Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnotový management a hodnotové inovace podle ?strategie modrého oceánu?
Píša, Petr ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Ullmann, Bohumil (oponent)
?Strategie rudého oceánu? představuje působení firmy na stávajících, již existujících trzích. ?Strategie modrého oceánu? je jen část hodnotového managementu. Zaměřuje se jen na nové hodnoty pro zákazníka. To jsou takové, které jsou funkčně odlišné, nesrovnatelné, uspokojují nové potřeby zákazníků a tudíž vytvářejí nové trhy nebo rozšiřují stávající trhy pro nové zákazníky. Jsou opakem stávajících hodnot pro zákazníka. Z hlediska vedení konkurenčního boje volí vyhnout se přímému střetu konkurence, proto se nazývá ?strategie modrého oceánu?. Vytvoří si svrchovaný tržní podíl, a tak vyřadí konkurenty ze hry. Konkurence nehraje v ?modrých oceánech? žádnou roli, neboť se soustřeďuje na uspokojování jiných potřeb. Základním kamenem ?strategie modrého oceánu? je hodnotová inovace. ?Strategie modrého oceánu? je jen částí hodnotového managementu. Podle hodnotového managementu by se měly firmy řídit, protože představuje efektivní nástroj. Hodnotový management je široký univerzální pojem zaměřující se na zvyšování hodnoty pro zákazníka. K maximalizaci hodnoty pro zákazníka využívá čtyř aplikačních disciplín ? hodnotová analýza, inverzní hodnotová analýza, hodnotové projektování a hodnotová výrobková strategie.
Analýza závislosti mezi velikostí hodnoty pro zákazníka a vybraných produktů a jejich komerční úspěšností.
Lyubutova, Anna ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Práce analyzuje závislost mezi velikostí hodnoty vybraných produktů pro zákazníka a jejich komerční úspěšností.Cílem je zjištění míry korelace mezi velikostí hodnoty pro zákazníka a objemem prodeje.
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Švejda, Denis ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Metodologie výpočtu hodnoty pro zákazníka marketingovým, inovačním a univerzálním přístupem. Zvýraznění jejich předností i nedokonalostí. V praktické části vystoupí do popředí výhody i nevýhody při zjišťování potřebných informací, rozdílných u různých přístupů měření hodnoty pro zákazníka. Bakalářská práce je určena všem, kteří stojí na rozcestí při vnímání hodnoty, při snaze najít konkurenční výhodu a při hledání takového pojetí, které by bylo schopno odpovědět na všechny jejich otázky týkající se hodnoty pro zákazníka.
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Zdeňková, Milena ; Vlček, Radim (vedoucí práce)
V práci jsou srovnávány velikosti hodnoty pro zákazníka, kterou by zákazník získal zakoupením jednoho ze dvou produktů "lyžařská bunda". Hodnocení vybraných produktů bylo provedeno marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. V práci je diskutována vhodnost užití a vypovídací schopnost jednotlivých pojetí hodnoty pro zákazníka a vybrána nejlepší varianta.
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Bondareva, Anna ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Srovnání tří podobných výrobků od tří známých výrobců elektrických spotřebičů z pohledu skupiny zákazníků podle určitých postupů měření hodnoty pro zákazníka v různých pojetích a kritické zhodnocení použitých metod.
Metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka u elektronických produktů
Chalupová, Lucie ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Práce si klade za cíl přiblížit jednotlivé metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka a následně je aplikovat na vybraném objektu, kterými jsou tři vybrané mobilní telefony. V práci jsou pomocí vybraného objektu analyzovány rozdíly mezi jednotlivými metodami, interpretovány dosažené výsledky a zhodnoceny výhody a nevýhody jednotlivých metod.
Srovnávání produktů hodnotovým přístupem
Luštická, Radka ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
V diplomové práci na téma: Srovnávání produktů hodnotovým přístupem se autorka pokusila o výpočet ukazatele hodnoty pro zákazníka u šesti osobních automobilů třídy "malé vozy". V další části provedla analýzy a komentáře k výsledným hodnotám ukazatelů. V diplomové práci byly použity teorie hodnotového managementu a řada statistických metod.
Analýza vybraného sortimentu spoločnosti IKEA z hľadiska hodnoty pre zákazníka
Medvecová, Gabriela ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Kraus, Ondřej (oponent)
Teoretická část se zaobírá pojmami jako hodnota pro zákazníka, komerčná úspěšnost ve vztahu k hodnotě pro zákazníka. Pojednává se taky o teorii funkce a funkčního přístupu. Jsou uvedeny různé metody stanovení hodnoty významu funkcí, metody stanovení stupně splnění funkcí a metody stanovení nákladů na tyto funkce. V praktické části se zjišťuje závislost mezi velikostí objemu prodejú vybaných matrací Sultan společnosti IKEA na ukazateli hodnoty pro zákazníka.
Metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka
Pokorná, Vlasta ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Analyzování rozdílů mezi jednotlivými metodami kvantifikace hodnoty pro zákazníka z praktického hlediska, interpretace výsledků a formulace výhod a nevýhod jednotlivých metod (aditivní, substrakční a poměrová metoda měření hodnoty pro zákazníka).
Návrh metody hodnocení vztahů se zákazníky
Malach, Jakub ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent) ; Tomek, Gustav (oponent)
Cílem disertační práce je navrhnout metodu hodnocení vztahů se zákazníky. Mezi hlavní přínosy disertační práce pro teorii Customer Relationship Managementu (CRM) patří: Komplexní analýza současného stavu hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecných kritérií hodnocení vztahu se zákazníkem popisujících základní složky hodnoty vztahu a jejich ověření. Identifikace a systematizace principů konceptu CRM. Návrh integrace hodnotících procesů do cyklu CRM včetně identifikace principů fungování cyklu CRM. Návrh systému hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecného předpisu hodnotící funkce, typů oborů hodnot funkce a konceptu dimenze indikátoru hodnoty vztahu se zákazníkem. Návrh obecného a specifického modelu hodnocení vztahů se zákazníky, prvků modelu a determinantů prvků modelu. Návrh struktury procesu hodnocení vztahů. Ověření předpokladů obecného modelu hodnocení vztahů. Ověření hypotéz modifikace obecného modelu hodnocení podle specifických vlastností hodnotící firmy. Návrh manažerského nástroje VMT (Valuation Model Tool) a způsobu jeho praktické aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 Vlček, Radek
22 Vlček, Radomír
2 Vlček, Richard
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.