Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koncepce a použití frameworku Monogame a knihovny Farseer Physics Engine
Pražský, Antonín ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Práce se zabývá vývojem videoher s trojrozměrnou grafikou s využitím systému na provádění fyzikálních simulací v dvourozměrném prostoru. Využitými prostředky jsou herní framework MonoGame a knihovna Farseer Physics Engine. Tyto prostředky jsou analyzovány a je navržena metoda využívající jejich dostupných funkcionalit pro umožnění provádění dvourozměrných fyzikálních simulací na základě tvarů vytvořených z bitmapové projekce trojrozměrných modelů. Tyto trojrozměrné modely poté mohou být vykreslovány v trojrozměrném prostoru na základě výsledků simulace prováděné v dvourozměrném prostoru. Přiložena je ukázková videohra demonstrující praktickou implementaci v práci rozebrané a navržené metody.
Editor textového ekvivalentu mentálních map
Pešat, David ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Práce analyzuje možnost zápisu mentálních map v textové podobě a porovnává ji s klasickou tvorbou mentálních map v podobě grafické. Snaží se najít ideální řešení textové podoby mentálních map, která splňuje co nejvíce funkcí obsažených v grafické verzi a zároveň jí i díky své jednoduchosti konkuruje. Práce poté provádí analýzu tvorby textového editoru mentálních map. Popisuje, jakým způsobem a jakými prostředky dosáhneme požadovaného výsledku. Přínosem této práce je vytvořený textový editor mentálních map. Editor je jako plugin součástí aplikace jEdit.
Podpůrný nástroj při tvorbě autorských textů
Vondráček, Martin ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Rais, Aziz Ahmad (oponent)
Práce popisuje základní možnosti využití vývojové platformy NetBeans Platform pro tvorbu desktopové aplikace a slouží jako úvod do této problematiky. Cílem práce je představení platformy na kompaktním demonstračním příkladu, názorné předvedení vývoje za použití NetBeans Platform na konkrétním zadání a poskytnutí přehledu materiálů k dalšímu prohloubení znalostí. Výklad jednotlivých součástí platformy je proložen postupně vytvářeným příkladem, který nabízí prostor k dalšímu osvojení probíraných témat. Některé principy platformy jsou poté ukázány na kódu ze vzorové reálné aplikace, kterou je nástroj pro správu odborných i literárních textů, poznámek k nim a pojmenovaných entit (postav, míst, pojmů apod.). Analýza a detailní popis tohoto nástroje se nachází v příloze. V příloze je též uveden utříděný přehled stručně komentovaných odkazů na další zdroje informací. Hlavním přínosem práce je ukázka platformy NetBeans na konkrétních ucelených příkladech, které nejsou vytržené z kontextu, a v příloze uvedený přehled dalších studijních materiálů, které zájemce nasměrují k dalším informacím.
MATERIALS SCIENCE BEAMLINE, ELETTRA TRIESTE - NEW INSTRUMENT FOR SURFACE SCIENCE
Vašina, R. ; Doležel, P. ; Vondráček, Martin ; Cháb, Vladimír ; Prince, K. C. ; Ressel, B.
The Materials Science Beamline is attached to a bending magnet at synchrotron Elettra Trieste, Italy. The tuning range is from 35 to 800 eV with calculated spectral resolving power E/delta E better than 4000 in the whole range. The optical elements consist of a toroidal prefocusing mirror, polarization aperture, entrance slit, plane pre-mirror, single plane grating (blazed), spherical mirror, exit slit and toroidal refocusing mirror. The plane grating is operated in the fixed focus mode with Cff = 2.4. Energy scanning is performed by rotation of the plane grating and simultaneous translation and rotation of the plane pre-mirror. In the first tests, a resolving power of at least 4000 has been achieved at energies of 400 eV. The calculated photon flux at the sample is compared with measured values. Various experimental chambers depending on experiments can be attached to the beamline (LEEM, ESCA).
Využití groupwarové aplikace v zájmové činnosti
Vondráček, Martin ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Groupwarové produkty podporují spolupráci v podnikovém prostředí, ale jejich součásti jsou využívané i mimo pracovní prostředí, v běžném životě. Se spoluprací se též nesetkáváme pouze v podnicích. Tato práce nejprve analyzuje současný stav využívání prostředků groupware (elektronická pošta, diskuse, kalendář) v komunitě fanoušků science fiction a nynější nedostatky v komunikaci, kooperaci a koordinaci aktivit. Dále klade požadavky na systém, který by měl zlepšit situaci. Nakonec hodnotí vybraný systém (kombinace služeb společnosti Google) a demonstruje jeho použití. Účelem práce je posoudit míru využití groupware v komunitě a položit základy pro jeho plné nasazení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Vondráček, Michal
5 Vondráček, Miloslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.