|
Zhodnocení on-line marketingových aktivit společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o.
Kuna, Martin ; Bühn, František (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením využití nástrojů on-line marketingu v podmínkách společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. První část pojednává o problematice významu internetu, marketingového řízení a jejich vzájemného vztahu. Poté následuje vymezení nejdůležitějších pojmů a popis současných trendů v oboru. Tyto teoretické poznatky jsou následně využity ve druhé, praktické, části ke zpracování analýzy on-line marketingových aktivit zmíněné firmy, jež je zaměřena zejména na identifikaci slabých míst a příležitostí pro zlepšení. Z tohoto rozboru následně vychází popis návrhů řešení nalezených problémů, který je stěžejní částí práce.
|
| |
| |
| |
| |
|
Hledání metod(y) v současné archeologii
Kuna, Martin
Archeologie a historie se neliší předmětem svého výzkumu, ale svými prostředky. I to však zakládá pro archeologii nutnost budování vlastní teorie a metody a kladení vlastních vědeckých otázek. V dnešní době archeologie víceméně vyčerpala možnosti poznání, kterého bylo možno dosáhnout relativně jednoduchými metodami a s kritikou pramenů převzatou z jiných historických oborů. Další pokrok v archeologii je podmíněn nejen aplikací nových postupů, které nabízejí přírodní vědy, ale i rozpracováním vlastních teorií a metod, a to např. teorie formačních procesů, teorie artefaktů jako symbolického systému apod. Na příkladě konkrétního archeologického výzkumu bude ukázána část metod, kterými současná archeologie může pracovat.
|
| |
| |
| |
| |