Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix
Nováková, Petra ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Tato bakalářská práce je zpracována na téma Marketingový mix. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán význam marketingu, marketingového mixu a jeho sedmi prvků, které jsou charakteristické pro služby. Jde tedy o produkt, distribuci, cenu, propagaci, lidé, materiální prostředí a procesy. Praktická část je věnována vlastnímu řešení. Popisuje využití marketingového mixu ve společnosti Autoškola Horčička, s.r.o. V závěru práce je navrženo doporučení pro zlepšení současné situace podniku.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Buriánková, Josefína ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy této problematiky jako personální řízení, lidský kapitál, firemní vzdělávání dále identifikace analýzy potřeb vzdělávání a její způsoby. Následně jsou zpracovány jednotlivé metody vzdělávání a vysvětleny fáze plánování a vyhodnocování vzdělávání. Praktická část práce se opírá o charakteristiku stávajícího systému vzdělávání v daném podniku a na jejím základě jsou doporučeny vylepšení. Charakteristika je zpracována na základě polostrukturovaného rozhovoru s marketingovou specialistkou, generálním ředitelem daného podniku, a interpretaci dotazníku o potřebě vzdělávání a spokojeností s ním, který vyplnili zaměstnanci.
Využití marketingových nástrojů značky Hugo Boss v České republice
Böhmová, Andrea ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Cílem práce je zhodnocení stávajících marketingových aktivit značky Hugo Boss v České republice, a to konkrétně příkladem franchisingu této značky v podobě firmy MyFashion. Literární rešerše napomáhá přiblížit nástroje marketingového, komunikačního mixu a franchisingový typ podnikání. Jedním ze zdrojů pro zpracování vlastní části je osobní vhled autorky do dané problematiky, získaného osobní pracovní zkušeností ve firmě MyFashion. Dále je využito informací nabytých rozhovorem s vedením společnosti a analýza interních materiálů, které byly poskytnuty společností MyFashion. Zdroje práce dále doplňují webové stránky MyFashion a interní portál firmy Hugo Boss. Na základě zhodnocení byla navrhnuta zlepšení ve využití současných marketingových nástrojů podniku a obohacení marketingové komunikace o další nástroje a kanály.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 TUČKOVÁ, Klára
5 Tučková, Karolina
11 Tučková, Kateřina
5 Tučková, Klára
7 Tučková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.