Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 178 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh vedení sběrné místní komunikace s tramvajovou tratí linky č.4 v areálu Zbrojovky v Brně
Kvaček, Ondřej ; Ing. Ladislav Minář CS.c (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh páteřní místní sběrné komunikace s tramvajovou tratí linky č.4, která bude mít za cíl obsloužit přestavbové území průmyslového areálu Zbrojovky a vzájemně propojit Dukelskou třídu a ulici Zábrdovickou. Tato práce je řešena v rozsahu studie. Řešení obslužnosti tohoto území se zakládá na znalosti Územního plánu města Brna, návrzích vedení tramvajových tras získaných od Dopravního podniku města Brna a konzultaci na Odboru dopravy města Brna. Normy a směrnice použité při tvorbě návrhu křižovatky jsou obsaženy v seznamu použitých zdrojů. Práce je vytvořena za pomoci použití programů Autocad Civil 2012, Microsoft Office 2010, AutoTURN 8.1. V této práci bylo pomocí řešení trasy ve variantách dosaženo závěru, že výhodnější je oddělení místní sběrné komunikace od tramvajové trasy, díky čemuž dojde ke kvalitnější obsluze celé oblasti.
Přestavba křižovatky „Semilaso“ v Brně Králově Poli
Kopuletá, Jitka ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je přestavba křižovatky "Semilasso" v Brně Králově Poli. Jedná se o světelně řízenou, průsečnou křižovatku ulic Palackého třída, Kosmova a Riegrova, která tvoří významný přestupní uzel mezi linkami MHD. Zastavují zde dvě tramvajové, jedna trolejbusová a devět autobusových linek. Návrh sjednocuje tramvajové zastávky, usměrňuje pohyb chodců a snižuje intenzitu automobilové dopravy směřující do centra města.
Nové autobusové nádraží v Humpolci
Sejkora, Jan ; Všetečka, Martin (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Autobusové nádraží se nachází zhruba 300 m od železniční stanice a je majetkem společnosti ICOM Transport a.s., který se rozhodl z důvodu naddimenzovanosti nádraží přesunout ho do areálu svého sídla a stávající prostor nádraží prodat. Důvodem je také to, že všechny dálkové autobusy na současné autobusové nádraží nezajíždí a využívají autobusové zastávky blíže k centru. Zázemí v podobě čekárny je již na místě nově plánovaného autobusového nádraží vybudováno. Cílem bakalářské práce je navrhnout několik variant autobusového nádraží a porovnat je i s návrhem, který nám předložil ICOM Transport a.s.
Hodnocení finanční situace podniku a jeho zabezpečení informačním systémem
Pavlíček, Jakub ; Žižlavský, Ondřej (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení finanční situace firmy Gestra CZ, s. r. o. v letech 2007 – 2010 a na její zabezpečení pomocí výběru vhodného informačního systému. Podkladem pro analýzu byly účetní výkazy firmy za jednotlivé roky sledovaného období, které jsem dostal od firmy Gestra CZ, s. r. o. laskavě k dispozici. V první části jsou zařazeny teoretické podklady pro tuto bakalářskou práci. Ve druhé části podávám základní informace o společnosti a popisuji současný stav pomocí SWOT analýzy. Ve třetí části provádím finanční analýzu podniku a ve čtvrté části jako návrh řešení doporučuji firmě zakoupit informační systém.
Napojení nového nádraží v Brně na systém veřejné dopravy
Bartoň, Daniel ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá problematikou dostupnosti nového Hlavného nádražia v Brne, jeho odsunom, modernizáciou alebo rekonštrukciou a jeho napojením na systém verejnej dopravy. Zameriava sa najmä na mestskú hromadnú dopravu v Brne dotknutú presunom nádražia a na regionálnu osobnú železničnú dopravu v okolí Brna. Popisuje, hodnotí a posudzuje rôzne varianty presunu nového nádražia z pohľadu časovej úspory pre cestujúcich, ktorí cestujú cez Hlavné nádražie a ich zdroj alebo cieľ cesty je v Brne alebo v blízkom okolí Brna. Najvhodnejšie sa javí varianta B - presun nádražia pod Petrov.
