Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bariéry a perspektivy spolupráce EU a NATO
Mazal, Jakub ; Rolenc, Jan Martin (vedoucí práce) ; Mlýnek, Miroslav (oponent)
V roce 2008 upadla světová ekonomika do nejvážnější hospodářské krize od 30. let 20. století, což přimělo většinu evropských zemí k úsporným opatřením mj. na obranných výdajích. Navzdory nedostatečným kapacitám a schopnostem se musí Evropa potýkat s novými bezpečnostními hrozbami a výzvami (např. terorismus, organizovaný zločin, proliferace zbraní hromadného ničení, kyberhrozby). Možné řešení proto nabízí úzká spolupráce EU a NATO v oblasti kolektivní obrany a bezpečnosti. Hlavní důvod představuje 21 evropských států, které jsou členy obou organizací. Tato bakalářská práce si proto klade za cíl identifikovat bariéry a možné perspektivy pro posílení vzájemné spolupráce. Strukturu tvoří tři hlavní části. První část analyzuje strategické dokumenty a cíle obou organizací, předpoklady spolupráce stanovené v dohodách Berlín plus a reakce na ekonomickou krizi. V druhé části jsou srovnány mise obou organizací a duplicity v oblasti praktické spolupráce. Poslední kapitola se věnuje konfliktu Turecka, Řecka a Kypru a dalším politickým a institucionálním bariérám včetně jejich možných řešení, jež by mohla přispět k zefektivnění spolupráce.
Mediální plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní
Bártová, Pavla ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Mlýnek, Martin (oponent)
Tématem práce je mediální plánování a nákup televizních kampaní. Cílem práce je komplexní analýza procesu mediálního plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní. Úvodní část práce se věnuje počátkům reklamního průmyslu a současné moderní reklamě. V teoretické části je kladen důraz na podrobné vysvětlení kroků mediálního plánování a základních mediálních pojmů. U jednotlivých kroků se autorka soustředila na podrobný popis plánování televizních kampaní. Následující text je věnován důležitým podkladům pro rozhodnutí o zařazení televize do komunikačního mixu. Praktická část práce začíná analýzou televizního trhu. Důraz je kladem především na analýzu sledovanosti jednotlivých stanic, investic a na největší inzerenty. Součástí této kapitoly je vytvoření profilů diváků měřených kanálů. Poslední kapitolou analýzy televizního trhu je podrobný popis modelů obchodování konkrétních mediálních zastupitelství. Vrcholem mediálního plánování je vytvoření mediaplánu, proto je do práce zařazen praktický příklad. Na příkladu autorka ukazuje, jak vypadá mediální plánování v praxi. Závěrem celé práce je vytvoření modelu plánování televizních kampaní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 Mlýnek, Martin
2 Mlýnek, Michal
1 Mlýnek, Miloslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.