| |
|
Nákladová analýza léčby katarakty
Nečasová, Martina ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Jankůj, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá nákladovou analýzou léčby šedého zákalu. Záměrem je porovnat operaci katarakty fakoemulzifikací ultrazvukovou metodou a laserovou metodou a pomocí analýzy nákladů a přínosů vyhodnotit efektivnější léčbu ze třech perspektiv -- pacienta, zdravotnického zařízení a pojišťovny. K výpočtu subjektivního přínosu operace pro pacienta je využita metoda VF-14, která je nástrojem pro převedení přínosu do finančních jednotek.
|
|
Analysis of medicine policy reform in Slovakia
Budišová, Emília ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Jankůj, Miroslav (oponent)
Predmetom diplomovej práce "Analýza reformy liekovej politiky na Slovensku", je rozbor aktuálne platnej legislatívy v danej oblasti a vplyv zmien na občana. Cieľom práce priblížiť zmeny, ktoré nastali a ich vplyv na občana. V práci využívam obsahovú analýzu legislatív, literatúry a doplním ju o názory odborníkov aj laikov k danej téme. Základom práce ja analýza štatistických údajov, analýza zmien nákladov na vzorového občana a dotazníková analýza verejnej mienky k liekovej politike. Záverom práce je zhodnotenie vplyvu zmien v liekovej politike.
|
| |
| |
| |
| |
| |
|
Finanční plánování a finanční analýza společnosti s ručením omezeným
Strebeľová, Veronika ; Pevná, Jana (vedoucí práce) ; Jankůj, Miroslav (oponent)
Sestavení finančního plánu na rok 2012 a provedení finanční analýzy společnosti s ručením omezeným. V rámci tvorby finančního plánu vypracování tří variant plánu, a to realistické, pesimistické a optimistické. Následně využití metod finanční analýzy, konkrétně analýzy absolutních a poměrových ukazatelů a přesnější analýzy rentability vlastního kapitálu pomocí logaritmického rozkladu. Na závěr porovnání jednotlivých variant plánu se skutečností ke dni 31. května 2012.
|
|
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu: GS CONDRO FORTE
Frýdlová, Jana ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Jankůj, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je v teoretické části představit atributy marketingové komunikace, jako části marketingového mixu a to zejména pak ve vztahu ke specifické oblasti farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřena na marketingovou komunikaci farmaceutického výrobku směrem ke konečnému spotřebiteli. Pro tento cíl jsem si vybrala farmaceutickou společnost Green -- Swan Pharmaceuticals ČR, a. s. a její doplněk stravy na klouby GS Condro Forte.
|