Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inteligentní vyzvánění pro platformu Maemo nebo MeeGo
Čejka, Radim ; Szentandrási, István (oponent) ; Mlích, Jozef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá platformou Maemo a MeeGo. Cílem práce bylo vytvoření aplikace inteligentní změny vyzváněcích profilů. Tato změna probíhá na základě času, senzorů v telefonu jako je akcelerometr, senzor přiblížení, orientace telefonu a okolního osvětlení či na základě lokace. Práce popisuje teorii vývoj a ladění pro jiné platformy za použití metody cross-kompilace. Podrobně rozebírá návrh a implementaci aplikace. Zhodnocuje dosažené výsledky a zmiňuje možná budoucí vylepšení.
Uniform Marker Fields pro Android
Salát, Marek ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací vlastního detektoru Uniform Marker Fields a ladící aplikace pro mobilní zařízení. Implementace detektoru přináší alternativní postupy k původnímu řešení, tak aby co nejvíce vyhovovala málo výkonným zařízením. Hlavním cílem této práce je nalézt pozici a rotaci modulu markeru, případně pozici kamery v prostoru. Výsledné řešení je možné využít jako knihovnu pro detekci modulu markeru nebo základ pro aplikace využívající rozšířenou realitu s použitím Uniform Marker Fields.
3D kreslicí aplikace pomoci Kinectu
Bačik, Radoslav ; Polok, Lukáš (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Práca informuje o procese vytvárania 3d kresliacej aplikácie s pomocou Kinectu. Nachádzajú sa tu príklady iných 3d modelovacích editorov, popisy rozhraní pre prácu s Kinectom a popis použitých technológií, pri programovaní. V závere, je zhodnotený prínos projektu a navrhnuté ďalšie možnosti rozšírenia
Rozšířená realita nad obrazem ze stacionární kamery
Lagová, Lenka ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou tvorby aplikací rozšířené reality. Jsou zde popsány typy rozšířených realit, problémy spojené s tvorbou aplikací tohoto druhu. Dále je popsán způsob detekce pohybujících se objektů ze záznamů ze stacionární kamery. Práce se zabývá kalibrací kamery ze znalosti geometrie scény. Součástí práce je implementace editoru scény pro stanovení geometrie scény ve videu. Rozšířená realita je zde zastoupena fyzikální simulací, kdy objekty virtuální reality reagují s detekovanými objekty a s objekty popsanými editorem scény.
Převod PPTX do HTML
Vilímek, Hynek ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Program PowerPoint je excelentní nástroj sloužící k vytváření prezentací a lidé jsou na něj zvyklí. Jeho nevýhodami jsou jeho absence na některých počítačích a jeho existence v mnoha verzích. Webový prohlížec však tyto nevýhody nemá. Tato práce se snaží využít webové prohlížeče jako programu, který umožní zobrazit PowerPointové prezentace. Díky internetu může mí tato práce široké možnosti použití. Výsledkem práce je webová aplikace, která umožňuje nahrát a spustit PowerPointovou prezentaci. Aplikace umožňuje přepínaní mezi snímky a přepínání prezentace do celoobrazového módu. Výsledné snímky jsou velice podobné originálním snímkům a vytvořené řešení umožňuje zobrazit text, zvuk a video se základními možnosti úprav.
Modern Methods of Realistic Lighting in Real Time
Szentandrási, István ; Pečiva, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Physically plausible illumination in real-time is often achieved using approximations. Recent methods approximate global illumination in the screen space by exploiting the capabilities of modern graphics cards. Two of these techniques, screen-space ambient occlusion and screen-space directional occlusion, are described in this work. Screen-space directional occlusion is a generalized version of screen-space ambient occlusion. It supports one indirect bounce of diffuse light and depends on the direction of incoming light. The main goal of this project is to further experiment with these methods and improve them. For a uniform distribution of the sampling points, the Halton sequence is used. In order to reduce the noise, geometry-aware bilateral filtering is applied. Methods are further sped up by computing them in a lower resolution, and they are restored to full resolution using joint bilateral upsampling in order to create the final image. Apart from global illumination techniques some shadow mapping techniques and high dynamic range rendering is discussed, too.
