Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 152 záznamů.  začátekpředchozí123 - 132dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza použitelnosti elektronického obchodu košile Joka
Klášterková, Jana ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem této práce je analýza vlivu použitelnosti webových stránek na konverzní poměr a zjištění efektu změny použitelnosti daného internetového obchodu. Dobře použitelné webové stránky jsou velmi aktuálním tématem, protože stále více i menších společností používá prostředí Internetu k obchodování se svým zbožím nebo ke své prezentaci. Tato diplomová práce se zabývá analýzou použitelnosti webových stránek. Vysvětluje pojem použitelnost webové stránky. Ukazuje vliv použitelnosti webu na chování návštěvníka stránky. Práce přiblíží čtenáři některé metody a oblasti analýzy webových stránek, které mohou být jak kvantitativního tak kvalitativního charakteru. Hlavní praktické zaměření práce je pak na analýzu návštěvnosti a analýzu použitelnosti konkrétní webové stránky malé firmy. Analýza použitelnosti je provedena pomocí amatérského uživatelského testování použitelnosti a dochází i k implementaci změn. Data na analýzu návštěvnosti jsou získána z nástrojů pro analýzu webových stránek, jako jsou Google Analytics, PIWIK a Mouseflow. Z těchto dat jsou i získány informace o konverzním poměru a efektu zlepšení použitelnosti.
Podnikatelský plán
Dombrovskaya, Maria ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracování podnikatelského plánu na založení služby doručování tajných dárků a následující zhodnocení podnikatelského záměru. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části jsou popsány obecné informace: účel, uživatelé, zásady pro zpracování a struktura podnikatelského plánu. Druhá praktická část je již věnována samotnému podnikatelskému plánu, který je určen výhradně pro zakladatele služby. Obsahuje komplexní informace související s úspěšným startem a fungováním firmy: charakteristiku produktu a vlastníků, analýzu trhu a zákazníků, analýzu dodavatelů a konkurence, personální zabezpečení a marketing, analýzu rizik a finanční plán atd.
Marketingová strategie společnosti Christrio, s. r. o.
Nguyen Van, Ngoc ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Předkládaná bakalářská práce zkoumá marketingovou strategii společnosti Christrio, s. r. o. v oblasti nehtové kosmetiky na trhu B2B. Primárním cílem práce je analýza stávající marketingové strategie se zaměřením na trhu B2B a dílčím cílem je navržení zlepšení dosavadních marketingových aktivit. Teoretická část práce popisuje marketingové prostředí, marketingovou strategii a její taktické nástroje. V praktické části je představen profil společnosti Christrio, s. r. o., analýza marketingového prostředí společnosti, její marketingová strategie a dílčí složky marketingového mixu.
Mapa profesních příležitostí: Využití managementu na různých pracovních pozicích
Stehlíková, Tereza ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit a sestavit koncept mapy pracovních příležitostí, která studentům prvních ročníků ekonomických vysokých škol vysvětlí reálnou pracovní náplň na vybraných pozicích ve firmě. Profily pozic také poukazují na to, kde všude se v praxi využívají manažerské dovednosti. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů techniky Design Thinking/Human-centered design a nastínění metod, které jsou využity v praktické části. Stejně tak zde čtenář najde dělení managementu podle přístupu různých autorů. V praktické části je představen plán tvorby, výstupy z výzkumu s experty, výstupy workshopu se studenty a ukázkové profily pracovních pozic. Výsledkem práce je definování konkrétní formy konceptu a doporučení pro následné rozšíření.
Traditional and virtual teams
Kundrát, Miloš ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Tato práce pojednává o problematice týmové práce. Konkrétně se věnuje tradičním a virtuálním týmem. Práce v první části vymezuje teoretické pojmy jako pracovní tým, tradiční tým, virtuální tým, jejich vznik, rozdíly, výhody a nevýhody s nimi spojené. Ve druhé části analyzuje práci v týmu a jednotlivé druhy týmů dotazníkovou metodou studenty Vysoké školy ekonomické v Praze a Ekonomické univerzity v Bratislavě. Přínosem práce je jejich osobní pohled na týmy práci v nich a jejich připomínky.
