|
The continuum function on singular cardinals
Stejskalová, Šárka ; Honzík, Radek (vedoucí práce) ; Verner, Jonathan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá chováním funkce kontinua na singulárních kardinálech v teorii ZFC. Práce je rozdělena na dvě části. První část se soustředí na Silverovu větu a rozebírá dva různé důkazy této věty, původní Silverův a čistě kombinatorický důkaz dle Baumgartnera a Přikrého. Druhá část je věnována hypotéze singulárních kardinálů, která ovlivňuje chování funkce kontinua. V práci je ukázáno, za předpokladu velkých kardinálů, že hypotéza singulárních kardinálů je nedokazatelná nad teorií ZFC. Pomocí Eastonova a Přikrého forcingu je nalezen model ZFC, ve kterém hypotéza singulárních kardinálů neplatí.
|
|
Marketingové aktivity neziskové organizace - VAŠE LIGA o. s.
Kalfař, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Stejskalová, Šárka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami neziskové organizace působící v oblasti sportu, VAŠE LIGA, o. s. Cílem této práce je zhodnocení marketingových aktivit VAŠÍ LIGY a navržení doporučení, která povedou ke zvýšení povědomí o organizaci a k přilákání hráčů do ligy. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části popisuje marketing a neziskový sektor. V praktické části je stanovena analýza konkurence a SWOT analýza. Dále pak popisuje marketingový mix organizace. Závěrem jsou navrženy změny, které přispějí k vyššímu zájmu veřejnosti o organizaci.
|
|
Corporate identity v MSP
Stejskalová, Šárka ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Reinbergr, Tomáš (oponent)
Cílem práce je vytvoření corporate identity (CI) v konkrétním málém podniku - VŠ LIGA, o.s.. V teoretické části je především vysvětleno, co je to CI, z jakých prvků se skládá (firemní komunikace, kulutura a design) a v čem je tato koncepce významná. V praktické části je analyzován současný stav CI ve zkoumaném podniku. Na základě toho jsou identifikovány oblasti, kde je nutné provést změny. Zároveň práce popisuje proces realizace navržených opatření.
|
|
Motivační systém retailingové firmy
Stejskalová, Šárka ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce)
Práce se snaží nalézt ideální motivační systém ve firmě a popsat prvky, ze kterých se skládá. V teoreticé části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti motivace a stimulace a uvedeny základní teorie motivace. Praktická část obsahuje popis činností a přístupů k zaměstnancům ve společnostech s úspěšně fungujícím motivačním systémem. Z jejich srovnávání je vyvozeno,jakými prvky a aktivitami by měl být motivační systém tvořen.
|