Aplikace pro úpravu obrazu z kamery pro Android
Bělehrádek, Stanislav ; Szentandrási, István (oponent) ; Behúň, Kamil (vedoucí práce)
V této práci je řešena tvorba aplikace pro úpravu obrazu z kamery na operační systém Android. Cílem bylo prostudovat možnosti úpravy obrazu, možnosti tvorby aplikací na platformě Android a následně zjištěné informace použít při vývoji samotné aplikace. Zvolený problém je řešen vytvořením frameworku na platformu Android pro úpravu obrazu a následným použitím frameworku při vývoji samotné aplikaci. Framework je založen na knihovně OpenCV a poskytuje vizuální komponenty užitečné při tvorbě GUI aplikace. Vytvořená aplikace poskytuje navíc oproti podobným dostupným aplikacím možnost vytvoření vlastního efektu skládáním filtrů dostupných v knihovně OpenCV.  Výstupem je samotná aplikace a plakát demonstrující její funkci. Dalším výstupem je framework usnadňující vývoj aplikací upravující obraz z kamery na operační systém Android. Součástí frameworku je také dokumentace včetně návodu k použití.
Real-time camera pose estimation for augmented reality
Szentandrási, István ; Slavík,, Pavel (oponent) ; Liarokapis,, Fotis (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Fiduciary markers form the base for camera pose estimation for many Augmented Reality applications, when a fast and robust solution is required. In this thesis an efficient marker-based camera pose estimation is outlined for Uniform Marker Fields with several real-world applications. The proposed algorithm is highly efficient and works in real time even on multiple platforms, including mid-range smartphones. On-screen markers are used to establish relative pose between devices for task-migration and information reaccess. In movie production, the described camera pose estimation as part of the chromakeying process, provides content creators real-time preview. Results show that the described detection algorithm performs comparably to other marker-based methods and it is several times faster. The implemented applications provide viable - cheaper and faster - alternative to existing solutions.
Prototypování fotografické kompozice pomocí rozšířené reality
Salát, Marek ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je detekce popředí a pozadí v obrazu, anglicky označováno jako image matting, a to s minimálním uživatelským vstupem pomocí trimap. Rozpoznání popředí obrazu je využíváno při kompozici fotografií nebo při výrobě koláží. Cílem práce je aplikovat vhodné algoritmy. V  tomto případě je použito A Global sampling matting v Android aplikaci. Hlavním výsledkem je jednoduchá intuitivní aplikace, se kterou je možné snadno vytvářet kreativní virální fotografie. K vývoji aplikace je přistupováno agilním způsobem a již od počátku byla veřejně k dispozici jako minimální produkt v otevřené alfa fázi na Google Play, později uvolněna do produkce. Přínosem práce je optimalizace uvedeného algoritmu pro mobilní zařízení a také paralelizace algoritmu na GPU, společně s veřejně dostupnou aplikací.
Context-aware filtr notifikací pro Android
Jaklovský, Samuel ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit aplikaci pro zařízení s operačním systémem Android, která na základe získaného kontextu určí uživatelský profil a následně aplikuje zvukové nastavení, které pro tento profil uživatel předem definoval. V práci je popsaná teorie a návrh uživatelského rozhraní, které bylo implementováno jako funkční aplikace. Aplikace využívá pro určování uživatelských profilů Naive Bayes klasifikátor a rozhodovací strom. Funkcionalita aplikace byla úspěšně otestována dvaceti uživateli. Hodnocení v dotaznících se v průměru pohybovalo kolem osm a půl bodu z deseti maximálně možných. Tyhle výsledky je možno považovat za úspěšné.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.