Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The continuum function on singular cardinals
Stejskalová, Šárka ; Honzík, Radek (vedoucí práce) ; Verner, Jonathan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá chováním funkce kontinua na singulárních kardinálech v teorii ZFC. Práce je rozdělena na dvě části. První část se soustředí na Silverovu větu a rozebírá dva různé důkazy této věty, původní Silverův a čistě kombinatorický důkaz dle Baumgartnera a Přikrého. Druhá část je věnována hypotéze singulárních kardinálů, která ovlivňuje chování funkce kontinua. V práci je ukázáno, za předpokladu velkých kardinálů, že hypotéza singulárních kardinálů je nedokazatelná nad teorií ZFC. Pomocí Eastonova a Přikrého forcingu je nalezen model ZFC, ve kterém hypotéza singulárních kardinálů neplatí.
Marketingové aktivity neziskové organizace - VAŠE LIGA o. s.
Kalfař, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Stejskalová, Šárka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami neziskové organizace působící v oblasti sportu, VAŠE LIGA, o. s. Cílem této práce je zhodnocení marketingových aktivit VAŠÍ LIGY a navržení doporučení, která povedou ke zvýšení povědomí o organizaci a k přilákání hráčů do ligy. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části popisuje marketing a neziskový sektor. V praktické části je stanovena analýza konkurence a SWOT analýza. Dále pak popisuje marketingový mix organizace. Závěrem jsou navrženy změny, které přispějí k vyššímu zájmu veřejnosti o organizaci.
Corporate identity v MSP
Stejskalová, Šárka ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Reinbergr, Tomáš (oponent)
Cílem práce je vytvoření corporate identity (CI) v konkrétním málém podniku - VŠ LIGA, o.s.. V teoretické části je především vysvětleno, co je to CI, z jakých prvků se skládá (firemní komunikace, kulutura a design) a v čem je tato koncepce významná. V praktické části je analyzován současný stav CI ve zkoumaném podniku. Na základě toho jsou identifikovány oblasti, kde je nutné provést změny. Zároveň práce popisuje proces realizace navržených opatření.
Motivační systém retailingové firmy
Stejskalová, Šárka ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce)
Práce se snaží nalézt ideální motivační systém ve firmě a popsat prvky, ze kterých se skládá. V teoreticé části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti motivace a stimulace a uvedeny základní teorie motivace. Praktická část obsahuje popis činností a přístupů k zaměstnancům ve společnostech s úspěšně fungujícím motivačním systémem. Z jejich srovnávání je vyvozeno,jakými prvky a aktivitami by měl být motivační systém tvořen.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.