Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Simulace elektrických strojů
Klíma, Jiří ; Mišinger, Lukáš (oponent) ; Mach, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá modelováním a simulací stejnosměrných a střídavých strojů. Byly vytvořeny celkem čtyři matematické modely. Tři modely stejnosměrných motorů při různém typu buzení (kompaundní, sériový, cize buzený) a jeden model pro motor asynchronní. Všechny modely byly realizovány v prostředí MATLAB&Simulink. Po změření a zadání základních parametrů motoru, byly spuštěné simulace. Výsledky simulací jsou poté porovnány s naměřenými průběhy.
Navigační systémy ve vozidlech
Mišinger, Lukáš ; Janda, Marcel (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přehledem navigačních systémů, které jsou v současné době využívány, nebo by v nejbližší době měly být v aktivním provozu. Je zde obsaženo základní rozdělení satelitních navigačních systémů, jejich funkce a vlastnosti, palubní jednotky navigačních systémů a jejich využití. Další část obsahuje oblasti využití navigačních systémů nejen ve vozidlech, ale i dalších službách s dopravou spojené. Poslední část se zabývá návrhem laboratorní úlohy se zaměřením na navigační systém pro předmět BAEB - Automobilová elektrotechnika.
Aplikace řídicího systému Simatic pro řízení balícího stroje
Urbánek, Tomáš ; Mišinger, Lukáš (oponent) ; Knobloch, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o řídicím systému Simatic. Simatic je řídicí systém od firmy Siemens. Simatic je řazen mezi tzv. programovatelné logické automaty (anglicky Programmable Logic Controller). Jedná se o mikropočítač, který zpracovává instrukce v reálném čase. V diplomové práci je navrhnut řídící algoritmus a HMI vizualizace. Diplomová práce se zaměřuje na PLC řady S7 – 300. Pro realizace je použit procesor S7-313C. Navržené řešení bylo testováno a provozováno v reálném provozu.
Zlepšování provozních vlastností kluzného kontaktu
Mišinger, Lukáš ; Hájek, Vítězslav (oponent) ; Veselka, František (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na kluzný kontakt (KK) a porovnání jednotlivých koncepcí kluzného kontaktu. Studium vychází z řešení na modelových přípravcích v návaznosti na praktické výsledky s aplikací inovovaného kluzného kontaktu. Inovace je založena na aplikaci Teflonu na součásti kluzného kontaktu. V této práci jsou prezentovány výsledky související s aplikací inovovaných kartáčů „sT“ a držáků kartáčů „sT“ a nové koncepce KK s tzv. pomocným kartáčem na stejnosměrném stroji. Dále je popsána inovace trakčního sběrače pro trolejbus i s praktickými laboratorními výsledky. Práce je zakončena výsledky dlouhodobých zkoušek technologie „sT“, která byla aplikována v několika variantách možného průmyslového využití.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.