Psychologie sportu a mladí lidé
Smaliichuk, Darya ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání motivace individuálních a týmových sportovců. V první části se práce zabývá především vysvětlením úkolů a metod psychologie sportu a jejich jednotlivých disciplín. Probírají se psychologické faktory, které můžou ovlivnit průběh sportovní činnosti a bezprostředně i samotné vystoupení. Cílem výzkumu, provedeného v praktické části této práce, je na základě dotazníkového šetření zjistit, zda existují značné rozdíly v motivaci týmových a individuálních sportovců. Na závěr jsou pak zhodnoceny a interpretovány získané výsledky.
Globalizační procesy v Indii a jejich vliv na psychiku a chování lidí
Zhitina, Anna ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá globalizačními procesy v Indii a jejich vlivem na psychiku a chování lidí. Snaží se popsat postoje a emoce lidí, kteří jsou tímto jevem zasaženy, objasnit jak se uplatňovaly globalizační principy v dané zemi, a to jak ve společnosti, tak i v indickém národním hospodářství, zejména potravinářském průmyslu, analyzovat roli hromadných sdělovacích prostředků v procesu globalizace a v neposlední řadě objasnit problémy konkrétních nadnárodních firem, s nimž se potýkaly při vstupu na indický trh.
Globalizační trendy v čs. automobilovém průmyslu
Mareš, Jan ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá dopady globalizace a jejich trendů na český automobilový průmysl. Cílem práce je popsat a zhodnotit vliv prohlubující se globalizace na český automobilový průmysl, zvláště pak na přední výrobce automobilů a jejich dodavatele v České republice. V práci je nastíněn proces globalizace, současná situace světového průmyslu a také situace českého automobilového odvětví. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu a definování globalizace v rámci dodavatelských subjektů automobilové průmyslu.
Analysis of employee's Motivation in the selected Company
Kromková, Sláva ; Quigley, Martin John David (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Bakalárska práca za zaoberá motiváciou zamestnancov a celým motivačným systémom v spoločnosti Bageterie Boulevard. V teoretickej časti sa rozoberajú všeobecné informácie, ktoré sa týkajú motivácie a stimulácie, vysvetľujú sa jednotlivé druhy motivácie a zdroje motivácie. V praktickej časti sa pomocou dotazníka skúma motivácia zamestnancov na pracovisku. Cieľom tejto bakalárskej práce je preskúmať celý motivačný systém v určenej spoločnosti, zhodnotiť jeho silné a slabé stránky a pomocou týchto zistení navrhnúť opatrenia, ktoré by tento motivačný systém vylepšili a pomohli tak podniku dosahovať jeho ciele.
Internet of Things as a new disruptive concept for future global business
Kalenda, Tomáš ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
The goal of the thesis is to provide investors and established businesses insights into the evolving concept of Internet of Things in the context of a business opportunity. First, the thesis provides comprehensive overview of the IoT concept, its historical development and relevant concepts similar to IoT including its definition and explanation. Second, the thesis discusses IoT as a disruptive technology with implications for general business strategy, current business models, value chains and competitive landscape. Third, it describes overwhelming opportunities for IoT application in various business fields and processes bringing added value to its stakeholders. Visionary concepts and applicable use cases are identified. Finally, the thesis analyses IoT market perception from both customer and business perspective based on quantitative and qualitative data researched. The research is focused mainly on customer awareness and value perception of IoT products as well as major drivers and challenges of the IoT market from business players' perspective. Such analytical insights identify major patterns and dynamism of the IoT market.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 152 záznamů.   začátekpředchozí123 - 132dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
48 MAREŠ, Jan
23 MAREŠ, Jiří
6 MAREŠ, Josef
2 Mareš, J.
15 Mareš, Jakub
8 Mareš, Jaroslav
1 Mareš, Jindřich
23 Mareš, Jiří
1 Mareš, Jiří A.
1 Mareš, Jiří J.
6 Mareš, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.