Dopravní řešení I/43 Lipůvka
Londin, Filip ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá dopravním řešením na silnici I/43 Lipůvka. Cílem této práce je analyzovat současný stav a vyhledat možnosti zvýšení kapacity a zlepšení stavu. Zkoumanými místy jsou především křižovatky I/43 x II/379 (Blansko), I/43 x II/379 (Drásov). Práce se pokouší odhadnout a popsat přínosy a náklady uvažovaných řešení.
Autosalon se servisem
Pavlíček, Jiří ; Nespěšný, Ondřej (oponent) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vypracování projektové dokumentace pro provádění stavby autosalonu se servisem. Novostavba je umístěna v Brně v katastrálním území městské části Královo Pole. Jedná se o samostatně stojící nepodsklepený objekt, který je umístěn na lichoběžníkovém pozemku s rovinným terénem. Objekt je rozdělen na dvě části, a to na část autosalonu a servisu. Obě tyto části jsou spolu stavebně i provozně propojeny. Objekt autosalonu je navržen jako dvoupodlažní objekt, sloužící pro výstavu osobních automobilů a tvoří technické a hygienické zázemí, a především administrativní část obou objektů. Objekt servisu je navržen jako jednopodlažní nepodsklepený objekt, ve kterém jsou umístěny pracovní prostory servisu a potřebné sklady. Nosný konstrukční systém autosalonu tvoří železobetonové sloupy společně s keramickým zdivem, u objektu servisu to jsou železobetonové sloupy s lehkým sendvičovým panelem. Základy objektu tvoří prefabrikované kalichové patky v kombinací s železobetonovými prefabrikovanými prahy, a základová podkladní deska s pasy z prostého betonu. Zateplení objektu autosalonu je pomocí izolačních desek z čedičové vlny opláštěnou provětrávanou fasádou s profilovaným obkladem z tahokovu. Proslunění v místnosti showroomu zajišťuje prosklená sloupko-příčková fasáda v kombinaci s plastovými okny a dveřmi. Stropní konstrukce jsou řešeny pomocí předem předpjatých stropních panelů Spiroll. Nosnou konstrukci střechy u obou objektů zajišťují předem předpjaté železobetonové vazníky v kombinací s trapézovými plechy a izolací z minerální vlny a PIR desek. Zastřešení objektů tvoří plochá střecha s klasickým pořadím vrstev s hydroizolační vrstvou z měkčeného PVC.
Studie okružní křižovatky Pražská × Okružní × Zahradní v Humpolci
Zítka, Jakub ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh rekonstrukce stávající průsečné křižovatky ve městě Humpolec. Návrh vychází z dopravního průzkumu a obecných požadavků na projektování okružních křižovatek.
Řešení zastávek MHD na ulici Kounicova v Brně v prostoru křižovatky s ulicí Hrnčířskou
Kolková, Nela ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce představuje řešení zastávky MHD na ulici Kounicova v prostoru křižovatky s ulicí Hrnčířskou, kde se nacházejí významné cíle bez přímého napojení na MHD. Součástí jsou tři návrhy, které byly zpracovány v závislosti na místních podmínkách. Další částí práce je vize nového uspořádání Björnsenova sadu s málo hodnotnými stromy a nezpevněnými komunikacemi, který se nachází v centru akademických institucí, a proto by měl plnit reprezentativní funkci. Diplomová práce dále řeší dopravní napojení plánované podzemní garáže vedle Björnsenova sadu.
Studie okružní křižovatky před hlavním vstupem do Výstaviště v Brně
Vajbar, Svatopluk ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout okružní křižovatku před hlavním vstupem do Výstaviště v Brně na křížení ulic Veletržní, Křížkovského a vjezdu do BVV. Práce počítá s přestavbou Mendlova náměstí, čemuž se vybízí řešit ulici Veletržní jako obousměrnou. Vjezd do BVV má zpřístupnit dvoupodlažní podzemní garáž. Projekt se dále zabývá přemístěním stávající autobusové zastávky Křížkovského.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 178 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 Pavlíček, Jakub
25 Pavlíček, Jan
1 Pavlíček, Jaroslav
17 Pavlíček, Jiří
3 Pavlíček, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.