Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 86 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Penetrační testy systému pro verifikaci řečníka
Nguyen, QuangTrang ; Rohdin, Johan Andréas (oponent) ; Plchot, Oldřich (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrhnout sadu penetračních testů pro verifikaci řečníka s použítím syntézy řeči a dostupných nahrávek cílových mluvčí. Práce zahrnuje studium problematiky pro syntézu řeči, verifikace řečníka a metod pro spoofing se kterými můžeme setkat. Před samotným návrhem testovací sady je popsán systém a jeho komponenty, který byl použít v této práci. V posledních kapitolách práce je uveden popis návrhu testovacích sad a způsob realizace testů. Na závěru jsou vyhodnoceny výsledky a je odpovězeno na otázku, zda je možné prolomit systém pro verfikaci řečníka s využitím metody pro syntézu řeči.
Filtrování textů extrahovaných z PDF, OCR nebo webu
Žigárdi, Tomáš ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá normalizací textů vzniklých převedením z různých formátů a vytvořením výslovnostních slovníků. Jednou z jejich možností využití je například při strojovém zpracování řeči. Analyzovány jsou chyby, které vznikají při převodu a původní řešení tohoto problému. Dále je uveden návrh a implementace normalizačních kroků a výslovnostních slovníků. Výsledky implementovaného řešení jsou vyhodnoceny a porovnány s existujícím řešením.
Vývoj aplikací pro Xbox 360
Kajan, Rudolf ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vývojem her na platformě Xbox 360 a vytvořením startovacího balíku pro tuto platformu. Po počátečním představení Xboxu 360 jako moderní a velmi výkonné herní konzoly představuje technologii XNA, umožňující poprvé v historii nejen profesionálním tvůrcům, ale i amatérským nadšencům vytvářet hry pro herní konzoli. Kromě existujících startovacích balíků pro 3D XNA hry je pozornost věnována i přehledu existujících nástrojů na analýzu výkonnosti implementované aplikace a nástrojem na vytváření herního obsahu. Hlavní část práce je věnována návrhu, implementaci a testování startovacího balíku zaměřeného na strategickou hru, přičemž důraz je kladen na efektivnost, srozumitelnost a použitelnost členy XNA komunity. 
Odhad obličeje z řečového signálu
Kyjonka, Mojmír ; Matějka, Pavel (oponent) ; Plchot, Oldřich (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá problematikou rekonstrukce obličeje na základě hlasu. V rámci této práce je prozkoumán současný stav této problematiky a následně je natrénován model pro generování obličeje z krátké audionahrávky. Natrénovaný model vychází z práce "Reconstructing faces from voices", jenž je založen na architektuře GAN. V této práci byly použity datasety VGGFace, VoxCeleb. Pro účely bakalářské práce byl vytvořen malý audiovizuální dataset česky mluvících osob. Práce je implementovaná pomocí skriptovacího jazyka Python s využitím knihovny PyTorch.
Odhad obličeje z řečového signálu
Zubalík, Petr ; Mošner, Ladislav (oponent) ; Plchot, Oldřich (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce bylo navrhnout a implementovat systém, který bude schopný odhadnout obličej na základě řeči daného člověka. Tento problém je vyřešen pomocí systému složeného ze tří modelů konvolučních neuronových sítí. První z nich je založen na architektuře ResNet a slouží pro extrahování příznaků z hlasových nahrávek. Druhým modelem je plně konvoluční neuronová síť, která převádí tyto příznaky na styly, na základě kterých bude upravován výsledný obrázek obličeje. Získané styly jsou poté předávány na vstup generátoru StyleGAN pro vygenerování výsledného obličeje. Navržený systém je implementován v programovacím jazyce Python s využitím frameworku PyTorch. V poslední kapitole práce je rozebráno a vyhodnoceno několik důležitých experimentů prováděných v rámci ladění a testování vytvořeného systému.
Similarity Search in Document Collections
Jordanov, Dimitar Dimitrov ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
The main objective of this work is to estimate the efficiency of the available software for similarity search in document collections and on two in particular, Semantic Vectors and Lecene's class MoreLikeThis. The paper provides a comparison of those two approaches and introduces methods that can lead to improving the quality of the results generated by a search.
Počítačová hra se zaměřením na multiplayer
Kubík, Tomáš ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou jednoduché trojrozměrné počítačové hry, která umožňuje propojení hned několika hráčů najednou prostřednictvím sítě internet (LAN). V této práci je použit a popsán Microsoft XNA Framework. Výsledná hra obsahuje jednu lokaci, kde je možné vidět oblohu, jednoduchý terén, modelované 3D objekty a zjednodušenou fyziku letu.
Rozpoznávání a vyhledávání ve Skype hovorech
Tomášek, Pavel ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Cílem projektu je rozpoznávání Skype hovorů. Jedním ze záměrů projektu je nalezení kvalitního nahrávače Skype hovorů. Následuje zpracování signálu (segmentace řeč/ticho) a samotné rozpoznávání řeči. Dalším cílem je výběr takového přehrávače, jež splňuje veškeré potřeby projektu. Podstatnou částí práce je i implementace indexace nahrávek umožňující vyhledávání. Tento projekt je tzv. 'proof-of-concept' a přibližuje tak jeden ze způsobů možného využití rozpoznávání řeči.
Konverze hlasu
Brukner, Jan ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Práce se věnuje konverzi hlasu. Tedy metodě, ve které se snažíme modifikovat řečové parametry zdrojového mluvčího na cílového. V práci je nejdříve popsána Voice Conversion Challenge (VCC), ve které se účastníci snažili vytvořit co nejlepší systém pro konverzi hlasu. V další části jsou analyzovány komponenty baseline systému použitého ve VCC. Poté jsou navrženy úpravy, které mohou zlepšit kvalitu konvertovaného hlasu. Následně je stručně popsána implementace těchto úprav a vyhodnoceny výsledky změn. V závěru je část věnována dalším možnostem vylepšení konverze hlasu.
Mining of Textual Data from the Web for Speech Recognition
Kubalík, Jakub ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
The preliminary goals of this project were to get familiar with language modeling for speech recognition and techniques for acquisition of text data from the Web. Speech recognition techniques are introduced and statistical language modeling is described in detail. The text also covers mining models and techniques, information retrieval especially. Specific problems of Web mining are discussed and Google search is introduced. Special attention was paid to detailed description of implementation of the text mining system. However, the main goal of this work was to determine, whether the data acquired from the Web can provide some improvement into the recognition systems. The text is describing experiments, which use the retrieved Web data to update sample language models.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 86 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.