Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 170 záznamů.  začátekpředchozí150 - 159dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ježíšek
Fišer, David ; Sobotka, Jiří (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Interakce v prostoru
Křivák, Petr ; Písaříková, Jana (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je vztah prostoru a sochy a snaha o jednotné vyjádření pomocí 3D digitálního sochařství
Mimo vymezení
Schiffnederová, Markéta ; Hlavina, Tomáš (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
V mé práci se zabývám minimalizací kresebného projevu, převedeného do prostoru a zároveň optickou hrou perspektivy. Mým záměrem je vytvořit vzdušný objekt složený z několika segmentů, které budou vzájemně propojeny. Zároveň se věnuji křehkosti a pomíjivosti materiálu, prolnutím tvaru, jeho násobení a vepsání v sobě samém. Je kladen důraz, jak na reliéf v prostoru, tak i na barevnost celé sochy. Chci vtáhnout diváka dovnitř do objektu a umožnit mu pohled skrz celé dílo. Divák poté bude tvořit živou součást celé sochy. Z tohoto důvodu je zvolen jako hlavní materiál celé mé práce černý a bílý monofil, který lze chápat, jako zastoupení papíru na kterém jsou běžně prováděny kresby. Toto téma je mi blízké, protože si poslední dobou uvědomuji stále více křehkost a pomíjivost lidského těla. Zároveň se zabývám myšlenkou toho, že každý člověk má svá tajemství, která pokud nesdělí, nemusí být odhalena. Právě proto chci dovolit nahlédnout dovnitř do objektu s tím, že si ale nikdy nemůžeme být jistí, co se v něm skrývá. Sochu nemusíme vnímat jen jako samostatný objekt, ale i jako věc, která proniká do svého prostředí a ovlivňuje ho. Socha je tvořena z několika segmentů, proto se definitivní vzhled odvíjí od prostředí, ve kterém bude instalována.
Pouzdro
Svobodová, Hana ; Šrek Bromová, Veronika (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Vycházím z tématu schoulení, které vkládám do svých prací předešlých, tak i do závěrečné bakalářské práce. Odlitek mého těla, který je pokryt peřím a vytvářím z něho kokon, obal bez vnitřku. Socha má dvě strany, princip duality, ženskosti a protipólu. Vnější obal evokuje příjemný ptačí povrch těla a ve vnitřní části agresivně prolézají konce knotů peří.
ge137989
Kamenskich, Jiří ; Ambrůz, Jan (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zkoumání a analyzování mého rodného kraje a jeho nejbližšího okolí. Současně navazuje na sérii mých předchozích prací, které se tímto tématem zabývají. Hlavním cílem je posouvat mé osobního poznání a cítění zdejší krajiny. Nejvíce mě zajímalo to, co je pod povrchem místní hory Keprník, záměrem byl vytvořit objekt, jehož realizace probíhá v přímém kontaktu s tímto místem. Jako vhodnou hmotu pro tento objekt jsem zvolil kalafunu, což je pro mě materiál, který má po zaschnutí schopnost zachovat svoji transparentnost, a současně dokáže spojit jednotlivé prvky určité půdy, ze které tak přijímá esenci i tvar. Celý proces byl zdokumentován videozáznamem, který je součástí prezentace objektu.
Kód
Pavlacký, Tomáš ; Dostál, Martin (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Série 4 soch, jež vznikli na základě glitchových přístupů tvorby v 3d programu. Dílo se zakládá na 3d vyzualitě glitche (jakožto chyby přenosu informace). Jako základní tělesa pro deformaci byly použity drobné plastiky, jež byly naskenovány.
Amputant
Sedlák, Ondřej ; Sedlák, Jan (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Výřez z hmyzího těla, který následně upozorňuje na detail a samostatnou formu objektu, stává se kusem neznámého, futuristického světa, který je útržkem a zvětšeninou našeho makrokosmu. Socha se zaměřuje na neobvyklost a představu jednotlivce a poukazuje na méně zřetelnou přírodu.
Smrštění
Kliment, Jakub ; Šlegl, Josef (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
V této práci, se věnuji tvarům vznikajícím za pomocí deformace. Pomocí této deformace technického prvku, (kterým jsou v tomto případě vyřazené sudy od laminátu) vzniknou tvary a křivky, které mi dávají podklad pro další práci s objektem. Tak přetvářím objekt zdánlivě technický na objekt organický. Následným vrstvením barelů jeden na druhý a přemostěním přechodů mezi sudy, vzniká kompaktní tvarová kompozice vertikálního charakteru s organickým charakterem. Vizí tohoto sloupu by měla být inspirace přírodou či vegetací. Sloup by měl vyjadřovat stálý posun a růst. Tvary, získané deformací jsou příbuzné tvarům, kterých si můžeme povšimnout v přírodě jako takové.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 170 záznamů.   začátekpředchozí150 - 159dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 Gabriel, Michael
1 Gabriel, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.