National Repository of Grey Literature 11 records found  previous11 - 11  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Electoral year 2006 in Slovakia
Giertlová, Barbora ; Pešková, Vladimíra (advisor) ; Faturová, Marie (referee)
Text se věnuje teórii politického marketingu. Nastiňuje kořeny v ekonomickém marketingu. Věnuje se vývoji politických strán a s tím souvisejícimu vývoji politických kampaní. Nastoluje základní elementy politického marketingu jako analýza trhu, segmentace trhu, určení vlastní pozice na trhu.Dostává se i k problematice politických strategií a konkrétně k volební strategii.Teoretická část končí oboznámením s nástrojmi politické propagace a s pojmem public relations.V případové studii se práce věnuje analýze předvolební kampane strany Smer - SD před volbami 2006 do NR SR.

National Repository of Grey Literature : 11 records found   previous11 - 11  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.