|
Analýza a návrh řešení internetového obchodu
Novák, Tomáš ; Putík, Petr (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje návrh elektronického obchodu pro firmu, zabývající se výrobou a prodejem různých druhů strojírenských součástek. Nejedná se však o prodej konečným zákazníkům, ale o velkoobchodní prodej mezi firmami, tedy obchod typu B2B. Firma pro své podnikání využívá především internet, jehož hlavní úlohou je poskytnutí komunikačního kanálu mezi dodavateli a odběrateli.
|
| |
|
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Kosíř, Martin ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem elektronického obchodu firmy, tak aby byly splněny nejmodernější trendy v oblasti elektronického obchodování, firma byla schopná konkurence na poli elektronického obchodování a zvýšila tím své zisky. V bakalářské práci jsem se zaměřil na konkrétní firmu, která neměla elektronický obchod, u které jsem provedl analýzu a vytvořil návrh elektronického obchodu.
|
|
Analýza a návrh elektronického obchodu
Mičánek, Filip ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou fungujícího internetového obchodu společnosti VYPA,s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení, podrobně zkoumá současné postavení, přehlednost, návštěvnost a kvalitu současného internetového obchodu jak z pohledu informatického, tak z pohledu ekonomického. Na základě zjištěných poznatků pak stanovuje konkrétní cíle a kroky k jejich dosažení.
|
|
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Špička, Vojtěch ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem nového elektronického obchodu firmy. Jaké jsou v dnešní době možnosti realizace a marketingové propagace e-shopu. Výběrem optimálního návrhu řešení pro obchod s ochrannými pracovními pomůckami, pracovními oděvy a obuví, jeho realizací a úspěšným uvedením na online trh. V první části práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatním při vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je zcela funkční e-shop, který vytváří ekonomický zisk.
|
|
Analýza a strategie elektronického obchodu firmy
Šklíbová, Veronika ; Przybylski, Lukáš (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Obsahem práce je analýza a zhodnocení současného stavu firmy Slevoteka.cz s.r.o., jenž je prvním slevovým portálem v České republice, zabývajícím se výhradně pobyty. Součástí této práce bude dobré seznámení se s chodem firmy, marketing firmy a porovnání s konkurencí. Dále bude obsahovat návrhy na zlepšení, jež budou výstupem mého šetření a návrh úpravy webových stránek.
|
|
Návrh 3D katalogu pro firmu
Hubert, Michal ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice internetových 3D katalogů. Obsahuje teoretické základy počítačové grafiky a 3D modelování. Analyzuje současný stav společnosti S&K KONTAKT a jejího aktuálního katalogu produktů. Dále popisuje návrh a možnosti na přepracování dosavadního stavu do podoby interaktivního 3D katalogu, díky kterému S&K KONTAKT získá nové zákazníky a odliší se od konkurence.
|
|
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Kucbel, Jozef ; Pajerchin, Ján (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom elektronického obchodu firmy orientovanej na predaj doplnkov výživy pre športovcov a následne vhodne zvolenou stratégiou marketingového a komunikačného mixu. V teoretickej časti je priblížený pojem elektronický obchod , dôvod jeho vzniku, výhody a nevýhody obchodovania na internete, formy aplikácie elektronického obchodu a možnosti jeho tvorby. Popisuje taktiež teoretické východiská potrebné k úspešnému vypracovaniu marketingového a komunikačného mixu.
|
| |
| |