Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 116 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh řešení internetového obchodu
Novák, Tomáš ; Putík, Petr (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje návrh elektronického obchodu pro firmu, zabývající se výrobou a prodejem různých druhů strojírenských součástek. Nejedná se však o prodej konečným zákazníkům, ale o velkoobchodní prodej mezi firmami, tedy obchod typu B2B. Firma pro své podnikání využívá především internet, jehož hlavní úlohou je poskytnutí komunikačního kanálu mezi dodavateli a odběrateli.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy Elkov elektro, a.s.
Očenášková, Markéta ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu elektronického obchodu vybraného subjektu. Cílem je navrhnout optimální variantu tvorby elektronického obchodu a jeho možného vzhledu a propagace. Součástí práce je rovněž analýza vnějšího a vnitřního okolí firmy nezbytná pro stanovení strategie budoucí orientace firmy.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Kosíř, Martin ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem elektronického obchodu firmy, tak aby byly splněny nejmodernější trendy v oblasti elektronického obchodování, firma byla schopná konkurence na poli elektronického obchodování a zvýšila tím své zisky. V bakalářské práci jsem se zaměřil na konkrétní firmu, která neměla elektronický obchod, u které jsem provedl analýzu a vytvořil návrh elektronického obchodu.
Analýza a návrh elektronického obchodu
Mičánek, Filip ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou fungujícího internetového obchodu společnosti VYPA,s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení, podrobně zkoumá současné postavení, přehlednost, návštěvnost a kvalitu současného internetového obchodu jak z pohledu informatického, tak z pohledu ekonomického. Na základě zjištěných poznatků pak stanovuje konkrétní cíle a kroky k jejich dosažení.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Špička, Vojtěch ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem nového elektronického obchodu firmy. Jaké jsou v dnešní době možnosti realizace a marketingové propagace e-shopu. Výběrem optimálního návrhu řešení pro obchod s ochrannými pracovními pomůckami, pracovními oděvy a obuví, jeho realizací a úspěšným uvedením na online trh. V první části práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatním při vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je zcela funkční e-shop, který vytváří ekonomický zisk.
Analýza a strategie elektronického obchodu firmy
Šklíbová, Veronika ; Przybylski, Lukáš (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Obsahem práce je analýza a zhodnocení současného stavu firmy Slevoteka.cz s.r.o., jenž je prvním slevovým portálem v České republice, zabývajícím se výhradně pobyty. Součástí této práce bude dobré seznámení se s chodem firmy, marketing firmy a porovnání s konkurencí. Dále bude obsahovat návrhy na zlepšení, jež budou výstupem mého šetření a návrh úpravy webových stránek.
Návrh 3D katalogu pro firmu
Hubert, Michal ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice internetových 3D katalogů. Obsahuje teoretické základy počítačové grafiky a 3D modelování. Analyzuje současný stav společnosti S&K KONTAKT a jejího aktuálního katalogu produktů. Dále popisuje návrh a možnosti na přepracování dosavadního stavu do podoby interaktivního 3D katalogu, díky kterému S&K KONTAKT získá nové zákazníky a odliší se od konkurence.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Kucbel, Jozef ; Pajerchin, Ján (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom elektronického obchodu firmy orientovanej na predaj doplnkov výživy pre športovcov a následne vhodne zvolenou stratégiou marketingového a komunikačného mixu. V teoretickej časti je priblížený pojem elektronický obchod , dôvod jeho vzniku, výhody a nevýhody obchodovania na internete, formy aplikácie elektronického obchodu a možnosti jeho tvorby. Popisuje taktiež teoretické východiská potrebné k úspešnému vypracovaniu marketingového a komunikačného mixu.
Analýza a návrh elektronického obchodu
Kroupa, Tomáš ; Zeleňák, Miloslav (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou elektronického obchodu. Jaké jsou v současné době možnosti realizace. Výběrem optimálního návrhu řešení pro obchod s vínem a jeho realizací. V závěru práce jsou ohodnoceny přínosy elektronického obchodu a náklady na zprovoznění.
Moderní formy řízení elektronického obchodu firmy
Gryga, Robert ; Friedlová, Barbora (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je analýza moderních forem založení a řízení elektronického obchodu firmy. Součástí práce je i návrh na zavedení elektronického obchodu do konkrétní společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 116 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 NĚMCOVÁ, Zdeňka
2 Němcová, Zdeňka
14 Němcová, Zuzana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.