Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kartografická prezentace socioekonomických a přírodních jevů
VACKOVÁ, Lucie
Diplomová práce se zabývá metodami kartografického znázorňování, konkrétně způsoby kartografické prezentace socioekonomických a přírodních jevů ve správním obvodu obce s rozšířenou působností Trhové Sviny. Teoretická část práce je věnována především všeobecným zásadám tvorby map, jejich kompozici a popisu základních kartografických vyjadřovacích prostředků a jednotlivých metod kartografického zobrazování tematického obsahu. V praktické části je pak popsán sled jednotlivých úkonů, na jejichž základě je vytvořen soubor map s danou tematikou.
Možnosti vzdělávání žáků s nízkofunkčním autismem.
VACKOVÁ, Lucie
Práce je zpracována na téma možnosti vzdělávání žáků s nízkofunkčním autismem. Cílem je zjistit rozdíly v individuálním přístupu ve vzdělávání žáků s nízkofunkčním autismem ve třídách pro žáky s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami a ve třídách se speciálně upraveným vzdělávacím programem pro žáky s poruchou autistického spektra. Třídy jsou vybrány v Českých Budějovicích. Vzdělávání těchto žáků je založeno na didaktických zásadách, především pak na individuálním přístupu. Při psaní práce jsem zjistila, že je velmi těžké vymezit specifika pedagogických zásad obou skupin. Samotní pedagogové a asistenti pedagogů ve většině případů nevěděli, jak na otázku: ?Které z pedagogických zásad upřednostňujete??, odpovědět. V teoretické části se pedagogickými zásadami také zabývám. Došla jsem ovšem k závěru, že se nabízí mnoho možností. Teoreticky jsou dané také zásady, které se uplatňují při vzdělávání žáků s autismem. Je to opěrný pilíř pro práci s těmito žáky. Prakticky se ale tyto principy aplikují podle specifik dítěte a jde jen stěží vymezit přesná specifika ve třídě, kde je více žáků, kteří mají odlišné potřeby. V podstatě jde o to, že na každé dítě platí jiné pedagogické zásady. Zjistila jsem, že klady se objevují v každém typu tříd. Souvisejí však vždy s daným jedincem a jeho specifiky. Mezi zápory se vždy objevoval problém s financemi daného zařízení. Pro žáky s autismem je ve většině případů důležitý asistent pedagoga. Zařízení ale obvykle nemají finanční prostředky pro dostatek personálu, který by ještě více pozvedl vzdělávání těchto žáků. Velký důraz se klade na individuální přístup k těmto žákům a stěžejní pro jejich vzdělávání je vymezení specifik každého žáka. Podle toho k němu v edukačním procesu musíme přistupovat. Individuální přístup byl zjištěn ve všech typech zkoumaných tříd. V každé třídě hraje také roli její složení a potřeby žáků. Od toho se odvíjejí další věci, jako je potřeba času na zadané úkoly či velikost prostoru ve třídě. Je zřejmé, že výběr edukačního systému hraje důležitou roli pro rozvoj těchto jedinců a nesprávná volba může ohrozit rozvoj osobnosti dětí s autismem. Tato práce by mohla sloužit jako informační zdroj pro rodiče dětí s nízkofunkčním autismem z Českých Budějovic a blízkého okolí, kteří se rozhodují nebo budou rozhodovat, kde se bude jejich dítě vzdělávat, a který typ třídy pro něho zvolit tak, aby byl rozvoj jejich dítěte co nejefektivnější. Práce je však pouze základem těchto informací, a bylo by dobré ji v budoucnu rozšířit a doplnit o zbylé poznatky. Myslím si, že by rodiče mohli tyto informace uvítat a díky nim tak do problematiky více proniknout. Ve spolupráci se speciálně pedagogickým centrem pro mentálně postižené, které je součástí Mateřské školy, Základní školy a Praktické školy, České Budějovice, Štítného 3, by jim práce mohla pomoci zorientovat se v zařízeních, kde se tito žáci mohou vzdělávat.
Změny land use v ČR a Evropě a důvody těchto změn
VACKOVÁ, Lucie
Cílem této práce je vytvoření komplexního přehledu hlavních historických změn a mezníků ve využívání půdy v Evropě. Zvláštní pozornost je věnována území České republiky a to především v období od průmyslové revoluce do současnosti. Tato část práce vznikla na dostupných statistických podkladech ČÚZK, FAO a databáze základních územních jednotek projektu LUCC Czechia. Úvodní pasáže jsou věnovány vymezení termínu land use, jako takového a rozboru nejpoužívanějších klasifikačních systémů a tříd v Čechách i v mezinárodním měřítku. Nedílnou součástí práce je také určení příčin změn land use, tzn. působení driving forces.
Finanční audit
Ševcovicová, Lucie ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Vacková, Lucie (oponent)
Práce se zabývá porovnáním externího a interního auditu finančního výkaznictví. Obě disciplíny jsou nejprve porovnány v teoretické rovině a popsané postupy jsou následně aplikovány v podobě provedení auditu vybraného podniku XY. Na závěr jsou shrnuty hlavní odlišnosti i shodné znaky.
Logistika v mezinárodním obchobě
Vacková, Lucie ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Zicháček, Mirek (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o logistice v jejím šířším slova smyslu. Jedná se o logistické a špediční služby, což jsou služby všeho druhu vztažené k dopravě. Cílem této práce bylo zaměřit se na smluvní zajištění těchto logistických operací. Logistika jako taková je relativně mladým oborem podnikání v mezinárodním obchodě, ale prochází obrovským vývojem díky globalizaci. Je tedy perspektivní oblastí nyní i v budoucnu a přináší velké možnosti zefektivnění jednotlivých podnikatelských činností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 VACKOVÁ, Lenka
16 VACKOVÁ, Lucie
3 VACKOVÁ, Ludmila
8 Vacková, Lenka
4 Vacková, Linda
2 Vacková, Lucie Isabela
3 Vacková, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.