatibility. Velký důraz je kladen na jednoduchost používání, možnosti kolaborace mezi více autory a portabilitu.
2D Platform Game Creator
Rybář, Milan ; Balyo, Tomáš (vedoucí práce) ; Babka, Martin (oponent)
Práce se zabývá implementací aplikace pro vytvoření 2D her založených na simulaci reálné fyziky. Hru lze vytvořit bez znalosti programování. Je navrženo vizuální skriptování pro definici chování objektů ve hře, které je jednoduše rozšířitelné. Herní objekt je popsán konečnými automaty. Ve stavech se na virtuální ploše spojují uzly s předdefinovaným chováním. Je provedeno porovnání s podobnými aplikacemi. Práce obsahuje ukázkový projekt, který demonstruje schopnosti aplikace a vizuálního skriptování.
Automatizace hierarchických experimentů
Babka, Martin ; Kopecký, Michal (oponent) ; Skopal, Tomáš (vedoucí práce)
Ciel'om tejto práce je navrhnút' a implementovat' aplikáciu potrebnú k vytvoreniu hierarchického experimentu. V tejto práci uvádzame presnú definíciu hierarchického experimentu a analyzujeme jeho schopnosti. Princíp hierarchického experimentu je následne použitý k implementovaniu knižnice testujúcej softvér sposobom zvaným testovanie bielej skrinky. Knižnica je určená hlavne k overeniu výkonnosti algoritmov. Pretože je vytvorená v jazyku C++, testovaný kód musí byt' naprogramovaný v C alebo C++. Výstupom vytvoreného programu je používatel'om definovaný testovací kód pre skúmané algoritmy a potrebný projektový súbor. V aplikácii je tiež možné aj jednoduché spracovanie zozbieraných dát. Test editujeme vizuálne v grafickom rozhraní.
Vlastnosti universálního hašování
Babka, Martin ; Majerech, Vladan (oponent) ; Koubek, Václav (vedoucí práce)
Ciel'om tejto práce je navrhnút' model hashovania s akceptovatel'nou časovou zložitost'ou aj v najhoršom prípade. Vytvorený model je založený na princípe univerzálneho hashovania a výsledná očkávania časové zložitost' je konštantná. Ako systém univerzálnych funkcií sme zvolili množinu všetkých lineárnych zobrazení medzi dvomi vektorovými priestormi. Tento systém už bol študovaný s výsledkom predpovedajúcim dobrý asymptotický odhad. Táto práca nadvazuje na predchádzajúci výsledok a rozširuje ho. Tiež ukazuje, že očakávaný amortizovaný čas navrhnutej schémy je konštantný.
Možnosti snižování ekologické zátěže individuální automobilové dopravy v Českých Budějovicích
BABKA, Martin
Smyslem této práce je prozkoumat možnosti snižování ekologické zátěže individuální automobilové dopravy v Českých Budějovicích a navrhnout zde vhodné alternativy k trvalému snížení ekologických dopadů dopravy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 Babka, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.